Oletteko te naiset yhtä suopeamielisiä miehen selluliitin suhteen kuin omannekin?
Todella useinhan sitä kuulee ja lukee naisten kirjoittelevan siitä kuinka normaalia ja hyväksyttävää naisten selluliitti on. Vaan entäpä jos sitä selluliittia onkin miehellä? Muuttuuko suhtatumisenne silloin vai vieläkö näette selluliitin kauneuden?
Kommentit (25)
Minä en muista ikinä nähneeni selluliittia miehellä. Joko sitä ei ole olemassa tai en vain välitä paskaakaan.
No eipä ole tullut mieleen kyylätä miehen selluliittia 😀. Oikeastaan aika hauska ajatus. Ei se kuule maata kaataisi, ei se selluliittia mun kanssa sekstaile vaan ihan muut osat. Pahempi ongelma on maha joka on oikeasti tiellä.
Ehkä 90% naisista ei ole ollenkaan "suopeamielisiä" omaa selluliittiaan kohtaan, väittäisin.
No ei se naisellakaan kaunista ole mutta normaalia ja hyväksyttävää kyllä, ja hyväksyisin myös miehellä.
Minua häiritsee pelkästään omat selluliitit, muiden kuoppia en jaksa kyylätä.
Mä just tänään huomasin 5 kk vanhalla vauvallani sellua reisissä. Ja ihan yhtä ihana vauva on edelleen.
Nyt oikeastaan helpotti oman selluliitin suhteen koska tajusin miten merkityksetöntä se olisi miehellä jos sitä olisi. En ole huomannut, vaikka muuten miehellä kyllä ylimääräistä piisaa. Epäesteettisin on kaulan alle kertyvä.
Ei miehillä ole selluliittia! Plösöä voi olla mutta ei sellaista appelsiininkuorimaista selluliittia. Mistä sitten johtuneekaan? Mutta plösöt hyväksyn kyllä jos mies on mukava ja aito. N49
Miehellä iso, hyllyvä, valkoinen perse on kieltämättä järkyttävä näky. Samoin kuin iso maha.
Miten ne kaikki kirjoitukset, joissa kerrotaan kuinka selluliitista pääsee eroon? Voi korvata artikkeleilla 'näin pääset miehestäsi eroon kuukaudessa'?
Ei kai sitä miehille tulekaan.. eikös miehille tule ns kaljamaha jos on ylimääräistä.
Mutta ei miehiä koske yhtään samat kriteerit, naisen takapuolen on oltava sileä ja kaunis, miehellä on mikä on eikä haittaa ketään.
Miehille ei tule selluliittiä, ellei hormonitasapaino ole järkkynyt poikkeuksellisen pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 90% naisista ei ole ollenkaan "suopeamielisiä" omaa selluliittiaan kohtaan, väittäisin.
Mihin tämä väittämä perustuu ja miten se ilmenee? Antaako nainen komealle miehelle pakit, koska hänellä itsellään on selluliittia?
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei tule selluliittiä, ellei hormonitasapaino ole järkkynyt poikkeuksellisen pahasti.
Joillekin tulee, eikä siihen mitään poikkeuksellisen pahaa hormonitasapainon järkkymistä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä selluliittia?
Totta kai on. Miksi ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Mun miehellä on ihan reilusti selluliittia, enemmän kuin mulla. Ei haittaa pätkääkään.
Ei yhtään vastausta?
Ap