Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon superhuono ihminen, asiaa perheellisestä miehestä.

Vierailija
17.04.2018 |

Nyt on käynyt niin, että olen kiinnostunut eräästä miehestä, jolla on perhe. Hänelle syntyy pian myös toinen lapsi. Kiinnostus on molemmin puolista ja ollaan puhuttu tästä asiasta paljon keskenämme. Kiinnostus on enemmän fyysistä kuin henkistä. Pidän hänestä kyllä paljon, mutta vetovoima se ongelma tässä lähinnä on. Ollaan samassa työpaikassa ja nähdään väkisinkin paljon. Vapaa-ajalla ei olla toistaiseksi nähty, mutta viestitellään välillä. Tiedän tekeväni väärin, kun vastaan miehen viesteihin tai kun töissä hakeudutaan toistemme seuraan tai kun käydään yhdessä lounaalla. Tuntuu siltä, että en vaan saa hillittyä itseäni tämän miehen seurassa, hän on vaan niin kuuma. En tiedä miten tästä pitäisi yrittää päästä eroon. Voin vaan kuvitella miten kauhea olo miehen vaimolle tulisi, kun saisi tästä tietää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksit kaiken maailman selityksiä, vaikeasta raskaudesta työyhteisöön, ja toivot että jotkut randomit tuntemattomat täällä sanoisivat, että on ihan okei rikkoa toisten perhe. Ei ole. Kurjaa että sinulla on ollut rankkaa, mutta ei se oikeuta varattuun sekaantumista.

Ei se mun mennyt vaikea raskaus tähän liity. Se oli vaan yksi syy, mikä meillä johti ensin pettämiseen ja myöhemmin eroon. Erottu oltaisiin ilman tuota pettämistäkin ja toisia naisia. Ja se oli yksinomaan meidän ongelma parisuhteessa, eikä johtunut kenestäkään ulkopuolisesta. Kukaan muu ei siis rikkonut meidän perhettä, kuin minä ja lasteni isä.

Enkä tarvitse kenenkään lupaa siihen, "rikonko" jonkun perheen vai en. Mies siinä viime kädessä sen päätöksen tekee. Enkä mä ole tässä mistään uusperheestä haaveilemassa. Suoraan sanottuna haluan vaan p.anna, koska vetovoima on niin valtava.

Käske sen miehen jättää sut rauhaan ja keskittyä olennaiseen. Työpaikka on ensisijaisesti työn tekemistä varten. Hae helpotusta pakotukseesi jostain muualta. Keväällä on siihen runsaasti mahdollisuuksia.

Jos et ymmärrä tekeväsi väärin rohkaisemalla miestä, niin johan olet tollo.

On toki työntekoa varten. Me vaan saatetaan olla me kaksi ja muutama asiakas 8h pvä. Ja paljon lähekkäin niin on hankalaa. Pelkkä vahinkokosketus ohimennen saa aikaan aika valtavat tunnereaktiot. On siis vaan niin vaikea pitää kädet irti toisesta. Järjen ääntä kuunnellen oon mennyt tähän saakka. Tiedän vaan, että tällä fiiliksellä ensimmäinen kosketus on melko lähellä.

Vierailija
22/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Sami Minkkiseltä.

No itseasiassa. Oon seurannut aiemmin tuota Sami Minkkisen tapausta, enkä ole sitä koskaan tuominnut. Parisuhteita on niin monenlaisia. Periaatteen tasolla vaan tuntuu, että teen tosi väärin. Omien lasteni isä petti mua kun odotin viimeisilläni toista lastamme ja se kyllä hajotti. Olisi pitänyt erota jo silloin mutta en "jaksanut".

Parisuhteita on monenlaisia joo. Jotkut niistä ovat omiasi, ja vassokuu vaan, riko sellaisia niin paljon kuin sielu sietää. Mutta jotkut ovat toisten, ja sellaisiin älä mene väliin.

No niinhän se mies tekee. ..omaansa rikkoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteillesi et tietenkään juuri mitään mahda, mutta tässä tilanteessa on vain yksi järkevä vaihtoehto. Jätä mies rauhaan ja hanki uusia kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
24/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä vaihtoehto.

