Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla rakastunut?

Vierailija
17.04.2018 |

En ole ikinä ollut rakastunut kehenkään, en voi sanoa että olisin ikinä edes rakastanut ketään miestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaltahan se, kun ei sitä vastarakkautta saa.

Vierailija
2/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aivot irtoaa päästä ja hiukset lentää taivaalla. Sydän hyppii pilvissä, ihminen liikkuu ilmassa, silmät tuijottavat "jonnekin, sanat ovat hukassa. Alapäässä koko ajan kihelmöi. Jos näet tuollaisen, niin tiedät että ai se on vaan rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Vuoden aikana olen rakastunut todella. Sitä ennen olin ihastunut melkein kaksi vuotta. Vastarakkautta on ihanaa saada. Tunteet on hurjat, ja olen onnellinen. Välillä itkettää, kun on niin ikävä, mutta se on sellaista hyvää ikävää. Tapaamiset on kiihkeitä.

Rakastumista ja rakkautta on erilaista. On minulla pitkä avioliittokin takana. Tällaista rakkaudentunnetta ei kuitenkaan siinä suhteessa ollut.

Vierailija
4/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena voi kuvitella saavansa yhteyden telepaattisesti toiseen ja voi kuulla jopa hänen äänensä ja jutella sille, vaikka ääntä ei tietenkään oikeasti kuule.

Vierailija
5/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän suurenee koko ihmisen kokoiseksi ja siitä tulee tulipunainen.

Vierailija
6/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena järki on poissa.

Vierailija
7/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuneena voi kuvitella saavansa yhteyden telepaattisesti toiseen ja voi kuulla jopa hänen äänensä ja jutella sille, vaikka ääntä ei tietenkään oikeasti kuule.

Tää on kyl psykoosi eikä rakkautta.

Vierailija
8/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveältä. Kamala kidutusmuoto.

Vierailija
9/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyl psykoosi eikä rakkautta.

Psykoosissa ihminen luulee että kuulemansa ääni (tai muu harha) on todellinen jonka "kuulee". Rakkauspsykoosissa ihminen tunnistaa että se ääni ei ole todellinen, vaikka kuulee sen.

Vierailija
10/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on aika lähellä nuoruuden aikaista nousuhumalaa. On niin totaalisen kaikkivoipainen hyvä olo, että ei tahdo tähän maailmaan mahtua. Mutta sekä nousuhumalan että rakastumisen ennuste on hyvä: paranee melko nopeasti ilman hoitoa.

Vierailija
11/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok

Vierailija
12/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Oletan sen olevan just jotain sellaista mitä elokuvissa ja lauluissa kuvataan. En osaa itse samaistua siihen oikein ollenkaan, "vaikka" olen ollut mieheni kanssa teinistä asti ja naimisissa. Pitäisi varmaan olla ulospäinsuuntautuneempi, avoimempi, isosti tunteva ja seksuaalinen tyyppi.

Vierailija
13/13 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat häntä jatkuvasti. Sydämeen sattuu kun pelkäät, ettet saisikaan vastakaikua. Et tarvitse ruokaa etkä unta. Rakastumisen kohteella on valta saada sinut seitsemänteen taivaaseen tai täysin pois tolaltaan yhdellä lauseella. Jos välillänne on tapahtunut jotain, vaalit sitä muistoa hykerrellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä