Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää mitä entinen koulukiusaajani tekee nykyään...

Vierailija
17.04.2018 |

Tämä oikein empatiaa tihkuva ihminen joka kiusasi minua melkein kymmenen vuotta työskentelee lähärinä, ja yrittää parhaillaan päästä opiskelemaan kasvatustieteitä. Ennen kuin sanotte että ihmiset muuttuu, tämä henkilö soitti minulle häiriköintipuheluita kännissä juuri täysi-ikäistyttyään ja yritti vahingoittaa minua fyysisesti vuosi sitten. En ymmärrä miten tämä on ainakin huhupuheiden mukaan pidetty työ-yhteisössään, mies ja lapsikin siltä löytyy. Kukaan ei luultavasti uskoisi jos kertoisin totuuden hänestä, joten avaudun tänne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan hän miettinyt vuosikausia miten hirveältä Sinusta on täytynyt tuntua kun Sinua on kiusattu? sitä julmuutta mitä Sinä olet joutunut kokemaan on vaikea ymmärtää. Kiitos että sanoitat sitä ja puhut siitä. Kuuntelen jokaisen sanan.

Kiusaajasi

Vierailija
22/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo itsesääli, et voi vaikuttaa menneeseen, joten hyväksy se. Ihmiset muuttavat, juuri täysi-ikäinen ei tarkoita, etteikö voisi olla vielä täysi lapsi, jokainen kehittyy omaa tahtia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen itsekin miettinyt, mikä kiusaajia vetää nimenomaan sosiaali- ja terveysalalle. Valta? Erään melkoisen härskin ja manipuloivan entisen kiusaajani suurin unelma oli päästä opettajaksi, kaikista maailman aloista, mutta kouluttautui sittemmin juuri sosiaali- ja terveysalalle. Täytyy myöntää, että vaikka olenkin sinut oman kiusaamishistoriani kanssa, myisin tupani ja vaihtaisin varmuudeksi vaikka valtiota, jos tämä ihminen osuisi koskaan opettamaan omaa lastani. 

Vierailija
24/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo itsesääli, et voi vaikuttaa menneeseen, joten hyväksy se. Ihmiset muuttavat, juuri täysi-ikäinen ei tarkoita, etteikö voisi olla vielä täysi lapsi, jokainen kehittyy omaa tahtia!

Kaikki eivät valitettavasti muutu. Ja silloin todellakin kiinnostaa, miksi kiusaava ihminen päätyy juuri sosiaali- ja terveysalalle.

Vierailija
25/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki hänelle potkut. Niin minä tein kiusaajalleni.

No siinäpä kypsän ja vastuullisen aikuisen käytöstä.

Jos haluaa, että käyttäydyn kypsästi ja vastuullisesti, ei kannata aiheuttaa minulle traumoja ja mielenterveysongelmia kiusaamalla.

Tehokas kosto rikolliselle tasoittaa hommaa eikä tarvitse enää olla pelkkä altavastaaja. Valta-asetelma muuttuu. Se on hieno juttu!

Eikös meillä ole oikeusjärjestelmä sen takia, että rikolliset saisivat rangaistuksensa? Ei sitä tartte itse mennä omaa oikeuttansa jakamaan ja kostamaan.

Oikeusjärjestelmä jättää kiusaajat ihan rauhaan.

Jos oikeutta haluaa, se on itse hoidettava.

Vierailija
26/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse vanhemmillesi lähihoitajan jolla on historiaa kiusaamisesta ja fyysisestä väkivallasta? Ilmoittamalla asiasta ehkäistään tulevaisuuden kauhutapaukset.

Vierailija
27/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiusaajani on työskennellyt 15 vuotta lastensuojelun sossuna. Todellakin toivon että ihminen on muuttunut.. Että ei tekisi kenekään elämästä sellaista helvettiä kun omastani teki. Ja tosiaan hän kertoi tästä urahaaveestaan jo samaan aikaan kun kiusaaminen oli pahimmillaan yläasteella.

Vierailija
28/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-alalla kiusaajat pääsee jatkamaan muiden rääkkäämistä. Sadistin leikkikenttä.

Vierailija
29/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sote-alalla kiusaajat pääsee jatkamaan muiden rääkkäämistä. Sadistin leikkikenttä.

Huoooh... joo. Justiinsa näin.

