Lue keskustelun säännöt.
Kävin stailaajalla
17.04.2018 |
Juhlavaatteita, teinivaatteita ja mummomekkoja ehdotettiin, kun etsin työvaatteita siistiin sisätyöhön. Ei mitään järkevää. Farkut ja neule on siis asuni jatkossakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljon parempi, jotkut perusfarkut ja neule, tai housut ja toppi yms. Mitään mummomekkoja jaksa kukaan käyttää.