Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tennistähti avautui onnettomasta seksielämästään: ”Olen epämiellyttävä tai ujo”

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus. Keskimäärin naisilla on helpompaa näiden asioiden suhteen.

Vierailija
2/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapaus. Keskimäärin naisilla on helpompaa näiden asioiden suhteen.

Kaikki naiset ovat aina yksittäistapauksia...

- heitä vain on kumman paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika paljon naisia, joita miehet eivät uskalla lähestyä.

Vierailija
4/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollekkin olisi varmasti miehiä jonoksi asti. Kyse on vain siitä, että millaisia miehiä hän kelpuuttaa. Haluaa varmasti j.änniksen, niin kuin kaikki naiset. Moni k.ilttis olisi vaikka heti valmis ottamaan tuollaisen naisen, mutta ei varmaan k.ilttikset kelpaa.

Vierailija
5/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Miehet haluavat äänekkäitä, rempseitä ja itsevarmoja naisia.

Vierailija
6/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollekkin olisi varmasti miehiä jonoksi asti. Kyse on vain siitä, että millaisia miehiä hän kelpuuttaa. Haluaa varmasti j.änniksen, niin kuin kaikki naiset. Moni k.ilttis olisi vaikka heti valmis ottamaan tuollaisen naisen, mutta ei varmaan k.ilttikset kelpaa.

Tai sitten kukaan mies ei lähesty - paljon on kauniita julkkisnaisia, jotka haastatteluissa valittavat, ettei kukaan mies yritä edes iskeä heitä.

Vierailija
7/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ollut ilmeisesti vakavasti sairas, kuten noista kommenteista, jotka eivät ole ihan yhtä todellisuuden kanssa, tulee mieleen.

"Petkovic, 30, avautui jo pari vuotta sitten ensimmäisen kerran masennuksestaan, kun hän tajusi ovien sulkeutuvan edessään.

- Menetin viideksi kuukaudeksi elämänhaluni, kun tajusin, että en voi enää olla lääkäri tai asianajaja. Se satutti minua jollain tavalla. Olin vakavasti masentunut hetken aikaa, Petkovic kertoi pari vuotta takaperin Bildin haastattelussa."

Vierailija
8/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Miehet haluavat äänekkäitä, rempseitä ja itsevarmoja naisia.

Ja vaaleita ja hiukan pliisuja naapurintyttöjä...

Vierailija
9/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen.  Mikä miehiä vaivaa!

Vierailija
10/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ollut ilmeisesti vakavasti sairas, kuten noista kommenteista, jotka eivät ole ihan yhtä todellisuuden kanssa, tulee mieleen.

"Petkovic, 30, avautui jo pari vuotta sitten ensimmäisen kerran masennuksestaan, kun hän tajusi ovien sulkeutuvan edessään.

- Menetin viideksi kuukaudeksi elämänhaluni, kun tajusin, että en voi enää olla lääkäri tai asianajaja. Se satutti minua jollain tavalla. Olin vakavasti masentunut hetken aikaa, Petkovic kertoi pari vuotta takaperin Bildin haastattelussa."

Puhuu ikäkriisistä!

Tuokin nainen todella näyttävä ilmestys - pitkä ja tumma...

- joitakin naisia miehet selkeästi pelkäävät, eivät lähesty ollenkaan...

Vierailija
11/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten passiivisuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kukaan mies ei lähesty - paljon on kauniita julkkisnaisia, jotka haastatteluissa valittavat, ettei kukaan mies yritä edes iskeä heitä.

Itse en ihan periaatteesta lähesty mitään julkkisnaisia. Suoraan sanottuna häiritsee se kuinka passiivisia naiset ovatkaan. Ja kyllä, minulla on miehenä varaa vaatia vaikka kuu taivaalta, niin tasokas olen. Eli ne julkkismuijat saavat lähestyä minua.

Vierailija
12/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tanssipaikalle tulisi niin varmasti hakisin.

Ainakin jos osaa tanssia.

Vierailija
13/31 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian varakas ja menestynyt varmaan monelle tavikselle.

Vierailija
14/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei raha ja status ole välttämättä etu parisuhdemarkkinoilla sillä tavalla kuin miehille. Tuo on yksi suuri syy miksi miehet näitä saamaan pyrkivät.

Vierailija
15/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin mikä naisia vaivaa, kun he kehtaavat noin etuoikeutetussa asemassakin yrittää uhriutua. Tuokin nainen löytäisi panoseuraa Tinderistä viidessä minuutissa, mutta silti ulisee medialle puutettaan. Eikö teitä naisia hävetä ollenkaan olla tuollaisia?

Vierailija
16/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Tuo nainen saisi sormia napsauttamalla miehen jos haluaisi. Harva mies nyt yrittää iskeä jotain rikasta kaunotarta, kun tietävät jo etukäteen ettei mahkuja ole.

Vierailija
17/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos valmentaja tai fysioterapeutti ei kelpaa, niin on varmasti aika vino pino muitakin kelpaamattomia

Vierailija
18/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet, aina kannattaa yrittää. Jo miljoonannella kerralla voi onnistaa. Häntä pystyyn ja hommiin!

Vierailija
19/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvän miehen saaminen on varmasti todella vaikeaa. Naisen, jolla on menestystä, kuten tuolla on, on kuitenkin hyvä mahdollisuus iskeä mies jolla on potentiaalia, yritysidea, ja menestyksensä tuomilla resursseilla tilaisuus luoda miehestään kaltaisensa menestyjä. Siinä sivussa voi vaikka opiskella ja työllistyä sitten miehensä firmaan lakiasioiden/työterveyden johtajaksi (kuten em. naisella ehkä oli ollut jonkinlaisena haaveena).

Vierailija
20/31 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miehet, aina kannattaa yrittää. Jo miljoonannella kerralla voi onnistaa. Häntä pystyyn ja hommiin!

Ei pysty. #metoo jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan