Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex- vaimo haikailee miestäni takaisin.

Vierailija
17.04.2018 |

Heillä on 6 vuotias yhteinen tytär ja erosta on aikaa 5 vuotta. Mieheni kertoi minulle, että ex- vaimo oli sanonut hänelle muutama viikko sitten ettei sitä tiedä jos vielä palaavat joskus yhteen. Mieheni ei missään tapauksessa halua enää yrittää exän kanssa vaan suunnittelee tulevaisuutta minun kanssani. Ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä. Silti minua jäi vähän häiritsemään asia. Pitäisikö minun soittaa tälle ex- vaimolle ja kysyä häneltä onko sanonut niin ja jos on niin mikä on saanut hänet toivomaan yhteenpaluuta? Kysyisin myös onko mieheni yhdessäolo aikanamme sanonut hänelle jotain sellaista mikä on saanut hänet elättelemään toiveita yhteenpaluusta. Eli kannattaa mun soittaa sille vai ei?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tää mies itse ehdotellut eksälleen ja kertoo asian vaan tälleen toisinpäin sulle?

Vierailija
22/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua hämmentäisi miksi mies tuo meidän suhteeseen entisen puolisonsa puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös hyväksyä se, että vaikka miehen näennäisesti omistaisitkin, eksällä ja lapsella tulee olemaan aina sija hänen elämässään. Hyvässä tai pahassa. Äitipuolena tai toisena vaimona on ikuinen kakkonen ja jos ei pysty sitä hyväksymään, voi olla parempi hankkia uutuudenkarhea eikä kierrätysukko.

Ei se välttämättä aina ihan niinkään mene. Voi niitä lapsia olla sen kakkosvaihtoehdonkin kanssa.

Nim. kokemusta on

Vierailija
24/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli miehen motiivi tuoda asia esille? Yritti herättää epävarmuutta, mustasukkaisuutta, jne? Ehkä mies siellä takaraivossaan kuintenkin miettii millaista se elämä olisi rakkaan entisen puolison kanssa ja yrittää itselleekin vakuuttaa ettei haluan exän kanssa yrittää. Miehen kanssa sinun pitää puhua asiat läpi. Epävarmuutesi tulee koettelemaan suhdettanne ja nyt se punnitaan miten vakaalla pohjalla olette.

Miehen motiivi tuoda asia esille? No vaikka avoimuus ja rehellisyys?

Kiva jos asia olisikin paljastunut tälle naiselle vaikka vähän ajan päästä. Mikä sotku siitäkin olisi syntynyt?

Siitä, että ex haluaa palata yhteen? :D Ei kai kenellekään tule ylläksenä, joku muukin voi haluta ja haaveilla siitä omasta miehestä? 

Vierailija
25/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan tää mies itse ehdotellut eksälleen ja kertoo asian vaan tälleen toisinpäin sulle?

Näin se ex tulee asian esittämään vaikka se ei paikkaansa pitäisikään. 

Vierailija
26/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua hämmentäisi miksi mies tuo meidän suhteeseen entisen puolisonsa puheet.

Se on varmaan hänelle tärkeää, tärkeä henkilö.

Onko sinusta muutenkin hyvää politiikkaa salailla kumppanilta asioita? Niinkö kuvittelet niiden katoavan?

Vierailija
27/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös hyväksyä se, että vaikka miehen näennäisesti omistaisitkin, eksällä ja lapsella tulee olemaan aina sija hänen elämässään. Hyvässä tai pahassa. Äitipuolena tai toisena vaimona on ikuinen kakkonen ja jos ei pysty sitä hyväksymään, voi olla parempi hankkia uutuudenkarhea eikä kierrätysukko.

Ei se välttämättä aina ihan niinkään mene. Voi niitä lapsia olla sen kakkosvaihtoehdonkin kanssa.

Nim. kokemusta on

Ja on niitä lapsia kolmannenkin vaihtoehdon kanssa. Oli niin tai näin sen menneisyyden kanssa pitää oppia elämään. Kuvioissa tulee olemaan aina se lapsen toinen vanhempi, jonka kanssa toinen tulee aina jakamaan sen tärkeimmän ja rakkaimman. 

Vierailija
28/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies juoksee eksän ja nyksän välillä. On nyksän kanssa, mutta käy panemassa eksää sillon tällöin. Nyt eksä odottelee, että he vielä palaisivat yhteen. En voi käsittää koko touhua. 

Vierailija
29/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan hänelle tärkeää, tärkeä henkilö.

Onko sinusta muutenkin hyvää politiikkaa salailla kumppanilta asioita? Niinkö kuvittelet niiden katoavan?

Jokaista lähestymisyritystä ja ihastumista ei minusta pidä suhteessaan ruotia. Se on ihan turhaa epävarmuuden herättelyä. Tuollaisen exä käytöksen voisi laittaa hänen puutteellisuuden piikkiin ja unohtaa koko asian.

Vierailija
30/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nim. kokemusta on

Toki voi, toisen kierroksen lapsia. Sellaisia, jota tehdään pääasiassa siksi, kun uusi vaimo haluaa. Vähän kuin toisen auton tai kakkoskodin hankkisi.

