Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon superhuono ihminen, asiaa perheellisestä miehestä.

Vierailija
17.04.2018 |

Nyt on käynyt niin, että olen kiinnostunut eräästä miehestä, jolla on perhe. Hänelle syntyy pian myös toinen lapsi. Kiinnostus on molemmin puolista ja ollaan puhuttu tästä asiasta paljon keskenämme. Kiinnostus on enemmän fyysistä kuin henkistä. Pidän hänestä kyllä paljon, mutta vetovoima se ongelma tässä lähinnä on. Ollaan samassa työpaikassa ja nähdään väkisinkin paljon. Vapaa-ajalla ei olla toistaiseksi nähty, mutta viestitellään välillä. Tiedän tekeväni väärin, kun vastaan miehen viesteihin tai kun töissä hakeudutaan toistemme seuraan tai kun käydään yhdessä lounaalla. Tuntuu siltä, että en vaan saa hillittyä itseäni tämän miehen seurassa, hän on vaan niin kuuma. En tiedä miten tästä pitäisi yrittää päästä eroon. Voin vaan kuvitella miten kauhea olo miehen vaimolle tulisi, kun saisi tästä tietää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa! Pakkaan mieheni kassiin mukaan likaiset paidat, kalsarit ja sukat. Pidä hyvänäsi.

T: Vaimo

Menköön hotelliin. En halua koko pakettia, vain vähän huvia. T. Toinen nainen

Ei se osaa elää yksin eikä viihdy hotellissa yksin. Kerran lähetin sinne kuukaudeksi; minibaarilasku oli valtava ja koostui lähinnä suklaapähkinöistä (=illallinen).

Siirrä seuraavalle.

Vierailija
42/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa! Pakkaan mieheni kassiin mukaan likaiset paidat, kalsarit ja sukat. Pidä hyvänäsi.

Menköön hotelliin. En halua koko pakettia, vain vähän huvia. T. Toinen nainen

Ei se osaa elää yksin eikä viihdy hotellissa yksin. Kerran lähetin sinne kuukaudeksi; minibaarilasku oli valtava ja koostui lähinnä suklaapähkinöistä (=illallinen).

Siirrä seuraavalle.

Sori, pesen käteni kaikesta siirtelystä. Eläköön suklaapähkinöillä, ei oo mun ongelma. T. Toinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Uskon vakaasti, että hän hylkää vaimonsa ja lapsensa ja valitsee juuri sinut.

Parisuhteen solmittuanne voit odottaa, miten pian hän jättää sinut. Uskoakseni teillä on siinä vaiheessa lapsia ja suuri asuntolaina.

Ap taisi tuntea panetusta. ..siitä vielä matkaa lapsiin ja asuntolainaan

Kirjoitukseni oli ivaa.

Minä vihaan pettäjiä tai toisten parisuhteiden rikkojia.

Muapa huvittaa ne jotka syyttelee toista naista

Niin huvittaa muakin. Moni mies myös jättää kertomatta olevansa naimisissa tai että on lapsia. Pitääkö hankkia kristallipallo, että tiedän, etten koske varattuun? Joku yhden illan juttu vaikka. En todellakaan kysele vaimoista tai lapsista 😂 ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän