Hyvä haltia antaa sinun poistaa 2 asiaa, jotka haluaisit pois elämästäsi. Mitkä valitsisit?
Oma lista:
- syömishäiriö
- tyytymättömyys omaa työtä kohtaan
Kommentit (79)
1. Epäsosiaalisuus/kököt seurustelutaidot ja siitä syntyvä hermoilu
2. Ylipaino ja siitä syntyvä itseinho ja epävarmuus
Vierailija kirjoitti:
Rypyt ja kaikki pigmenttiläntit iholta.
On kyllä pienet ongelmat joillakuilla. Ei voi muuta sanoa. Jos nyt tosissaan oli kirjoitettu, tuskin...
Poistaisin poikani kuoleman ja syöpäni.
ADD
Loput ongelmat olisivatkin sitten jo huomattavasti helpompia saada ratkottua.
Mutta, jos tosiaankin saisin vielä yhden asian pois, niin epämääräisen kirjanpidon- taludellisen hässäkän poistuminen, nollautuminen olisi huippua ja vapauttaisi mielettömästi energiaa!
Jos sanoo, että huolet ja surut, niin kattaako se kaikki terveysongelmat, tyttären terveysongelman ja surun jonka takia itse olen surullinen, köyhyyden yms.?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin poistaa 30 vuotta elämästäni ja aloittaa uudestaan parikymppisenä.
Toista en tarvitse, menisin näin. Olin kaunis, hoikka ja loistin yliopistolla...
Samma här. Mutta jos ei sitä ole vaihtoehtona, niin kaipaisin tietyissä asioissa enemmän itsekuria. Minulla se menee aaltoina, talven ollut vähän heikompi, ja nyt on taas "nousukausi". Jos pääsisi niistä heikommista jaksoista eroon, elämä olisi parempaa.
Rahahuolet ja ylimääräiset läskit ja sitä seuraavan ylimääräisen ihon.
Masennus/uupumusjakson jolloin olin tosi, tosi huono äiti. Kellekään en ole silloin tapahtuneista asioista kertonut, mutta en ikinä unohda enkä anna itselleni anteeksi. Lapset oli niin pieniä etteivät muista mitään, mutta koulutukseni johdosta tunnistan heissä tuon ajan vaikutukset. Toinen poistettava asia olis sitten varmaan ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rypyt ja kaikki pigmenttiläntit iholta.
On kyllä pienet ongelmat joillakuilla. Ei voi muuta sanoa. Jos nyt tosissaan oli kirjoitettu, tuskin...
Poistaisin poikani kuoleman ja syöpäni.
On kurjaa, että olet kokenut kovia ja edelleen elät rankkoja aikoja. Se ei silti poista sitä, että toiselle voi olla omassa elämässään kamalia pigmenttihäiriöt jne. Tämän keskustelun ei pitänyt olla mikään kilpailu kellä on kamalimmat asiat poistettavaksi, vaan jokainen sai sanoa mitkä asiat haluaisi omasta elämästään pois.
Tupakanpolton lopettamiseen ei mitää haltioita tarvita vaan oma vakaa päätös!
Köyhyys/velat.
Elämäntilanteesta johtuva ahdistus.