Vierailija
30/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännä miten ne ilkeät ja törkeät tytöt löytää tiensä hoitsuiksi 🤔 Luokallani oli tyttö joka jäi luokalleen muistaakseni neljännellä ja tuli siis meille. Hän kertoi yhdelle sukulaiselleni miten on vaan opettajan apulaisena ja voi palata omalle luokalleen milloin haluaa 😁 Kiroili ja käyttäytyi muutenkin todella huonosti, ei pärjännyt koulussa vaan oli niin pahaa tyttöä että. Milloin oli raskaana ja mitä kaikkea. Sai kummallisia kilareita, saattoi olla mukava ja viiden minuutin päästä haukkui maanrakoon. Hakkasi poikia ja haistatteli opettajille. Niinpä tuo vaan opiskeli ja on lähihoitaja nykyään. Olisi mielenkiintoista tietää millaisia valheita nykyään syöttää, isänsä kuulemma kuoli lennettyään rekan hytistä ja seuraavassa lauseessa se olikin vaari joka kuoli.

Vierailija
31/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä miten ne ilkeät ja törkeät tytöt löytää tiensä hoitsuiksi 🤔 Luokallani oli tyttö joka jäi luokalleen muistaakseni neljännellä ja tuli siis meille. Hän kertoi yhdelle sukulaiselleni miten on vaan opettajan apulaisena ja voi palata omalle luokalleen milloin haluaa 😁 Kiroili ja käyttäytyi muutenkin todella huonosti, ei pärjännyt koulussa vaan oli niin pahaa tyttöä että. Milloin oli raskaana ja mitä kaikkea. Sai kummallisia kilareita, saattoi olla mukava ja viiden minuutin päästä haukkui maanrakoon. Hakkasi poikia ja haistatteli opettajille. Niinpä tuo vaan opiskeli ja on lähihoitaja nykyään. Olisi mielenkiintoista tietää millaisia valheita nykyään syöttää, isänsä kuulemma kuoli lennettyään rekan hytistä ja seuraavassa lauseessa se olikin vaari joka kuoli.

Ja millä näin epävakaasti käyttäytyvä on voinut edes päästä alalle? 

Vierailija
32/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon. Olen itse lapsiin suuntautunut lähihoitaja ja omaan erittäin tarkat tuntosarvet ihmisten suhteen. Vielä opiskellessani olin työharjoittelussa päiväkodissa jossa ohjaajani oli muuten hyvin korrekti ja asiallinen, mutta huomasin hänet heti koulukiusaajatyypiksi. Yrittti vaivihkaa kyykyttää joka tilanteessa, mutta niin ettei sitä huomaisi kiusaamiseksi. Itse arvostelutilanteessa hän antoi mulle pelkkiä ykkösiä, vaikka olin toiminut näytössä täysin kiitettävän arvoisesti. Se oli niin hullua, että en tiennyt että onko tää ihminen nyt v***u tosissaan! Hän opiskelee yliopistossa lto:ksi tällä hetkellä. Ihme tyyppi.

Vierailija
33/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt rikosilmoitusta koska säikähdin, enkä olisi pystynyt myöhemmin todistamaan noita kyseisen henkilön tekosia. Pelkäsin myös että tämä intoutuisi häiriköimään uudestaan, tai saisi vakuutettua viranomaiset siitä että valehtelen. Ja en tarvitse hoitoa, en siis vello menneisyydessäni. Elämäni menee hyvin nykyään. ap

Vierailija
34/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa, että käyttäydyn kypsästi ja vastuullisesti, ei kannata aiheuttaa minulle traumoja ja mielenterveysongelmia kiusaamalla.

Tehokas kosto rikolliselle tasoittaa hommaa eikä tarvitse enää olla pelkkä altavastaaja. Valta-asetelma muuttuu. Se on hieno juttu!

Eikös meillä ole oikeusjärjestelmä sen takia, että rikolliset saisivat rangaistuksensa? Ei sitä tartte itse mennä omaa oikeuttansa jakamaan ja kostamaan.

Oikeusjärjestelmä jättää kiusaajat ihan rauhaan.

Jos oikeutta haluaa, se on itse hoidettava.

Ei nyt täysin pidä paikkansa. Kiusaaminen ei ole rikos, mutta saattaa täyttää jonkun rikoksen tunnusmerkit, jolloin oikeusjärjestelmä toimii. Esimerkiksi kunnianloukkaus, viestintärauhan rikkominen ja pahoinpitely ovat rangaistavia rikoksia.

Vierailija
35/35 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun koulukiusaajani valmistui oikeustieteellisestä. Sitä en voi ymmärtää miten sinne sisään edes pääsi, jos ei isänsä suhteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi