Olisiko hauskaa asua Ruotsin-laivalla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Siellä ei ole mitään tekemistä. Ruoka ei oo kummosta. Ei vois koskaan kokata itse. Lasten koulunkäynti vois olla haastavaa, jos ei mies ja lapset jäis maihin. Siinä tapauksessa erossa olo ois ikävää ja muutenkin tuttujen näkeminen haastavampaa, jos ne ei tulis mukaan risteilee. Työnantajakaan ei välttämättä tykkäis et olis joka toinen päivä Suomessa 6h.
Juu mutta jos ei olisi perhettä eikä tarvitsisi käydä töissä. Mitä väliä kavereilla, ja ruhtinaallisestihan niille olisi aikaa jos joka toinen olisi kuusi tuntia Suomessa! Hyvin ehtisi käydä lounaalla tai jotain.
Onko siellä saunat ja uima-altaat? Silloin tulisi vähän hotellin tuntua. Paitsi jos olisivat täynnä pikkulapsia ne uima-altaat.
No itse voin huonosti jos keinuttaa merellä, mutta jos ei tule herkästi merisairaaksi niin se voisi olla ihan ok vaihtoehto. Veikkaan, että pitemmän päälle kyllästyttäisi kuten mikä tahansa paikka.
En tod. haluaisi. Kyllä tykkään asua ihan kuivalla maalla. Tykkään enempi kävellä luonnossa metsässä kuin tuulisella laivankannella.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä saunat ja uima-altaat? Silloin tulisi vähän hotellin tuntua. Paitsi jos olisivat täynnä pikkulapsia ne uima-altaat.
Ainakin Vikingillä on vain porealtaat ja lastenallas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Siellä ei ole mitään tekemistä. Ruoka ei oo kummosta. Ei vois koskaan kokata itse. Lasten koulunkäynti vois olla haastavaa, jos ei mies ja lapset jäis maihin. Siinä tapauksessa erossa olo ois ikävää ja muutenkin tuttujen näkeminen haastavampaa, jos ne ei tulis mukaan risteilee. Työnantajakaan ei välttämättä tykkäis et olis joka toinen päivä Suomessa 6h.
Juu mutta jos ei olisi perhettä eikä tarvitsisi käydä töissä. Mitä väliä kavereilla, ja ruhtinaallisestihan niille olisi aikaa jos joka toinen olisi kuusi tuntia Suomessa! Hyvin ehtisi käydä lounaalla tai jotain.
Tylsää siellä kuitenkin olisi. Pitäisi olla isompi paatti, jossa kuntosalit, uima-altaat, ohjelmaa yms. Lapsena ois ollut kyllä kiva asua ruotsinlaivallakin kun sillon siellä vielä leffateatteri ja kaikkea kivaa tekemistä lapsille, oikeestaan se pelkkä pallomeri ja nauravat nakit ois riittäny.
Tuttuni oli julkisivuremontin aikana viissiin kuudella Tukholman-risteilyllä putkeen. Kyllä tuntui olevan aika hapoilla sen parivikkoisen jälkeen, vaikkei ilmeisesti juuri ryypännytkään.
Joskus pienenä mä haaveilin, et olisin isona töissä ruotsinlaivalla ja saisin asuu siel aina sen pari viikkoo kerrallaan. Niin ne haaveet muuttuu. En mä kyllä jatkuvasti haluaisi asua. Kokeiluluontosesti voisin asua vaikka kesäloman ajan.
Kyllä olisi tylsää jo vähintään viikon kuluttua.
Ei olisi, koska vihaan pakkoruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni oli julkisivuremontin aikana viissiin kuudella Tukholman-risteilyllä putkeen. Kyllä tuntui olevan aika hapoilla sen parivikkoisen jälkeen, vaikkei ilmeisesti juuri ryypännytkään.
Mitä tarkoittaa hapoilla?
Jos pitäisi valita teltta tai laivanhytti niin ehkä sit toi hytti mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa hapoilla?
Vrt. rankan treenin jälkeen maitohapoilla. Väsynyt ja paikat kipeinä.
Ei. Oon ollu viking linella töissä eikä todellakaan ollut kivaa. Äkkiä kyllästyis vaikka ei duunissa olisikaan vaan ihan matkustajana.