Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen vaimoani liikaa

Vierailija
18.04.2018 |

Olen alle 40v perheellinen. Vaimon kanssa on oltu yhdessä pian 20 vuotta. Siitä huolimatta himoitsen häntä yhtä paljon kuin suhteen alkuaikoina. Vaimolla on halut vähentyneet lasten tulon myötä, mutta minä en pysty pitämään hänestä näppejä erossa. Hän on niin kaunis ja seksikäs minun silmissä. En tiedä miten taistella ajatuksiani ja himoani vastaan ettei vaimo luule että hän on vain seksiobjekti. Sitä hän ei ole. Rakastan kaikkea hänessä mutta minkä mahdan ettei mun hormonitoininta / himot häntä kohtaan laannu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten suurin osa, masturboi.

Vierailija
22/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juuri se ero. Mies syttyy visuaalisesti ja kuin ruutitynnyri. Nainen syttyy kuin hiili. Mies avautuu rakkauteen seksillä, nainen avautuu seksiin rakkaudella. Kumpikaan ei ole väärä tapa, on vain kaksi erilaista tapaa.

Vierailija
24/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on juuri se ero. Mies syttyy visuaalisesti ja kuin ruutitynnyri. Nainen syttyy kuin hiili. Mies avautuu rakkauteen seksillä, nainen avautuu seksiin rakkaudella. Kumpikaan ei ole väärä tapa, on vain kaksi erilaista tapaa.

Hyvin sanottu!

Vierailija
25/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 40v perheellinen. Vaimon kanssa on oltu yhdessä pian 20 vuotta. Siitä huolimatta himoitsen häntä yhtä paljon kuin suhteen alkuaikoina. Vaimolla on halut vähentyneet lasten tulon myötä, mutta minä en pysty pitämään hänestä näppejä erossa. Hän on niin kaunis ja seksikäs minun silmissä. En tiedä miten taistella ajatuksiani ja himoani vastaan ettei vaimo luule että hän on vain seksiobjekti. Sitä hän ei ole. Rakastan kaikkea hänessä mutta minkä mahdan ettei mun hormonitoininta / himot häntä kohtaan laannu.

olet kuten minä mutta vaimo ei ymmärrä kiinnostukseni voimakkuutta hänen alapäähän tai yleensäkään vartaloon, ja muistuttaa muutenkin että ne "himoajat" oli ja meni ja nyt ollaan normaalisti _- lähestymisiä on hältä turha odottaaa.

Vierailija
26/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies avautuu rakkauteen seksillä, nainen avautuu seksiin rakkaudella.

Muitakin vaihtoehtoja on. Mun vaimo ei avaudu seksiin sitten niin millään.

Vierailija
27/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana mies kyllä olet. Näytät tän vaimolles, ihan varmasti ymmärtää ja kuulee varmasti mielellään sen kuinka seksikkäänä häntä pidät.. pakko senkin olla mieletön ihminen, kun on tollasen kultakimpaleen käsiinsä saanu.

Todella harva mies puhuu noin vaimostaan, huomaahan sen jo tältäkin palstalta.

Vierailija
28/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen on kuin hiili" "himoajat on takana" höpö höpö, minä sytyn sekunneissa.

Voi kun olisikin kotona tuollainen mies. Saisin seksiä joka päivä. N50+

Vierailija
29/29 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana mies kyllä olet. Näytät tän vaimolles, ihan varmasti ymmärtää ja kuulee varmasti mielellään sen kuinka seksikkäänä häntä pidät.. pakko senkin olla mieletön ihminen, kun on tollasen kultakimpaleen käsiinsä saanu.

Todella harva mies puhuu noin vaimostaan, huomaahan sen jo tältäkin palstalta.

Kiitos paljon. Kiva huomata miten sympaattisia naisia täältä löytyy. Mukavaa. Hyvää kesänodotusta kaikille!

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi