Sanoja, joita käytettiin ennen, mutta ei enää nykyään, ainakaan siinä määrin? LUETELLAAN:)
Kommentit (1373)
CatManDoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kävelykengät
Minä käytän edelleen kävelykengiä farkkujen kanssa erotukseksi lenkkikengistä ja muista urheilujalkineista. Minun nuoruudessasi ei ravintolohin ei olisi päästetty mitkään tennarit jalassa , ja käytän lenkkareita vain kun urheilen tai minulla on verkkarit päällä. Kesää varten minulla on olemassa vähän kevyempiä kävelykenkiä ja sandaalit shortseja varten.
Nykyään kävelykengiksi sanotaan kävelykuntoiluun tarkoitettuja lenkkareita.
Tässä ällösanoja yhdessä paketissa: "Haastavaa (=ikävää) kun lumia (=lunta) ja vesiä (=siis vettä) tippuu (=putoaa) niskaan. "Mahtavaa kun vanha jengi on taas kasassa", sanoi joku ip-lehdessä. Miksi siitä tuli mieleen kuvat keskitysleireiltä?
Kiintiöhomo. Pelottavaa, että käytö vähentynyt. Kiintiöhomot kuitenkin lisääntyneet.
Munata, munia. Nykyään mokataan.
Vierailija kirjoitti:
Kiintiöhomo. Pelottavaa, että käytö vähentynyt. Kiintiöhomot kuitenkin lisääntyneet.
Älä pelkää, vähentyneet he ovat, homot kun ovat muiden vähemmistöjen kanssa siirtyneet pääosiin eivätkä ole enää vain kiintiön mukaisena täytteenä sankariosien ollessa kiintiöity salskeille valkoisille heteromiehille.
Voin kuvitella että Koululaisen legendaarinen "ottakaa kantaa" on nykyään "mp"
Tosi siistiä. (tosi cool)
Syvältä (pielessä, surkeaa, raskasta)
Aivan sairaan hyvää.
Dokataan, vedetään lärvit, sitten ollaan nakit silmillä.
Ei ole fyffendaalia.
Stereot, stereoräkki, cd-torni.
Sellanen jutska se.
Entä vieläkö joku sanoo hässiä?
Muffinsi. Nykyisin on kuppikakkuja.
Vain ruokaa laitetaan, vain neulalla pistetään ja kaikkea muuta pannaan, opetettiin minulle äidinkielen tunnilla.