Miehen (mahdollinen) salasuhde
Mies menee kännykän kanssa suihkuun, vessaan yms. yms.. kyselee innokkaasti, koska olen menossa taas Helsinkiin (kotikaupunkiini) ja suoraan sanottuna tuputtaa sitä, että menisin (ei ole ennen tehnyt niin). Lisäksi ennen niin "seksihirmu" mies, ei enää kovin usein halua petipuuhia.. Pinna on todella lyhyt..
Syitä on lisääkin, miksi epäilen, että miehelläni olisi jotain sutinaa johonkin suuntaan. Miten ihmeessä saan ikinä selville?.. :/ kavereille en viitsi edes kertoa epäilyistäni.. auton mies kyllä tunnistaa heti jos lähtisin seuraamaan.. yksityisetsivät ovat niin kovin hintavia.. kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?
Kommentit (18)
Onko teillä lapsia vai lapsettomia?
Onko teillä lapsia vai lapsettomia?
Ei ole lapsia.. haaveissa kyllä ainakin itsellä.
Ole lähtevinäsi Helsinkiin ja sit et meekään.
Käyny mielessä, mut käytännössä en sitte tiedä miten toteuttaisin.. jos hän lähtis kotoa jonkin ajan päästä mun jälkeen, ni en vois seurata mihin menee tunnistautumatta yms.
Et saa sitä ikinä selville. Sori vaan.
Kyllähän tuo epäillyttävältä kuulostaa. Onko puhelin lukittu? Siis jos hänellä ei aikasemmin ole ollut lukkoa, niin onko nyt? Jos on, niin voit jo olla aika varma että jotain on menossa. Voit myös kokeilla yhdessä loikoillessanne kysyä että voitko näyttää jotain hauskaa netistä hänen puhellimellaan ja katsoa antaako.
T. Mies
On aina ollut lukittu, tiedän tosin koodin, vaikkei sillä nyt sinänsä mitään teekään, kun kulkee päivät visusti mukana ja yöllä on kokonaan kiinni.
Hmm, toi vois olla ihan hyvä ajatus.. toisaalta suorasanasena tokasis todennäköisesti vaan, että "mikset näytä siitä omastas.." tai "tabletilta näkee paremmin" -.- sitte menisin ite ihan lukkoon..
2 mg melatoniinia auttaa miestä nukahtamaan ja sitten puhelimen kimppuun tai sinä vieraisiin
Vierailija kirjoitti:
2 mg melatoniinia auttaa miestä nukahtamaan ja sitten puhelimen kimppuun tai sinä vieraisiin
2mg ei toimi ollenkaan. Itse otan 9mg ja sillä alkaa jo kohtuullisesti väsyttää.
Oot vaan sairaanmustasukkanen, kannattaa harkita terapiaa ja eroamista. Hankkiudu hoitoon hyvissä ajoin. Sillä on vaan joku kaveri ja kavereitahan saa olla. Saa nukkua lusikassa naispuoleisen kaverin luona ja saa mennä matkoilla kahdestaan naispuoleisenkaverin kanssa. Oot sä vähän rajoittunut? Tää on tätä nykyaikaa.
M E O L L A A N V A A N K A V E R E I T A ! ! !
Ehkä mun mieskin on sitte rajottunut ;) ei todellakaan antais mun tehdä tollasia ja eipä nyt sinänsä oo tarvettakaan :D
Onneks meistä jokainen saa parisuhteessa päättää mitkä on ne rajat, varsinkin jos luottamus on rikottu jo aiemmin, eikä se sairasta mielestäni tee kenestäkään :)
Mutta toki kavereita saa ja pitää olla..
exä rymisteli kaupungilla kuin norsu posliinikaupassa, sen jälkiä oli helppo seurata, lainasin kaveriltani autoa ettei tunnista ja kun lähti niin lähdin perään ja pidin hyvää hajurakoa mutta kuitenkin siten että olin auton-3 päässä vaikka viereisellä kaistalla ettei jäänyt liikennevaloihin, se kun ei paljoa peileijä katsele, puhelin oli korvalla ja tiesin että jotakin sovitaan ja ajelin perässä ja autolla meni parkkiin, hyppäsi toiseen autoon ja silloin oli jo seuraaminen helpompaa. he pysähtyivät muutaman hetken kuluttua tien vieressä olevalle parkkipaikalla, ajoin ohi jonossa ja hetken päästä ajoin toiseen suuntaan takaisin ja exän pää oli mystisesti hävinnyt apuk istuimelta ja mies hymyili korviin asti kuskin paikalla. olisiko se lähtenyt hakemaan jäätelöä viereiseltä kioskilta vaikka oli talvi?
no en saanut kiinni vielä silloin sitä mutta ei siihen kauaa enää mennytkään
Taitaa olla sulla pipo vinossa pahastikin kun exää tarttee seurailla. Eikö sinun pitäisi etsiä uutta p....a tilalle?
Kaikkia per..... ä maa päällään kantaa.
Mitäs jos juttelisit miehesi kanssa?
Missä asutte? Voisin auttaa.