Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden mielestä töihin mennään vain tekemään töitä, eikä kenenkään kanssa tarvitse olla kaveri tai osallistua työpaikan tilaisuuksiin, millä alalla olette?

Vierailija
19.04.2018 |

Nyt saa kertoa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa olen.

Menen sinne, teen työni ja lähden kotiin unohtaen koko jutun seuraavaan työvuoroon saakka.

Perhe ja koti ykkösijalla.

Vierailija
2/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla. 18 vuotta olen tällä alalla ollut, eikä ole koskaan oletettu, että työkavereiden kanssa pitäisi viettää aikaa muualla kuin töissä. Joskus olen kyllä viettänyt, mutta ihan omasta halusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta ison yhtiön markkinointia tekemässä AD:na

Vierailija
4/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 vuotta ison yhtiön markkinointia tekemässä AD:na

Niin??

Vierailija
5/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä olin työelämässä niin IT-alalla. 

Vierailija
7/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusala. Ei tarvi onneksi olla työkavereiden kanssa tekemisissä kuin satunnaisesti. Inhoan ihmisiä.

Vierailija
8/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla.

Vierailija
9/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja.

Vierailija
10/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä työkavereitani varten eivätkä hekään minua.Teen työni ja se siitä.

Vierailija
11/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja vanhuspuolella. Teen keikkaa. Keikkalaisia kohdellaan kuin ruttoa. Ei tervehditä, ei neuvota. Oletetaan keikkalaisen tuntevan käytännöt heti. Haukutaan selän takana ja auta armias, jos erehdyt jotain kyseenalaistamaan, et koskaan pääse enää kyseiseen paikkaan keikalle. Piirit ovat pienet.

Vierailija
12/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimistossa.

Vierailija
13/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen julkisella puolella  sellaisessa työssä, jossa olen tavallaan muutoskonsultin roolissa asiakkaan tiloissa koko ajan. Ne ihmiset, joiden kanssa teen töitä päivittäin, eivät siis ole mun työkavereita vaan asiakkaita. He eivät ehkä itse hahmota tätä täysin, mutta mun on välttämätöntä pitää etäisyys jotta voin säilyttää obektiivisuuteni. Onneksi enää ei juuri edes kutsuta mihinkään. Harmittaa että mua pidetään nihkeänä kun en osallistu mihinkään, oikeasti kun tykkään kaikista juhlista ja riennoista. En vaan voi ryhtyä liian kaverilliseksi.

Vierailija
14/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi. Saan riittävän annoksen sosiaalisia kontakteja jo asiakkaita tavatessa. Tauot haluan olla omassa rauhassani.

Mitä enemmän ihmisiä on samassa tilassa, sitä kuormittuneemmaksi mieleni käy. Johtuu osaksi siitä, että olen tottunut arvioimaan toisten ihmisten tunnetiloja eikä sitä voi noin vain lopettaa. Useampi nainen kahvihuoneessa on jo draamaa.

Ystävät ja perhe ovat rennompaan "läpänheittoon".

Vierailija
15/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereideni mielestä minulla on väärät mielipiteet monista asioista. Siksi minun kanssani ei kuulemma voi keskustella. En näe yhtään syytä, miksi viettäisin vapaa-aikaani tai yrittäisin sen kummemmin olla sosiaalinen sellaisten ihmisten kanssa. He pitävät minua idioottina ja siihen heillä on toki oikeus. 

Vierailija
16/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä työkavereitani varten eivätkä hekään minua.Teen työni ja se siitä.

Tässä kysyttiin nyt alaa..

Vierailija
17/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkavereideni mielestä minulla on väärät mielipiteet monista asioista. Siksi minun kanssani ei kuulemma voi keskustella. En näe yhtään syytä, miksi viettäisin vapaa-aikaani tai yrittäisin sen kummemmin olla sosiaalinen sellaisten ihmisten kanssa. He pitävät minua idioottina ja siihen heillä on toki oikeus. 

Minulla on hieman samankaltaisia kokemuksia, vaikka en ole persu.

Vierailija
18/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssi suunnittelutoimistossa.

Osallistun kyllä virkistystilaisuuksiin, niissä on ihan oikeasti usein kiva ohjelma. Kaikki eivät osallistu eikä kukaan loukkaannu siitä.

Toisten kanssa tulee joskus juteltua, kaikkien kanssa ei jutut kohtaa ja se on ihan ok. Lounaan pyrin viettämään omissa ajatuksissa. Vapaa-ajalla en työkavereita näe....miehen työkavereita kylläkin :)

19/41 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaisia työpaikkoja sitten on, joissa pitää olla jonkun kaveri tai osallistua vapaa-ajallaan johonkin, vaikkei kiinnostaisi?

Vierailija
20/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke-edustaja. Muuten voisinkin, mutta kun kaikki asuu eri puolella Suomea. Soitellaan kyllä. Tosin tässäkin ammatissa saa olla työajalla ihan tarpeeksi sosiaalinen, että oman perheen seura riittää yleensä hyvin vapaa-ajalle.