Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kuvittelee puolisonsa pysyvän loputtomiin parisuhteessa ilman seksiä?

Vierailija
17.04.2018 |

Tapauksissa joissa toinen siis on haluton ja toinen ei, niin miten haluton saattaa kuvitella halukkaan pysyvän suhteessa ja elävänsä selibaatissa vain siksi ettei toista haluta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena haluaisi olla seksittömässä suhteessa. Aivan kuten en haluaisi olla suhteessa, jossa ei ole rakkautta tai luottamusta. Nuo ovat kaikki toimivan suhteen osasia (minulle).

Masennuksesta tai sairaudesta johtuva haluttomuus ei olisi syy eroon, mutta jos lopetetaan yksipuolisella päätöksellä seksielämä suostumatta käsittelemään asiaa, se olisi.

Vierailija
22/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän haluttomana suhteessamme. Siis minulla ei ole mitään halua harrastaa seksiä. En oleta mieheni pysyvän suhteessamme, mutta niinpä hän tuossa vaan on. Toivon itsekseni, että hän lähtisi. Suhde ei ole täysin seksitön mutta mitään halua minulla ei siihen ole.  Hommaanhan menee aikaa aina silloin tällöin se kolma minuuttia. Tällä hetkellä kokisin kauhean ahdistavaksi sen, että minun pitäisi väkisin yrittää nauttia seksistä. 

Miksi suostut seksiin jos et halua sitä?

En jaksa siitä aiheutuvaa pitkää kiukuttelua ja mykkäkoulua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena haluaisi olla seksittömässä suhteessa. Aivan kuten en haluaisi olla suhteessa, jossa ei ole rakkautta tai luottamusta. Nuo ovat kaikki toimivan suhteen osasia (minulle).

Masennuksesta tai sairaudesta johtuva haluttomuus ei olisi syy eroon, mutta jos lopetetaan yksipuolisella päätöksellä seksielämä suostumatta käsittelemään asiaa, se olisi.

AIka mustavalkoinen tapa ajatella sinulla. Esim minun tilanne on varmasti lähempänä tuota masennusta. Diagnoosia en tuolle ole saanut, eikä aikomuksenani ole hakeakaan, ei huvita. En ole missään vaiheessa vaan päättänyt, että seksi riittää, eikä enää kiinnosta. Yksin asian käsitteleminen ei juurikaan etene, jos kumppani ei kykene asioista puhumaan. Ja huonoa seksiä ei kyllä tee mielikään.

Vierailija
24/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinkin halullisen kannattaa katsoa peiliin. Jos olet hyvä sängyssä, niin sua halutaan. Tämä totuus voi kirpaista.

Tän kun te tajuisitte, niin saisitte enemmän. Että siis saamattoman on syytä tehdä jotain itse, eikä ruikuttaa ettei plso haluu.

Tämän takia en usko seksin jättämistä avioliittoon. Vai miksi mielestäsi on menty naimisiin huonon rakastajan kanssa?

Oikeastihan haluttomuus ei välttämättä liity mitenkään puolisoon.

Vierailija
25/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän haluttomana suhteessamme. Siis minulla ei ole mitään halua harrastaa seksiä. En oleta mieheni pysyvän suhteessamme, mutta niinpä hän tuossa vaan on. Toivon itsekseni, että hän lähtisi. Suhde ei ole täysin seksitön mutta mitään halua minulla ei siihen ole.  Hommaanhan menee aikaa aina silloin tällöin se kolma minuuttia. Tällä hetkellä kokisin kauhean ahdistavaksi sen, että minun pitäisi väkisin yrittää nauttia seksistä. 

Miksi et kiukuttele takaisin? Ei kellään ole oikeutta kohdella sua noin.

Vierailija
26/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIka mustavalkoinen tapa ajatella sinulla. Esim minun tilanne on varmasti lähempänä tuota masennusta. Diagnoosia en tuolle ole saanut, eikä aikomuksenani ole hakeakaan, ei huvita. En ole missään vaiheessa vaan päättänyt, että seksi riittää, eikä enää kiinnosta. Yksin asian käsitteleminen ei juurikaan etene, jos kumppani ei kykene asioista puhumaan. Ja huonoa seksiä ei kyllä tee mielikään.

Niin, parisuhteessanne eivät toteudu muut minulle tärkeät osat. Seksi on vähäisin onhelmistanne.

Vierailija
27/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinkin halullisen kannattaa katsoa peiliin. Jos olet hyvä sängyssä, niin sua halutaan. Tämä totuus voi kirpaista.

Tän kun te tajuisitte, niin saisitte enemmän. Että siis saamattoman on syytä tehdä jotain itse, eikä ruikuttaa ettei plso haluu.

Tämän takia en usko seksin jättämistä avioliittoon. Vai miksi mielestäsi on menty naimisiin huonon rakastajan kanssa?

Oikeastihan haluttomuus ei välttämättä liity mitenkään puolisoon.

Mä en mennyt naimisiin mutta tein lapsia kuitenkin "huonon rakastajan" kanssa. Syy? Inhosin seksiä.

