Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirkanmaan keittiökalustetukku Oy

Vierailija
16.04.2018 |

Mikä lafka tässä nyt on oikein kyseessä? Konkurssin partaallako?

Olin sopinut keittiömateriaalien haun lauantaille jo kuukautta aikaisemmin. Hakiessani tavaraa (vuokratulla autolla), kysyttiin tympeästi että ai pitikö sulle olla jotain? Vanha nainen tiskin takana nauroi sketsimäisesti, että hän on vain töissä täällä, eikä voi tasoksi muuttua. Mitään pahoitteluja ei tullut. Paikan pomoa ei saa kiinni, eikä mitään vastausta tilanteeseen.

Olin tilannut paikalle asentajat ja tosiaan vuokrannut auton, sekä varannut itse kiireisestä elämästä juuri aikaa kyseiselle viikonlopulle. Tappiot tästä tilanteesta koituivat itselle koviksi rahallisesti, ainakin siihen nähden että mitään ei saanut tilalle.

Firmalla oli tiedossa, että toimitukset ovat viikkoa jäljessä. Mitään en kuitenkaan saanut tiedoksi, vaan vuokra-autolla painelin hakemaan keittiötäni.

Kiertäkää ihmiset kyseinen paikka kaukaa! Tästä onkin ollut joskus jo keskustelua, mutta enpä tyhmänä tajunnut lukea ensin.

Tällä firmalla ei ole mitään vastuuta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samoja kokemuksia. Toimitukset ja asennus myöhässä monta viikkoa. Ei mitään vastinetta rahoille.

Vierailija
2/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun eivät vaatineet maksua etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut meilläkään kyseinen firma. Sekundaa tuli, myöhässä. Asentajista ei ollut edes puhettakaan.

Vierailija
4/4 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä firmalla ei ole omia asentajia vaan toimii noutotukkuna.

Rahaa on laitettu järkevästi omaan "virkistystoimintaan" ja nyt tytäryhtiön velkasaneerauksen jälkeen konkurssi oli selviö.

Hyvinkään tukku jatkaa toimintaa. Toimittaa Hangosta Nuorgamiin pääasiassa romaneille ilman kuittia kalusteita.