Uskon vakaasti, että hän hylkää vaimonsa ja lapsensa ja valitsee juuri sinut.

Parisuhteen solmittuanne voit odottaa, miten pian hän jättää sinut. Uskoakseni teillä on siinä vaiheessa lapsia ja suuri asuntolaina.

Vierailija
25/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Sami Minkkiseltä.

No itseasiassa. Oon seurannut aiemmin tuota Sami Minkkisen tapausta, enkä ole sitä koskaan tuominnut. Parisuhteita on niin monenlaisia. Periaatteen tasolla vaan tuntuu, että teen tosi väärin. Omien lasteni isä petti mua kun odotin viimeisilläni toista lastamme ja se kyllä hajotti. Olisi pitänyt erota jo silloin mutta en "jaksanut".

Parisuhteita on monenlaisia joo. Jotkut niistä ovat omiasi, ja vassokuu vaan, riko sellaisia niin paljon kuin sielu sietää. Mutta jotkut ovat toisten, ja sellaisiin älä mene väliin.

Niinpä niin, mutta ap:n kanssahan tässä nyt keskustellaan. Eikä kai tuossa vielä mitään ole rikottu. Ehkä miestä ei voisi vähempää kiinnostaa ja koko juttu on ap:n mielikuvitusta.

Vierailija
26/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Parisuhteen solmittuanne voit odottaa, miten pian hän jättää sinut. Uskoakseni teillä on siinä vaiheessa lapsia ja suuri asuntolaina.

Ap taisi tuntea panetusta. ..siitä vielä matkaa lapsiin ja asuntolainaan

Vierailija
27/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vakaumuksellisena ja jätä ukko rauhaan. Josset pysty vastustamaan kiusausta ja ryhdyt sen kanssa petipuuhiin, käytännössä oikeutat pettämiset jotka on omalle kohdallesi tullut koska et silloin itse ole yhtään sen parempi. Nyt niskasta vaan kiinni ja vähän itseylpeyttä, älä hairahda vaikka kuinka kuuma kundi olisi.

Vierailija
28/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksit kaiken maailman selityksiä, vaikeasta raskaudesta työyhteisöön, ja toivot että jotkut randomit tuntemattomat täällä sanoisivat, että on ihan okei rikkoa toisten perhe. Ei ole. Kurjaa että sinulla on ollut rankkaa, mutta ei se oikeuta varattuun sekaantumista.

Ei se mun mennyt vaikea raskaus tähän liity. Se oli vaan yksi syy, mikä meillä johti ensin pettämiseen ja myöhemmin eroon. Erottu oltaisiin ilman tuota pettämistäkin ja toisia naisia. Ja se oli yksinomaan meidän ongelma parisuhteessa, eikä johtunut kenestäkään ulkopuolisesta. Kukaan muu ei siis rikkonut meidän perhettä, kuin minä ja lasteni isä.

Enkä tarvitse kenenkään lupaa siihen, "rikonko" jonkun perheen vai en. Mies siinä viime kädessä sen päätöksen tekee. Enkä mä ole tässä mistään uusperheestä haaveilemassa. Suoraan sanottuna haluan vaan p.anna, koska vetovoima on niin valtava.

Käske sen miehen jättää sut rauhaan ja keskittyä olennaiseen. Työpaikka on ensisijaisesti työn tekemistä varten. Hae helpotusta pakotukseesi jostain muualta. Keväällä on siihen runsaasti mahdollisuuksia.

Jos et ymmärrä tekeväsi väärin rohkaisemalla miestä, niin johan olet tollo.

On toki työntekoa varten. Me vaan saatetaan olla me kaksi ja muutama asiakas 8h pvä. Ja paljon lähekkäin niin on hankalaa. Pelkkä vahinkokosketus ohimennen saa aikaan aika valtavat tunnereaktiot. On siis vaan niin vaikea pitää kädet irti toisesta. Järjen ääntä kuunnellen oon mennyt tähän saakka. Tiedän vaan, että tällä fiiliksellä ensimmäinen kosketus on melko lähellä.

