Ahdistaa, kun mies täyttää parin vuoden sisään 30
Väkisinkin tulee katseltua nuorempia miehiä ja haaveiltua seksistä heidän kanssaan.
N25
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö seurustelemaan 19-vuotiaan miehen kanssa?
Pystyisin, jos arvomaailmat menisi yhteen ja pitäisin miestä muutenkin viehättävänä.
Olet varmasti kaunis nainen, meillä olisi kivaa yhdessä :) P19
Pelkkä kiva ei riitä. :) haluan luottamusta ja rehellisyyttä suhteelta. Ja tietenkin hyvää seksiä. ;D
Vierailija kirjoitti:
N25, täällä olisi 19-vuotias mies tarjolla! ;)
19v mies? tarkoitat kai lapsi :D
Ahdistaa, kun nainen on jo täyttänyt 25. Väkisinkin tulee katseltua nuorempia naisia ja haaveiltua seksistä heidän kanssaan.
M28
Pikkulapsimaista kiukuttelua havaittavissa miehiltä. Eiköhän jokaisella ole oikeus tykätä mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, kun nainen on jo täyttänyt 25. Väkisinkin tulee katseltua nuorempia naisia ja haaveiltua seksistä heidän kanssaan.
M28
Kiukuttaako?
XD AP on sekaisin jos joku numero haittaa. Tiesitkö että itsekin täytät ennen kuin huomaatkaan. Sinäkin rupsahdat joskus eikä ne nuoret sinua halua.
Ihmisten on nykyään kyllä vaikea hyväksyä se että ei täällä olla nuoria ikuisesti. Huonosta itsetunnosta kertoo jos iästä tehdään noin iso haloo.
Vierailija kirjoitti:
XD AP on sekaisin jos joku numero haittaa. Tiesitkö että itsekin täytät ennen kuin huomaatkaan. Sinäkin rupsahdat joskus eikä ne nuoret sinua halua.
Ihmisten on nykyään kyllä vaikea hyväksyä se että ei täällä olla nuoria ikuisesti. Huonosta itsetunnosta kertoo jos iästä tehdään noin iso haloo.
En mä kuvittele, että mä en rupsahda. En vain pidä miestä enää yhtä haluttavana kuin tavatessamme.
Minun mieheni täyttää kohta 50. Minä olen vasta 45. Tuntuu paljon isommalta ikäerolta kuin 40/35.
Vierailija kirjoitti:
Mee pentu rassaamaan mopoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee pentu rassaamaan mopoa.
Kauheen ilkeitä kommentteja nuorelle miehelle. :( vanhat miehetkö täällä sitä pojittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19v mies? tarkoitat kai lapsi :D
Yli kolmekymppiset ukotko täällä väittää aikuista lapseksi?
Olet varmasti kaunis nainen, meillä olisi kivaa yhdessä :) P19