Vierailija
31/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nim. kokemusta on

Näin on. Mies eksän kanssa 7 vuotta ja meillä kohta 35 vuotta. Kyllä minä olen se ykkönen, jos tämä nyt on jotakin kilpailua edes. Muutoin, älä sekaannu tuohon asiaan.

Vierailija
32/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies juoksee eksän ja nyksän välillä. On nyksän kanssa, mutta käy panemassa eksää sillon tällöin. Nyt eksä odottelee, että he vielä palaisivat yhteen. En voi käsittää koko touhua. 

Tätä minunkin ex yritti ja varmasti kertoi nykyiselle, että se olin minä joka haikailin hänen perään :D

Vierailija
33/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa kiusantekoa mieheltä kertoa, että paikkaasi on kyselty.

Vierailija
34/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä luotat mieheesi tai sitten et luota. Sinä et sitä mahdollista suhdetta/pettämistä pysty estämään millään, eli turha kokoaikainen stressaaminen joka lauseesta, paikasta ja tilanteesta on turhaa. Ajat vain itsesi hulluksi sillä, koska se epäluulo ei lopu koskaan jos sille antaa mahdollisuuden yhä uudestaan. Se pettää JOS ON pettääkseen, vaikka kuinka yrittää estellä. Tapa löytyy aina jos oikeasti haluaa.

Koska asia selkeästi vaivaa sinua niin keskustelet asiasta MIEHESI kanssa ja kerrot SYYTTÄMÄTTÄ että se vaivaa sinua ja miltä sinusta tuntuu. Itsekin sanoit että hän haluaa tulevaisuuden SINUN kanssasi, joten?

Jos alat ottamaan suhteen "kolmanteen pyörään" kontaktia niin se tulee failaamaan monestakin syystä: A) Miksi hän kertoisi sinulle mitään? B) Ja jos kertoisikin, niin miksi puhuisi totta? C) Et välttämättä tiedä kaikkea tämän naisen nykyhetkestä joka voi vaikuttaa (esim. onko hänellä oma suhde jota yrittää paeta, yms. yms.). D) (henk.koht. "lemppari") Ottamalla häneen yhteyttä osoitat suoraan HÄNELLE että hänellä on merkitystä sinulle ja voi teoillaan vaikuttaa sinun suhteeseesi tahtomallaan tavalla, eli negatiivisesti.

Vierailija
35/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli miehen motiivi tuoda asia esille? Yritti herättää epävarmuutta, mustasukkaisuutta, jne? Ehkä mies siellä takaraivossaan kuintenkin miettii millaista se elämä olisi rakkaan entisen puolison kanssa ja yrittää itselleekin vakuuttaa ettei haluan exän kanssa yrittää. Miehen kanssa sinun pitää puhua asiat läpi. Epävarmuutesi tulee koettelemaan suhdettanne ja nyt se punnitaan miten vakaalla pohjalla olette.

Miehen motiivi tuoda asia esille? No vaikka avoimuus ja rehellisyys?

Kiva jos asia olisikin paljastunut tälle naiselle vaikka vähän ajan päästä. Mikä sotku siitäkin olisi syntynyt?

Siitä, että ex haluaa palata yhteen? :D Ei kai kenellekään tule ylläksenä, joku muukin voi haluta ja haaveilla siitä omasta miehestä? 

No kyseessä on kuitenkin ex, jonka kanssa on yhteinen lapsi. Tämä ex ei täten kokonaan katoa toisen elämästä.

Aivan kokonaan olisi toinen juttu, jos kyseessä olisi ihminen jonka kanssa ei tarvitse olla tekemisissä tai ei ole yhteistä menneisyyttä.

Vierailija
36/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin keskittyisit siihen kotileikkiisi?

Anteeksi? AP siis leikkii kotileikkiä? Millä perusteella? Eli siis kaikki tämän exän jälkeen on leikkipuolisoja? Taidat olla juuri tällainen roikkuja ex, jatka sinä elämääsi!

Pahoittelen ap:n puolesta, meni tunteisiin!

Vierailija
37/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, tietäisit mun tilanteen.

Erosta 8 vuotta, ei lapsia.

Yrittänyt miestä itselleen koko tämän ajan, levittelee kylällä perättömiä huhuja.

Otti juuri takaisin entisen miehensä nimen, oli sitä ennen 7 vuotta tyttönimellään.

Toivottavasti joutuu kohta vaihtamaan paikkakuntaa, kun ei oikein saa asuntoa enää mistään, kun joka suuntaan on vuokrat maksamatta.

Vierailija
38/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap...

Vierailija
39/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon lapsen takia että palaavat yhteen, koska niin sen kuuluu olla.

Vierailija
40/48 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen on tullut edes puheeksi? Siinä vaan lapsen vaihdossa kasuaalisti heitellyt moisia? Enpä  usko.

Mä saattaisin alkaa miettimään muita maisemia. Tuollainen on yleensä lopun alkua, kun mies haikailee noin vahvasti eksän perään, että päätyy kertomaan sullekin tuommoisen asian.

Tapahtui tai ei, niin mikä oli miehen motiivi livauttaa asia sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän