Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva.. tyttö viikonloppuna isänsä luona ja olivat käyneet kampaajalla

Vierailija
16.04.2018 |

Tytöltä lähti pitkät kauniit kutrit ja tilalla poika tukka. Arvatkaa kuinka raivoissaan olen 😠

Ihan varmasti mies taivutellut tytön tähän vaikka muuta väittävätkim,,vai kuka 6v tyttö muka haluaa leikkauttaa prinsessan kutrinsa??

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. mun 6vee halusi. 

Vierailija
2/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tyttö sai edes isällään leikata hiukset jotka itse tahtoo eikä tarvitse pitää äidin unelmahiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. 

Vierailija
4/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö asiat olla aina niin kuin sinä haluat. Jos tyttö tyytyväinen, niin mikäs siinä.

Vierailija
5/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöltä lähti pitkät kauniit kutrit ja tilalla poika tukka. Arvatkaa kuinka raivoissaan olen 😠

Ihan varmasti mies taivutellut tytön tähän vaikka muuta väittävätkim,,vai kuka 6v tyttö muka haluaa leikkauttaa prinsessan kutrinsa??

Kuka tahansa. Idiootti olet.

Vierailija
6/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö asiat olla aina niin kuin sinä haluat. Jos tyttö tyytyväinen, niin mikäs siinä.

Vierailija
7/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Kuulostaa kiusanteolta. Onko muutakin vastaavaa tapahtunut ennen?

Vierailija
8/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä mies itse näytti kampaajan käsittelyn jäljiltä?

Oliko karvakaan enää pystyssä?

Vierailija
9/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä eroperheet, kun saadaan riita aikaan vaikka lapsen hiuksista.

Vierailija
10/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy häveten myöntää että itse vedin samoin kilarit juurikin 6-vuotiaan tyttären kohdalla. Ja todellakaan tätä ei ollut tehty tytön halusta. Tyttö ei vielä tänäkään päivänä ole leikannut pitkiä hiuksiaan ja ikää hänellä on jo 30-vuotta. Pelkää kai edelleen äitinsä reaktiota 😊

Vierailija
11/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kiusantekoa, jos isä suostuu viemään tytön kampaajallem jos tyttä haluaa leikata hiuksensa. Ketä kiusataan? Eikö se ole tytön kiusaamista, jos äiti pakottaa tytön pitämään pitkät hiukset, vaikka tyttö haluaisia ne leikkauttaa?

Vierailija
12/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy häveten myöntää että itse vedin samoin kilarit juurikin 6-vuotiaan tyttären kohdalla. Ja todellakaan tätä ei ollut tehty tytön halusta. Tyttö ei vielä tänäkään päivänä ole leikannut pitkiä hiuksiaan ja ikää hänellä on jo 30-vuotta. Pelkää kai edelleen äitinsä reaktiota 😊

Voit myös hävetä sitä ettet osaa kirjoittaa ilmausta "30 vuotta" oikein. Se väliviiva EI kuulu siihen.NOLO!

Vierailija
13/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa. Idiootti olet.

En ole ap, mutta aika harva pikkutyttö haluaa lyhyet hiukset. Omalla tytöllä ei ollut kuin parilla kaverilla tuossa iässä lyhyehkö polkka ja näilläkin valinnan olivat tehneet vanhemmat. Toinen kavereista haaveilikin aina ja jatkuvasti pitkistä hiuksista ja on nyt kasvattanutkin sellaiset.

Vierailija
14/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö on tyytyväinen, niin? Anna olla, kyllä ne hiukset kasvaa.

Vierailija
15/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Hiukset kasvaa ihan koko ajan, ei ne ole ikuisesti lyhyet.

Vierailija
16/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kiusantekoa, jos isä suostuu viemään tytön kampaajallem jos tyttä haluaa leikata hiuksensa. Ketä kiusataan? Eikö se ole tytön kiusaamista, jos äiti pakottaa tytön pitämään pitkät hiukset, vaikka tyttö haluaisia ne leikkauttaa?

Missä kohtaa tarinaa sanottiin, että tyttö halusi lyhyet hiukset ja äiti on pakottanut pitämään pitkiä? Ihme oletuksia ihmiset tekevät vähillä tiedoilla.

Vierailija
17/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummo teki saman.

Vei lapset parturiin ihan yllärinä kun olivat hänen luonaan hoidossa.

Kun pojilla pitää olla semmoinen siisti poikatukka.

Pojat olivat ihan surkeina kun menin heitä hakemaan kotiin, ja mummo iloisena selitti kuinka nyt on hyvin leikattu lasten hiukset.

Vierailija
18/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tarinaa sanottiin, että tyttö halusi lyhyet hiukset ja äiti on pakottanut pitämään pitkiä? Ihme oletuksia ihmiset tekevät vähillä tiedoilla.

Ihan aloitusviestissä sanotaan että tyttö on itse sanonut että tämä oli oma valinta mutta ap ei usko.

Vierailija
19/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli lapsena ohuet hiukset.

Äiti nyrhi aina lyhyeksi..ei kysytty lapselta ei

Onnex näin aikuisena voi pitää hiusten pidennyksiä:)

Vierailija
20/46 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö kerran itse on tyytyväinen, niin silloinhan kaikki on hyvin. Mitä väliä sillä on, kumpi vanhemmista on vienyt lapsen kampaajalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi