Kiva.. tyttö viikonloppuna isänsä luona ja olivat käyneet kampaajalla
Tytöltä lähti pitkät kauniit kutrit ja tilalla poika tukka. Arvatkaa kuinka raivoissaan olen 😠
Ihan varmasti mies taivutellut tytön tähän vaikka muuta väittävätkim,,vai kuka 6v tyttö muka haluaa leikkauttaa prinsessan kutrinsa??
Kommentit (46)
Onhan tämä nyt sellainen asia, jista 6-vuotiaan vanhempien olisi pitänyt yhdessä neuvotella. Ulkonäön muutos. Ei 6-vuotias voi yksin tuollaisia asioita päättää. Ihan yhtä väärin olisi, jos äiti olisi hankkinut lapselle esim. lävistyksiä tai tatuoinnin keskustelematta lapsen isän kanssa ensin.
Mitä yhteistä jaettua vanhemmuutta se tuollainen on? Että toinen vaan menee ja tekee? Valitettavasti tällaista kuulee paljon. Toinen vanhemmista sopii ja säätää pienen lapsen kanssa asioita, joista vanhempien kuuluisi keskenään neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
No esim. mun 6vee halusi.
Ärsyttää kun ekan viestin pitää aina olla niin lakoninen
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt sellainen asia, jista 6-vuotiaan vanhempien olisi pitänyt yhdessä neuvotella. Ulkonäön muutos. Ei 6-vuotias voi yksin tuollaisia asioita päättää. Ihan yhtä väärin olisi, jos äiti olisi hankkinut lapselle esim. lävistyksiä tai tatuoinnin keskustelematta lapsen isän kanssa ensin.
Mitä yhteistä jaettua vanhemmuutta se tuollainen on? Että toinen vaan menee ja tekee? Valitettavasti tällaista kuulee paljon. Toinen vanhemmista sopii ja säätää pienen lapsen kanssa asioita, joista vanhempien kuuluisi keskenään neuvotella.
"hankkinut lapselle lävistyksiä tai tatuoinnin" ei jumalauta nyt :D Ne on ehkä vähän pysyvämpiä kuin lyhyet hiukset - ja yleensä ikääkin on sen verran että itse tulee päättää haluaako vai ei. Itsekin halusin kuusivuotiaana leikkauttaa hiukset lyhyiksi ja onneksi sain, tyytyväisenä niitä pidin useamman vuoden ja myöhemminkin välillä.
Tärkeintä ei ole se, mitä lapsi haluaa tai mistä hän tulee onnelliseksi. Tärkeintä on se, että äiti saa elää lapsensa kautta ja olla aina päättämässä kaikesta. Äidin tarpeet ovat kaikkein tärkeimmät, eikä hänen tarvitse joustaa koskaan mistään, sillä olisi kohtuutonta, jos äiti johtuisi kohtaamaan sen tosiasian, että elämässä muutkin voivat olla oikeassa, eikä äiti saa päättää kaikesta.
eikös tämä sama topicci ollut muutama kk sitten?
Mitä väliä? Kaikilla ei vaan ole samat vahvuudet.