Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin stailaajalla

Vierailija
17.04.2018 |

Juhlavaatteita, teinivaatteita ja mummomekkoja ehdotettiin, kun etsin työvaatteita siistiin sisätyöhön. Ei mitään järkevää. Farkut ja neule on siis asuni jatkossakin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi, jotkut perusfarkut ja neule, tai housut ja toppi yms. Mitään mummomekkoja jaksa kukaan käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän