Kiva.. tyttö viikonloppuna isänsä luona ja olivat käyneet kampaajalla
Tytöltä lähti pitkät kauniit kutrit ja tilalla poika tukka. Arvatkaa kuinka raivoissaan olen 😠
Ihan varmasti mies taivutellut tytön tähän vaikka muuta väittävätkim,,vai kuka 6v tyttö muka haluaa leikkauttaa prinsessan kutrinsa??
Kommentit (46)
Hyvä että tyttö sai edes isällään leikata hiukset jotka itse tahtoo eikä tarvitse pitää äidin unelmahiuksia.
Pitääkö asiat olla aina niin kuin sinä haluat. Jos tyttö tyytyväinen, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tytöltä lähti pitkät kauniit kutrit ja tilalla poika tukka. Arvatkaa kuinka raivoissaan olen 😠
Ihan varmasti mies taivutellut tytön tähän vaikka muuta väittävätkim,,vai kuka 6v tyttö muka haluaa leikkauttaa prinsessan kutrinsa??
Kuka tahansa. Idiootti olet.
Pitääkö asiat olla aina niin kuin sinä haluat. Jos tyttö tyytyväinen, niin mikäs siinä.
Ikävää. Kuulostaa kiusanteolta. Onko muutakin vastaavaa tapahtunut ennen?
No miltä mies itse näytti kampaajan käsittelyn jäljiltä?
Oliko karvakaan enää pystyssä?
Ihania nämä eroperheet, kun saadaan riita aikaan vaikka lapsen hiuksista.
Täytyy häveten myöntää että itse vedin samoin kilarit juurikin 6-vuotiaan tyttären kohdalla. Ja todellakaan tätä ei ollut tehty tytön halusta. Tyttö ei vielä tänäkään päivänä ole leikannut pitkiä hiuksiaan ja ikää hänellä on jo 30-vuotta. Pelkää kai edelleen äitinsä reaktiota 😊
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on kiusantekoa, jos isä suostuu viemään tytön kampaajallem jos tyttä haluaa leikata hiuksensa. Ketä kiusataan? Eikö se ole tytön kiusaamista, jos äiti pakottaa tytön pitämään pitkät hiukset, vaikka tyttö haluaisia ne leikkauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy häveten myöntää että itse vedin samoin kilarit juurikin 6-vuotiaan tyttären kohdalla. Ja todellakaan tätä ei ollut tehty tytön halusta. Tyttö ei vielä tänäkään päivänä ole leikannut pitkiä hiuksiaan ja ikää hänellä on jo 30-vuotta. Pelkää kai edelleen äitinsä reaktiota 😊
Voit myös hävetä sitä ettet osaa kirjoittaa ilmausta "30 vuotta" oikein. Se väliviiva EI kuulu siihen.NOLO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa. Idiootti olet.
En ole ap, mutta aika harva pikkutyttö haluaa lyhyet hiukset. Omalla tytöllä ei ollut kuin parilla kaverilla tuossa iässä lyhyehkö polkka ja näilläkin valinnan olivat tehneet vanhemmat. Toinen kavereista haaveilikin aina ja jatkuvasti pitkistä hiuksista ja on nyt kasvattanutkin sellaiset.
Jos tyttö on tyytyväinen, niin? Anna olla, kyllä ne hiukset kasvaa.
Voi luoja. Hiukset kasvaa ihan koko ajan, ei ne ole ikuisesti lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on kiusantekoa, jos isä suostuu viemään tytön kampaajallem jos tyttä haluaa leikata hiuksensa. Ketä kiusataan? Eikö se ole tytön kiusaamista, jos äiti pakottaa tytön pitämään pitkät hiukset, vaikka tyttö haluaisia ne leikkauttaa?
Missä kohtaa tarinaa sanottiin, että tyttö halusi lyhyet hiukset ja äiti on pakottanut pitämään pitkiä? Ihme oletuksia ihmiset tekevät vähillä tiedoilla.
Meillä mummo teki saman.
Vei lapset parturiin ihan yllärinä kun olivat hänen luonaan hoidossa.
Kun pojilla pitää olla semmoinen siisti poikatukka.
Pojat olivat ihan surkeina kun menin heitä hakemaan kotiin, ja mummo iloisena selitti kuinka nyt on hyvin leikattu lasten hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tarinaa sanottiin, että tyttö halusi lyhyet hiukset ja äiti on pakottanut pitämään pitkiä? Ihme oletuksia ihmiset tekevät vähillä tiedoilla.
Ihan aloitusviestissä sanotaan että tyttö on itse sanonut että tämä oli oma valinta mutta ap ei usko.
itsellä oli lapsena ohuet hiukset.
Äiti nyrhi aina lyhyeksi..ei kysytty lapselta ei
Onnex näin aikuisena voi pitää hiusten pidennyksiä:)
Jos tyttö kerran itse on tyytyväinen, niin silloinhan kaikki on hyvin. Mitä väliä sillä on, kumpi vanhemmista on vienyt lapsen kampaajalle?
No esim. mun 6vee halusi.