Vierailija
28/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kiukuttele takaisin? Ei kellään ole oikeutta kohdella sua noin.

En vaan ole sellainen joka tiuskii, kiroilee suureen ääneen ja puhuu kaikille muille kaikenlasita mutta omalle puolisolle ei viikkokausiin mitään, sanaakaan.

Vierailija
29/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyyteen on aina syyt. Joko ne tulevat esiin keskustelemalla tai sitten ei.

Vierailija
30/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin kysyisin sitä että miksei halua hakea apua haluttomuuteensa?

Vierailija
31/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tän ihan täysin, mutta kahdessa vuodessa susta ehtii tulla kiukkuinen ja katkera, lopulta sitä on vaan vihainen.

Varaa pariterapiaan aika teille tai mer vaikka yksin sinne. Sit voit varaa urologille ajan sellaiselle joka on perehtynyt seksuaaliasioihin.

Muuten voi olla että käy niinku meille 😢

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt päättänyt että miehellä on tasan kaksi vuotta aikaa alkaa haluta, sen jälkeen voi katsoa pikkulapsivaiheen päättyneen ja sen jälkeen kärsivällisyyteni on loppu, jos tilanne ei ole paremmaksi muuttunut.

Vierailija
32/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen haluttomuus johtui kyllä ihan sen omasta alkoholinkäytöstä ja erektio-ongelmista, ei nykyisellä miehellä ole ollut mitään valittamista lakanoiden välissä.

Kyllä se vaihtamalla paranee.

Vierailija
33/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tiedä muitten suhteesta jos et puhu siis omasta suhteestas. Mä otan loistavasti suihin ja runkkaan miestä, sekä annan sen naida jotai tiettyä.

Meidän liitto on tosi pitkä ja vakaa, sitä ei mun haluttomuus kaada. En toki kiellä puolisoltani seksiä vaikken itse niin sitä kaipaakaan.

Vierailija
34/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää usko tähän argumenttiin. Nyt kun selvisi toisessa ketjussa, kuinka yleistä se on, että naiset raahaavat lapsensa jopa teini-ikäisiksi asti aviovuoteeseen, niin ei kyse ole miehen taidoista vaan naisten aseksuaalisuuden yleisyydestä. Seksiä on ilmeisesti harrastettu vain lasten saannin vuoksi ja kun lapset on saatu, loppuu seksikin. Lapsia käytetään välineenä tähän tavoitteeseen pääsemiseksi. 

Vierailija
35/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies oli monta vuotta haluton. Kärsin siitä aivan älyttömästi. Söin hetken jopa mielialalääkkeitä että saisin halut pois!

Pikkuhiljaa totuin tilanteeseen mutta ajattelin että jokusen vuoden päästä joko eroan tai hankin sivusuhteen.

Meillä on lapsia ja seksin takia en halunnut vielä perhettä rikkoa.

Kuukausi sitten tilanne muuttui kuin taikaiskusta! Muutimme omaan kotiin vuokralta ja mies sitten ykskaks ehdotti seksiä, että uusi koti olisi sitten ns vihitty. Sen jälkeen on harva se ilta peitto heilunut ja me molemmat olemme olleet ihan erilaisia. Riidat vähentyneet ja kumpikin on hyvällä päällä.

Hiljalleen on oma katkeruus väistynyt mutta edelleen pelottaa että palataan siihen vanhaan.

Nyt olen kyllä itsekin tullut enemmän lähelle ja koskenut. Aiemmin väistin kosketusta koska inhosin miestä.

Seksin puute vaikuttaa koko suhteeseen ja lopulta tappaa sen. Onneksi mieskin tajusi tämän. Olin jo puhunut erosta ja sanonutkin monta kertaa että inhoan häntä. Kai tuo herätti. Tai sitten joku muu. Ihan sama, pääasia että välimme alkaa pikkuhiljaa korjaantua.

Ja joku tuolla kirjoitti että johtuu siitä että toinen on huono sängyssä. Höpö höpö, jos tekee mieli niin kyllä se vähän huonompikin kelpaa. Tuo on vain haluttoman tekosyy.

Siis omistusasunto palautti miehen seksihalut? no jopas.

Vierailija
36/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin innostun miehen takia ja rasvaan ja pyllistän. Vaikkei yhtään kiinnostais. Se on sitä vastamäkeä tytöt. Ei aina voi haluta.

Suhdetta voi haluta ylläpitää, vaikka tätä yli 20v kestänyttä, seksi ei ole se tärkein. Epäitsekkyyttä vaaditaan elämänmittaisissa suhteissa kuulkaas.

Vierailija
37/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kuvittele. Pysyy minkä pysyy. Eihän mun kanssa mikään pakko ole olla. 

Vierailija
38/38 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ihan hirveetä elää ilman kosketusta ja seksiä. En tiedä kauanko tätä jaksan. Olen nainen ja halujani en pysty tukahduttamaan. Ja mies ei halua seksiä. Enkä haluaisi lähteä loikkimaan aidan toisella puolella.