Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä työkaveri

Vierailija
18.04.2018 |

Aloitin jonkin aikaa sitten ihan uudessa työpaikassa asiakaspalvelun parissa. Uudessa työpaikassa on yksi hieman inhottava kollega. Ymmärrän että vastatulleena minua pitää neuvoa, mutta tällä menee hieman yli. Jos teen jonkin vahingon, jota asiakkaat eivät edes tajua niin hän alkaa ilkeällä äänensävyllä ripittämään asiakkaidemme kuullen ja esimerkiksi kyttää minua jatkuvasti oman työpöytänsä takaa jännä katse silmissään, jos vaikka tekisin jonkun virheen josta saisi sanoa. Tämä on varmasti melko yleistä, mutta melkein tekisi mieli irtisanoutua ja palata vanhalle alalleni. Mitä voin tehdä asialle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vahingolla tarkoitan jotain aivan pientä mokaa joka ei ole vaarallista kellekään, ei asiallaalle eikä varsinkaan yrityksen imagolle.

Ap

Vierailija
2/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tilanteen esimiehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hänelle tiukkan sävyyn ohjeet, että sinua ei ripitetä asiakkaiden kuullen ja muutenkin on syytä ajatella mitä sanoo.

Vierailija
4/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tilanteen esimiehellesi.

Uskallanko? Mitä jos hänen tarkkailunsa sekä huomauttelunsa yms kyttääminen pahenee? Entä jos esimies pitää sitä normaalina perehdytyksenä ja että minä vain liioittelen ikävää kohtelua? Voin aika irtisanoutua tilanteen eskaloituessa, mutta kuinka uskallan enää asioida kyseisen yrityksen parissa? :(

Ap

Vierailija
5/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä silti jaksaa olla ystävällinen asiakkaille. Kyllä kaikki ulkopuoliset näkevät kuka tilanteessa on se ääliö. Tapa se nipo rentoudella! Ole ihan tahallisen positiivinen ja rela niin se tulee hulluksi.

Vierailija
6/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia vastaavasta?

Ap

Vierailija
7/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä silti jaksaa olla ystävällinen asiakkaille. Kyllä kaikki ulkopuoliset näkevät kuka tilanteessa on se ääliö. Tapa se nipo rentoudella! Ole ihan tahallisen positiivinen ja rela niin se tulee hulluksi.

Olen yrittänytkin. Tuntuu vaan kurjalta saada ikävänsävyistä puhetta esimerkiksi tilanteessa, joka on ollut edellisessä paikassa aivan ok mutta jota ei saa täällä tehdä eikä kukaan ole asiasta maininnut aiemmin, jotta olisin tiennyt. Tulee jotenki häpeällinen olo, vaikka ikävästi ilmaistu neuvo ei olekaan minun syyni. Mutta tietenkin asiakkaat ovat etusijalla ja haluan olla heille hyvä asiakaspalvelija. Jatkan tällä linjalle joka tapauksessa.

Ap

Vierailija
8/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

letkauta joku nokkela vastakommentti asiakkaiden kuullen, niin että se onkin hän joka nolataan, eiköhän opi kerrasta..

Vierailija
9/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

letkauta joku nokkela vastakommentti asiakkaiden kuullen, niin että se onkin hän joka nolataan, eiköhän opi kerrasta..

Ei asiakkaitten kuullen! Koko firma näyttää hölmöltä ja ap vain alentuisi kiusaajan tasolle.

Tämmösen ihmisen murtaa usein se että niille on tosi kiva, kysyy vaikka "tuonko sullekin kahvin?" ja muuta. Mutta se vaatii kauheesti energiaa, ja ainahan ei itekään jaksa jos joku vaan kuukaudesta toiseen marttyroi.