Olen tutustunut ihanaan mieheen, mutta
Hänellä on itsetunto-ongelmia koosta. On käyty kahvilla ja kaikki meni mukavasti. Laittoi kahvittelun jälkeen viestin tästä asiasta. Mä en oo semmone joka on ison kalun perään, vaan mulle muut asiat on tärkeempiä - asiat joita häneltä saan.
En mieti sitä kokoa vaan enemmänki sitä, että kuinka paljon tämmönen asia yleensä vaivaa miehiä? Jos oot ihmisen kanssa joka hyväksyy, niin saako häpeän tunteen pois. Muöle hän riittää semmosena kun on <3
Kommentit (13)
En usko etä mies on ottanut koon itse puheeksi. Sorry.
Jos se mies on eksynyt tänne palstalle ja nähnyt ne ketjut joissa naureskellaan pienimunaisille, niin saattaa olla kovakin paikka. Toki voit aina ehdottaa jotain seksileluja lisäksi, mutta tämä voi olla vielä kovempi kolaus miehen itsetunnolle.
Minusta on tärkeää, että sä kerrot että sulle hän juuri noin on just ihana ja että vaikka muille naisille joskus ehkä on ollut koolla merkitystä tms, niin sinä olet erilainen ja sulle hän riittää just noin.
Siis ette ole edes harrastaneet seksiä vaan ensimmäisen kahvittelun jälkeen hän kertoi sinulle viestillä, että hänellä on pieni? Tuo olisi kyllä itselleni hälytysmerkki! Ei tule onnistumaan. Joudut ihan jatkuvasti vakuuttelemaan hänelle, että hän riittää ja kelpaa ja on hyvä.
Omalla miehelläni on pieni mutta se ei ole koskaan ollut ongelma hänelle eikä minulle. Kun hän suihkun jälkeen palloilee alastomana niin ei ole jälkeäkään huonosta itsetunnosta tai epävarmuudesta - eikä tarvitse ollakaan, koska en malta pitää käsiäni irti hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En usko etä mies on ottanut koon itse puheeksi. Sorry.
Kyllä se otti. Ap ei niinkään se koko vaan se että joku ex sitä on mollannut siitä. En nyt viittis teilata hyvää miestä sen takii et hänellä ei ole pituutta ja varsinkaa ei itse voi vaikuttaa siihe
Vierailija kirjoitti:
Siis ette ole edes harrastaneet seksiä vaan ensimmäisen kahvittelun jälkeen hän kertoi sinulle viestillä, että hänellä on pieni? Tuo olisi kyllä itselleni hälytysmerkki! Ei tule onnistumaan. Joudut ihan jatkuvasti vakuuttelemaan hänelle, että hän riittää ja kelpaa ja on hyvä.
Omalla miehelläni on pieni mutta se ei ole koskaan ollut ongelma hänelle eikä minulle. Kun hän suihkun jälkeen palloilee alastomana niin ei ole jälkeäkään huonosta itsetunnosta tai epävarmuudesta - eikä tarvitse ollakaan, koska en malta pitää käsiäni irti hänestä.
Mä oon itse ollut vastaavassa tilanteessa, olin läski ja kuulin siitä exältä. Sit tuli mies jolle kelpasin semmosena kun olin. Se muutti kaiken ja häpeä poistui pikkuhiljaa.
Mitä kokoa hän tarkoittaa? Koko kokoaan, pituuttaan, munan kokoa, kengän kokoa, mitä kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tärkeää, että sä kerrot että sulle hän juuri noin on just ihana ja että vaikka muille naisille joskus ehkä on ollut koolla merkitystä tms, niin sinä olet erilainen ja sulle hän riittää just noin.
Väitätkö että mies otti ekoilla treffeillä puheeksi munansa koon? :D Onhan niitä mikropeniksiä olemassa mitkä ovat pikkurillin kokoisia, on se todellinen ongelma!
No kokeile sitä seksiä. Pieni muna tuskin tuottaa ongelmaa, mutta epävarmuus ja huono itsetunto voi aiheuttaa ongelmia sängyssä. ..
Mitähän mies tarkoittaa pienellä? Esim. 10/10 kai jotenkin menee vielä, mutta jos on vaikka 5/5? Siis pituus/ympärys. Siinä voi penetraation unohtaa.
Hommaa hänelle lahjaksi sellainen peniksen kehitin...illaksi puuhaa!
Kun uutuudenviehätys katoaa parin vuoden päästä tajuat että kyllä sillä koolla ja kaikilla muillakin ominaisuuksilla on paljonkin väliä.