Hyi hele. Missä oikein ootte töissä, minä en ainakaan tuollaiseen lafkaan halua astua jalallanikaan missä työntekijät himoitsevat toisiaan päivät pitkät kuin jotkut teinit. Vähän ryhtiä nyt tuohon menoon tai ansaitsette molemmat kengänkuvan takalistoon!

Vierailija
29/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Sami Minkkiseltä.

Niinpä niin, mutta ap:n kanssahan tässä nyt keskustellaan. Eikä kai tuossa vielä mitään ole rikottu. Ehkä miestä ei voisi vähempää kiinnostaa ja koko juttu on ap:n mielikuvitusta.

Mies yrittää ja ap vielä ämpyilee. Jos ois mun mies, katsoisin miehen jo rikkoneen meidän suhteen ja antaisin ap:n pitää ja tehdä mitä tahtoo.

Vierailija
30/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Panetuksesta se yleensä alkaa se pitkä tiekin.

Vierailija
31/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Sami Minkkiseltä.

Mies yrittää ja ap vielä ämpyilee. Jos ois mun mies, katsoisin miehen jo rikkoneen meidän suhteen ja antaisin ap:n pitää ja tehdä mitä tahtoo.

Sama täällä. En jaksaisi olla suhteessa, jossa puolisoni uskollisuus olisi kaikkien muiden maailman naisten solidaarisuudesta kiinni.

Vierailija
32/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity ei, eli miksi selostat ummet ja lammet elämästäsi? Jotta me muut ajattelisimme, että sinulla on ollut rankkaa etkä ehkä olekaan niin "superhuono". Ehkä et, mutta itsekäs, ajattelematon ja yksinkertainen on sellainen ihminen joka tieten tahtoen tunkee toisten avioliittoon, varsinkin kun on lapsia.

En nyt tiedä, että miten rankkaa tämä elämä on parisuhteiden osalta ollut. En tiedä myöskään sitä, onko sulla vikaa lukutaidossa? En tunge minnekään, tiedostan vaan sen, että lipsahdus saattaa olla lähellä.

Vierailija
33/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Kirjoitukseni oli ivaa.

Minä vihaan pettäjiä tai toisten parisuhteiden rikkojia.

Vierailija
34/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

No tämä on nyt kyllä pikkuisen ajateltu liian pitkälle. En aio hankkia lapsia ja asuntolainan maksan itse. Enkä aio perustaa uusperhettä.

Vierailija
35/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity ei, eli miksi selostat ummet ja lammet elämästäsi? Jotta me muut ajattelisimme, että sinulla on ollut rankkaa etkä ehkä olekaan niin "superhuono". Ehkä et, mutta itsekäs, ajattelematon ja yksinkertainen on sellainen ihminen joka tieten tahtoen tunkee toisten avioliittoon, varsinkin kun on lapsia.

En nyt tiedä, että miten rankkaa tämä elämä on parisuhteiden osalta ollut. En tiedä myöskään sitä, onko sulla vikaa lukutaidossa? En tunge minnekään, tiedostan vaan sen, että lipsahdus saattaa olla lähellä.

Mä ainakin ymmärrän. Oon tuntenut tosi vahvaa panetusta työkaveria kohtaan myös. Annoin kyllä pakit vaikka mieli teki. Siinä kyllä en ajatellut miehen perhettä vaan sitä että työkuviot olisi voineet käydä hankaliksi.

Vierailija
36/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa! Pakkaan mieheni kassiin mukaan likaiset paidat, kalsarit ja sukat. Pidä hyvänäsi.

T: Vaimo

Vierailija
37/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Kirjoitukseni oli ivaa.

Muapa huvittaa ne jotka syyttelee toista naista

Vierailija
38/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa! Pakkaan mieheni kassiin mukaan likaiset paidat, kalsarit ja sukat. Pidä hyvänäsi.

T: Vaimo

Menköön hotelliin. En halua koko pakettia, vain vähän huvia. T. Toinen nainen

Vierailija
39/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Kirjoitukseni oli ivaa.

Kun itse tulet petetyksi, eipä huvita enää.

Vierailija
40/43 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä vaihtoehto.

Kirjoitukseni oli ivaa.

Kun itse tulet petetyksi, eipä huvita enää.

Olen tullut. Pidin miestä yksin vastuullisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi