Taas lähdetään evakkoon
Miehelle tullut samanlaisia allergiaoireita kuin viime keväänä. En jaksa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Laita se mies evakkoon ja jää sinne minne haluat.
Joo olen mä sitäkin miettinyt että voisin jäädä yksin asumaan.
Joko sä nyt myönnät, että siellä mökissä muhii hometta tai mikrobeja, jotka pilaa miehen terveyden?
Vierailija kirjoitti:
Joko sä nyt myönnät, että siellä mökissä muhii hometta tai mikrobeja, jotka pilaa miehen terveyden?
Ei ole edelleenkään toiseen taloon varaa ja saahan se häipyä täältä evakkoon. On se vahvoja särkylääkkeitäkin syönyt että nekin voi oireita aiheuttaa.
Nythän sulla on sitten vihdoin aihetta iloon. Pääset elämään onnellista itsenäistä elämää, kun mies lähtee evakkoon toiseen asuntoon.
Heh, miehellä allergiaoireita teidän homeläävästä ja sinä olet se joka ei jaksa! ;)
Ap ei vaan kykene katsomaan asioita muiden näkökulmasta. Oma napa on kaiken lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Heh, miehellä allergiaoireita teidän homeläävästä ja sinä olet se joka ei jaksa! ;)
Sehän voi sitten hommata toisen kämpän. Nyt se ainakin meni lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vaan kykene katsomaan asioita muiden näkökulmasta. Oma napa on kaiken lähtökohta.
Mistä täydellinen todistus on tuo ap:n kommentti numero 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen mä sitäkin miettinyt että voisin jäädä yksin asumaan.
Juu. Sitähän sä kovasti mietit viime kerrallakin. Ja sitten lähdit kiireesti miehen perässä evakkoon ja lähdet tälläkin kertaa.
No aika outoja oireita sillä on esim huulet turpoaa, imusolmukkeet turpoaa. Enemmän tuo näyttää ettei särkylääke sovi.