Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko te naiset yhtä suopeamielisiä miehen selluliitin suhteen kuin omannekin?

Sellu-Kalle
18.04.2018 |

Todella useinhan sitä kuulee ja lukee naisten kirjoittelevan siitä kuinka normaalia ja hyväksyttävää naisten selluliitti on. Vaan entäpä jos sitä selluliittia onkin miehellä? Muuttuuko suhtatumisenne silloin vai vieläkö näette selluliitin kauneuden?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vastausta?

Ap

Vierailija
2/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista ikinä nähneeni selluliittia miehellä. Joko sitä ei ole olemassa tai en vain välitä paskaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleen kyylätä miehen selluliittia 😀. Oikeastaan aika hauska ajatus. Ei se kuule maata kaataisi, ei se selluliittia mun kanssa sekstaile vaan ihan muut osat. Pahempi ongelma on maha joka on oikeasti tiellä.

Vierailija
4/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 90% naisista ei ole ollenkaan "suopeamielisiä" omaa selluliittiaan kohtaan, väittäisin.

Vierailija
5/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä selluliittia?

Vierailija
6/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se naisellakaan kaunista ole mutta normaalia ja hyväksyttävää kyllä, ja hyväksyisin myös miehellä.

Vierailija
7/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee pelkästään omat selluliitit, muiden kuoppia en jaksa kyylätä.

Vierailija
8/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tänään huomasin 5 kk vanhalla vauvallani sellua reisissä. Ja ihan yhtä ihana vauva on edelleen.

Vierailija
9/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeastaan helpotti oman selluliitin suhteen koska tajusin miten merkityksetöntä se olisi miehellä jos sitä olisi. En ole huomannut, vaikka muuten miehellä kyllä ylimääräistä piisaa. Epäesteettisin on kaulan alle kertyvä.

Vierailija
10/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole selluliittia! Plösöä voi olla mutta ei sellaista appelsiininkuorimaista selluliittia. Mistä sitten johtuneekaan? Mutta plösöt hyväksyn kyllä jos mies on mukava ja aito. N49

Vierailija
11/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä iso, hyllyvä, valkoinen perse on kieltämättä järkyttävä näky. Samoin kuin iso maha.

Vierailija
12/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kaikki kirjoitukset, joissa kerrotaan kuinka selluliitista pääsee eroon? Voi korvata artikkeleilla 'näin pääset miehestäsi eroon kuukaudessa'?

Vierailija
13/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä miehille tulekaan.. eikös miehille tule ns kaljamaha jos on ylimääräistä.

Mutta ei miehiä koske yhtään samat kriteerit, naisen takapuolen on oltava sileä ja kaunis, miehellä on mikä on eikä haittaa ketään.

Vierailija
14/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei tule selluliittiä, ellei hormonitasapaino ole järkkynyt poikkeuksellisen pahasti.

Vierailija
15/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 90% naisista ei ole ollenkaan "suopeamielisiä" omaa selluliittiaan kohtaan, väittäisin.

Mihin tämä väittämä perustuu ja miten se ilmenee? Antaako nainen komealle miehelle pakit, koska hänellä itsellään on selluliittia?

Vierailija
16/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei tule selluliittiä, ellei hormonitasapaino ole järkkynyt poikkeuksellisen pahasti.

Joillekin tulee, eikä siihen mitään poikkeuksellisen pahaa hormonitasapainon järkkymistä tarvita.

Vierailija
17/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä selluliittia?

Totta kai on. Miksi ei olisi?

Vierailija
18/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
19/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on myös raskausarpia.

Vierailija
20/25 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan reilusti selluliittia, enemmän kuin mulla. Ei haittaa pätkääkään.