Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zaran XL = S

Vierailija
18.04.2018 |

Zaran vaatteet on suunnattu aivan todella siroluisille ja pienirintasille naisille, mun koko on muissa vaatekaupoissa M, Zarassa ei mene päälle edes se XL.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tässä herätys kaikille ja edessä elämäntapamuutos jos on etelä- ja keski-Euroopan naisiin verrattuna XXXXL. Pohjoismaisissa vaatteissa olet M, kun täällä lihavia on suhteessa niin paljon ja on vielä sinuakin isompia. 

Pohjoismaissa naiset ovat pidempiä ja muutenkin erilainen luusto johtuen geeneistä. Mun ei tarvitse rupea alipainoseks enkä valitettavasti pysty muuttaa mun 170cm pituutta 160cm pituuteen.

Ap

Hei, nyt on kehonkuva vääristyny. Mä oon 170 cm pitkä ja helposti mahun zaran S kokoon. Enkä missään nimessä oo alipainonen, painan 55-62 kiloo vähän vuodenajasta riippuen ja varaa ois kyl hoikistua vielä. Jos joudut pukeutuun zaran xl:n, suosittelen laihduttamista.

Painan 64kg ja sulla ja mulla taitaa sit olla erilaiset luustot tai sit ollaan kokeiltu eri vaatteita. Joka tapauksessa mul ei siellä liikkeessä oo mitään ikinä mahtunu päälle.

No oon siis aika pitkäraajanen ja lihaksikas ja mulla on vaan 70B rinnat, että se auttaa aika paljon. Farkkukoko on 27 tuumaa ja ostan yleensä kaupasta kokoo 36, joka on välillä vähän iso ja välillä sopiva ja välillä tiukahko.

Vierailija
22/23 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat Zarassa on mun kokemuksen mukaan reiluja ja melko normaalin kokoisia. Farkutkin useimmiten on oikeahkoa kokoa, ehkä kokoa tai paria isommat joudun kyllä silloinkin valitsemaan.

Mutta takit kinnaavat aina hartioista ja käsivarsista, AINA. Mekot ja haalarit joutuisi myös valkkaamaan XL-kokoisina joten jäävät Zarasta ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä XS on mulle liian iso, erityisesti vyötäröstä. Esim marimekon koossa 34 vyötärö on jotain 72cm?! Zaralla onneksi on 62cm ja hyvin sopii.

H&M ym on isompia kokoja, kun ovat Pohjoismaalaisia. Etelä-Euroopassa pienemmät koot ja hyvä niin, löytyy meille siroillekin vaatteita jostakin. :)

Ja olen 162cm pitkä ja painan 49kg, eli en ole mitenkään alipainoinen vaan ihan tavallinen nainen.

No kyllä sinä aika pikkuriikkinen olet - painan sinua 20kg enemmän ja mittani ovat ihan normaalit. Vyötärö n. 70, hoikat jalat (reisi 49cm), rintava toki olen mutta yleensä mahtuu M ja pidän siis löysistä vaatteista enkä makkarankuorista. Sinun täytyy siis olla tosi hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi