Nyt jakoon parhaat kaviomehureseptit!
Itse lisään mehuun aika paljon juustoa, pippuria, neliapiloita sekä pahaa halpaa ruisleipää. Joskus myös chiliä vieraan kulttuurin vuoksi. Kaipaisin nyt kaviomehuuni piristystä ja raikkautta, uusia vinkkejä olisi kiva saada! Itse juon kaviomehua noin 2000 litraa päivässä, enempää ei pysty. Miten te? Miten on vaikuttanut ihon kuntoon? Onko harmaa ja laikukas jo? Onko yleiskuntosi heikentynyt? Muistutatko nykyisin enemmän feministiä?
Kommentit (8)
Minä kiitän mehun erityisellä kaviomehukeittimellä. Väriltään se on tietysti punainen. Vasta keittämisen jälkeen lisään juustot ja mausteet.
itel tulee käytettyy tota litkuu aika paljo. välil tulee sivuvaikutuksii ja välil ei, mut ei se hei menoo haittaa yhtää! kaikki kokeilemaa vaa!
Myö akan kanssa juuvvaan aena uamusin! Se niin kevveen ja veikkeen ololaisen laettoo piälle! Jalloissa oekkein surina kääpi! Ee sittee paremppoo liäkettä uokkaan! :)
Tänään taas keitellään vähän lisää, mutta omaani lisään pegorionia ummetuksen vuoksi.
Herkkujen herkku!
Tänään ajattelin taas keittää. Sillä voi muuten peittää myös kamelinvarpaan, laskee turvotusta, kun lisää aika paljon juustoa.
Raikasta mehua täytyy juoda helteellä kaksinkertainen määrä.