Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menet kaupassa karkkien ohi. Mikä reaktio?

Vierailija
18.04.2018 |

Evvk, vai pakko saada?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee päivän mukaan

Vierailija
2/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen ohi, niin onnistumisen tunne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ylisokerinen tuoksu on jotenkin etova, luotaantyöntävä.

Vierailija
4/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme jos vaan ohi menen, mutta kyllä silloin hurraan mielessäni ja mietin millaisen ruusukkeen itselleni väkertäisin jos vaan viitsisin. "Karkkihyllyn ohikävelijä 2018!"

Vierailija
5/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ostan jotain jos karkkiosaston ohi kävelen. Ei minkäänlaista itsekuria. Ylipainoa 20 kiloa ja johtuu vain ja ainoastaan karkista (90 % suklaasta).

Vierailija
6/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siitä numero tehdä? Kävelen ohi vaan, sokerista en niin välitä nääs.

Vierailija
7/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla viikonloppuna karkit 4.90e per kg.  Äkkiä aamulla sinne ennenku parhaat suklaakarkit loppuu.

Vierailija
8/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain voi kiinnostaa karkki?

Vierailija
9/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. En yleensä edes mene ohi.

Vierailija
10/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ylisokerinen tuoksu on jotenkin etova, luotaantyöntävä.

Ei täällä ainakaan ikinä kaupassa karkkihyllyt mitenkään tuoksu miltään. Taidat kuvitella sen tuoksun.

Vierailija
11/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö karkkia, suklaata joskus harvoin. Joten ei tule edes käveltyä ohi.

Vierailija
12/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ohi, eikä tunnu missään, koska kaikki karkit on olleet maultaan pettymyksiä viime vuosina. Halvoista raaka-aineistako niitä väsätään, en tiedä, mutteivat maistu kuin sokerilta. Voin kävellä huoletta ohi.

Vierailija
13/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, kiinnosta. Välillä jään jopa katselemaan uutuuksia ja miettimään miltäköhän maistuis, mut ei vaan tee mieli ostaa näin vuoden karkkilakon jälkeen. Nykyään hedelmät, hyvät juustot ja viini on mulle karkkia!

Vierailija
14/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan on pakko saada, muuten aika evvk. Valkkaa vielä, jos mahdollista, sen kassan missä ei ole karkkeja houkuttamassa.

Vierailija
15/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ohi. Kärsin kovasta raskauspahoinvoinnista, ja en halua (saatikka pysty) ajattelemaankaan mitään makeaa, yhhyh

Vierailija
16/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin eksyn karkkihyllylle, nykyisin useammin koska kuskina mulla on ollut karkkia syövä sukulaismies. Ja hyvin harvoin myöskään sipsihyllylle, kyllä se on ihan rasvainen ja suolainen mättöruoka joka mua vetää puoleensa, pitsat, pyttipannut, lihapiirakat ja sellaiset.

Vierailija
17/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen porhaltamassa niin kovaa lonkero hyllyä kohti etten edes huomaa jos joudun ohittamaan karkki hyllyn matkalla🍺

Vierailija
18/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikävely ei ikinä saa minua ostamaan. Tai no, joskus ostan jotain odottamaan herkkuhetkeä.

Mulla on kotona aina karkkia, mutta arkena syön vain palan-pari tummaa suklaata. La tai su herkuttelen, silloin sit syön, mitä milloinkin tekee mieli. Helpompaa, jos herkku löytyy omasta kaapista. Olen aika kranttu, joten on paljon sellaista karkkia (pullaa, jädeä jne.), johon en koske ollekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi