Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhana, huoltomiehet tulossa enkä voi olla vapaasti

Vierailija
18.04.2018 |

Käyvät tänään kaikki asunnot läpi ja kuulen kuinka kolistelevat jo naapurissa. En voi mennä kakalle enkä päiväunille, enkä pitää mukavimpia kotiverkkareita koska ovat niin rumat. Oon saikulla joten tässä se päivä meneekin kohta ilman unta.
Ps lounaaksi roiskeläppä ja ärsyttää jos ovat täällä katsomassa kun syön yksin roiskeläppä..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisivat jo niin pääsisin tästä hiton odottamisesta. Tosin tulevat vielä kaksi kertaa uudestaan ja huomennakin ehkä!

Vierailija
2/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee röihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee röihin.

Oon saikulla ja pitäis saada nukkua.

Vierailija
4/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo kiva, ymmärrän. Meille on tullu aamulla parikin kertaa niin etten ole ehtinyt edes yöpukua vielä vaihtaa pois. Luoja se oli noloa... Yritä silti rentoutua ja laita ittes ja koti siihen kuntoon että voit käydä nukkumaan, ettei mee koko päivä hukkaan ootellessa. Soittaahan ne kuitenkin ovikelloa eli heräät siihen. Onko ne kuinka kauan ja minkä kokonen asunto sulla on? Jos ovat pitkään ja on avokeittiö ja siinä lähellä duunaavat niin tuo syöminen on hankalaa. Muutenhan voit laittaa ovea vähän kiinni tai syödä silloin kun eivät ole teillä. Kyllä se siitä ja toisaalta yritä olla välittämättä liikaa, ne on varmaan nähnyt pahempaakin kun kipeän av-mamman roiskeläppineen. Niin ja paranemisia 👍

Vierailija
5/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin äkkiä käydä kakkimassa, pylly melkein kosketti pönttöä kun ovikello soi. Hääräsivät pitkään, nyt onneksi lähtivät joksikin aikaa.

Ainakin ehtinen nauttia lounaan yksin siinä välissä jos ei muuta. En oikein osaa mennä nukkumaan, kun käyvät kaikissa huoneissa, myös makuuhuoneessa. Ei kivaa! 

Vierailija
6/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kamalaa. 

Mulla on nyt semmonen tilanne että pitäs soittaa vielä itse huoltomies käymään, kun on pari ongelmaa jotka vaatis fiksausta, mutta en saa millään soitettua ja en halua olla kotona kun se tulee.

Kuukaus sitten oli sellanen että asennettiin joka oveen joku turvajuttu, sillon muistan kun piti odottaa ja odottaa ja tästä rapusta tuli tietysti ihan viimeisenä meiän ovelle työskentelemään, niin ehdin jännittää kauan. Onneksi oli vanhempi mies, eikä tullut sisälle asti, kun koskaan ei ole niin siistiä ettei hävettäs jos joku vieras tulisi...

No... Kaitpa joskus tässä soittelen huoltofirmaan.. tai kuolen jännityksen aiheuttamaan stressiin sitä ennen.

Vierailija
7/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huoltomiehet viis veisaavat siitä, mitä sinulla on päälläsi tai mitä syöt tai teet.

Vierailija
8/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huoltomiehet viis veisaavat siitä, mitä sinulla on päälläsi tai mitä syöt tai teet.

Mistä tiedät? Kai niillä silmät ja aivot päässä on. 

Vierailija
9/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muurari töissä.

Mulla on kauhea paskahätä mutta en voi mennä vessaan koska hän hakee sieltä vettä =(

Vierailija
10/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muurari töissä.

Mulla on kauhea paskahätä mutta en voi mennä vessaan koska hän hakee sieltä vettä =(

Apua, tiedän tunteen mutta muurarista ei taida päästä noinkaan nopeasti! Otan osaa! ap

Vierailija
11/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Täällä vielä pitää "päivystää" 2 päivää, klo. 8-16 kun eivät voi tarkemmin ilmoittaa milloin tulevat vaihtamaan nuo pirun suodattimet. Ei muuta mutta meillä on just yrjötauti kylässä.... yleensä ollaan töissä niin ihan sama miten tulevat sillä aikaa, mutta nyt kun ollaan saikella kotona niin kyllä ärsyttää odottelu ja päivystys.

Vierailija
12/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kerran hermot, kun tuli ilmoitus, että seuraavan kahden viikon aikana jonakin päivänä käydään asunnossa tekemässä patteritöitä klo 7-16 välillä ja tavarat on siirrettävä väh. 1,5 metrin päähän pattereista. Oli kiva 2 viikkoa herätä 6:50 että ehtii vaatteet laittaa päälle ja 21 neliön yksiössä pitää tavarat pois patterien edestä... kun 2 viikkoa oli kulunut, tulee lappu, että ei kaikkia asuntoja ehditykään käydä vielä läpi, asuntoonne tullaan seuraavan kahden viikon aikana jonakin päivänä klo 7-16 välillä. Silloin laitoin tavarat takaisin paikoilleen ja jos huoltomiestä häiritsee niin siirtäköön itse. Tuli sitten viimeisenä mahdollisena päivänä, minä vapaalla ja istuin vuodesohvalla koneen ääressä koko sen ajan, vähän joutui huoltomies siirtämään tavaroita, mutta ei edes paljoa.

Vierailija
13/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mennään... av kiinni, etten näytä av-mammalta.

Vierailija
14/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki. Juuri siksi viis veisaavat.

Vierailija
15/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei heitä kiinnosta. Vaikka itse on sairaalloisen utelias, ei pidä olettaa sitä muiden olevan.

Vierailija
16/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät nopeammin tällä kertaa. Kuulemma eivät enää tule tänään! Ilouutinen! ap

Vierailija
17/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei heitä kiinnosta. Vaikka itse on sairaalloisen utelias, ei pidä olettaa sitä muiden olevan.

No mutta kai sairaalloisen uteliaita on kaikissa ammattiryhmissä. Täällä joskus joku kertoi miehensä olevan huoltomies ja raportoivan kumppanilleen mitä ällöttävää kodeissa näkyy.

Vierailija
18/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies tulee kuin annelille faksi.

Vierailija
19/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus saada sopia tarkka aika kun tulevat, kuten myös muillakin vastaavista tilanteista kertoneilla olisi ollut.

Vierailija
20/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kävi huoltomiehet aamulla... mitä tää on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän