Miehen ex- vaimo haikailee miestäni takaisin.
Heillä on 6 vuotias yhteinen tytär ja erosta on aikaa 5 vuotta. Mieheni kertoi minulle, että ex- vaimo oli sanonut hänelle muutama viikko sitten ettei sitä tiedä jos vielä palaavat joskus yhteen. Mieheni ei missään tapauksessa halua enää yrittää exän kanssa vaan suunnittelee tulevaisuutta minun kanssani. Ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä. Silti minua jäi vähän häiritsemään asia. Pitäisikö minun soittaa tälle ex- vaimolle ja kysyä häneltä onko sanonut niin ja jos on niin mikä on saanut hänet toivomaan yhteenpaluuta? Kysyisin myös onko mieheni yhdessäolo aikanamme sanonut hänelle jotain sellaista mikä on saanut hänet elättelemään toiveita yhteenpaluusta. Eli kannattaa mun soittaa sille vai ei?
Kommentit (48)
Siinähän se tulikin, enpä koskaan alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on lapsia.
Anna haikailla, sen naisen ongelmahan se on. Ja jos miestäsi polttelee palata hänen kanssaan yhteen (tosin sanoit, että ei polttele), et voi sitä estää vaikka kuinka soittelisit. Jos puutut tähän haikailuun, voit jopa pahentaa asiaa - ex saa syyn itkeä miehellesi, että sinä olet ilkeä. Etkä sinä taida voida sitä lopettaa, vaikka kuinka kyselisit ja puhuisit.
Ja voi olla lapsenkin takia parempi antaa asian olla. Lapsi on kuitenkin varmaan myös miehellesi tärkeä, ja jos hän yhteydenottosi takia joutuu ikävään välikäteen, se voi vaikuttaa ikävästi teidän väleihinne.
Ei kannata ottaa jo kerran sienneitä puolisoita. Joutuu a) hoitamaan muiden siitoksia b) vanha akka ahdistelee ja pitää vainoharhailla c) jospa keskittyisit kotileikkeihisi kun et ukkoosi ees luota d) asetat itsesi epätoivoiseen tilaan jos soitat edelliselle akalle e) hyvässä lykyssä ukko unohtaa vanhat akat, sekä sut että exän ja ottaa uuden kun ei jaksa pelleilyitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin keskittyisit siihen kotileikkiisi?
Anteeksi? AP siis leikkii kotileikkiä? Millä perusteella? Eli siis kaikki tämän exän jälkeen on leikkipuolisoja? Taidat olla juuri tällainen roikkuja ex, jatka sinä elämääsi!
Pahoittelen ap:n puolesta, meni tunteisiin!
Vau! :D Enpä ole av:lla vielä koskaan nähnyt näin tulista kiehumista trollin suhteen. Jotenkin lutusta.
Ohis
Heh, naurahdin samaa. Kerrankin one linerini onnistui kiehauttamaan joltakin puuron pohjaan, vaikkei sitten trolliap:tä.
1
Mies on oppinut, ettei salaisuuksia saa pitää. Siksi kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös hyväksyä se, että vaikka miehen näennäisesti omistaisitkin, eksällä ja lapsella tulee olemaan aina sija hänen elämässään. Hyvässä tai pahassa. Äitipuolena tai toisena vaimona on ikuinen kakkonen ja jos ei pysty sitä hyväksymään, voi olla parempi hankkia uutuudenkarhea eikä kierrätysukko.
Tämä on varmaan provo, mutta miten ihmeessä puoliso ja myöhemmin lasten äiti olisi kakkonen suhteessa vaikka eksään? Omituista, että esim. ex-mieheni olisi nykyisen puolison ohi ykkönen. Ei ole. Herranen aika. Nykyinen mies ja lapset, siinä mun elämä on ja tärkeimmät asiat.
Mun ex-miehen eksä oli aivan sekopää ja eksä salli toisen sekoilla. Lopulta jouduin vetämään jänteen siihen pisteeseen, että miehen pitää haistatella ja katkaista välit täysin tai lähden kävelemään. Sillä se nainen saatiin lopulta ulos, vaikka yritti vielä senkin jälkeen soitella. Herranen aika. He olivat eronneet kaksi vuotta ennen meidän tapaamista ja olivat "ystäviä" sen jälkeen eli käytännössä nainen roikkui siinä ja mies antoi säälistä roikkua. Mies oli päättänyt suhteen ja miehen vika tietysti, että antaa toisen vielä jollain tasolla olla siinä, jos kerran ei enää kiinnosta ja näkee toisen olevan edelleen rakastanut.
Tavattuamme tuo nainen sekosi. Hän saattoi huutaa itkien miehen oven takana niin kauan, että mies päästi sisään. Tämän jälkeen minä lähdin, koska en halunnut jäädä katsomaan draamaa. Kaikenlaista peliä piti, tunkeili miehelle syyllä tai toisella. Kävi kerran mun päälle ja väitti, että hyväksikäytän vaan mies ja olen h****. Sain päälle avokämmenestä, joka oli ylläri, koska ei kuulu baaritappelut omaan käytösmalliin. Soitti tunnin tai kahden puheluita ja vaati miestä kuulemaan, vaati, etten saisi olla taustalla, kun soittaa jne. No, aikani annoin tilaa ja väistin, kunnes tuli 4kk:n jälkeen se päivä, että laitoin miehen selkä seinää vasten. Mies valitsi minut. Erottiin myöhemmin, mutta olimme yhdessä sentään miltei kymmenen vuotta.
Vau! :D Enpä ole av:lla vielä koskaan nähnyt näin tulista kiehumista trollin suhteen. Jotenkin lutusta.
Ohis