Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen että näin Turun sarjatönijän!

Vierailija
18.04.2018 |

Kävelin yömyöhää aurajoen vartta pitkin kotiin eilen työpaikan juhlista.. N. 100m mun edessä yksi kokonaan mustiin pukeutunut tyyppi kierteli ja kaarteli ikään kuin odottaen minua.. Soitin yhdelle työkaverille ja pyysin sitten mukaan kun en uskaltanut lähestyä. Kävelin pari sataa metriä taakse päin ja kun lähdimme kaverin kanssa lähestymään paikkaa siellä ei ollut enää ketään.

Olikohan se Turun sarjatönijä?? 😨😨

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo mahollista. Kevät saa sekot kömpimään koloistaan...

Vierailija
2/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mä olen epäillyt että siellä on ihan oikeasti joku joka kyttää ja odottaa sopivaa henkilöä jonka voi hukuttaa. Siitä kun ei jää MITÄÄN jälkiä. 

Pelottavinta kuitenkin on poliisin toiminta asiaan liittyen. Eivät edes suostu tutkimaan tällaista mahdollisuutta vaikka moni on sitä mahdollisuutta tuonut esille. Ei mitään varoituksia yms. Hyssytellään vain.  Pelottavaa. Olethan jatkossakin varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjatönijä? Wtf?

Vierailija
4/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mä olen epäillyt että siellä on ihan oikeasti joku joka kyttää ja odottaa sopivaa henkilöä jonka voi hukuttaa. Siitä kun ei jää MITÄÄN jälkiä. 

Pelottavinta kuitenkin on poliisin toiminta asiaan liittyen. Eivät edes suostu tutkimaan tällaista mahdollisuutta vaikka moni on sitä mahdollisuutta tuonut esille. Ei mitään varoituksia yms. Hyssytellään vain.  Pelottavaa. Olethan jatkossakin varovainen.

Jos mietitään, että sama tyyppi olisi vuosikymmeniä tyrkkinyt sattumanvaraisia ihmisiä jokeen, niin olisi todella erikoista ettei yksikään uhri selviäisi hengissä, tai ettei kukaan olisi muka koskaan tätä vereen tönimistä nähnyt, vaikka puhutaan kaupunkioloista.

Vierailija
5/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, ap. Lääkkeet.

Vierailija
6/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjatönijä? Wtf?

Aurajokeen ihmisiä tönivästä henkilöstä puhutaan.

Vierailija
7/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään, että sama tyyppi olisi vuosikymmeniä tyrkkinyt sattumanvaraisia ihmisiä jokeen, niin olisi todella erikoista ettei yksikään uhri selviäisi hengissä, tai ettei kukaan olisi muka koskaan tätä vereen tönimistä nähnyt, vaikka puhutaan kaupunkioloista.

* veteen tönimistä. Kiitos taas, autocorrect..

Vierailija
8/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä sama henkilö. Yksi epäilys on että siellä toimii oma ''ryhmänsä''. Oli myös uutinen missä mies selvisi siitä että oli tuupattu veteen ja kertoi siitä. Joten ei ihan tuulesta temmattu epäilys.

Ja itse uskon että tämä ryhmä ei väijy pelkästään Turussa, vaan muillakin paikkakunnilla.

Vierailija
9/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tämä tyyppi tarkalleen oli? Tiistaiyö ei kyllä ole mikään kovin vilkas yö bongata humalaisia tönittäväksi jokeen.