Nyt olisi rahaa ja aikaa käyttää itsensä huoltamiseen ja hoitamiseen? Mitä suosittelette?
Olen juuri täyttänyt 50 v ja nyt olisi tässä kuukauden verran aikaa ja rahaa laittaa itseensä. Lähinnä siis ajattelen jotain vartalo- ja kasvohoitoja. Mitä suosittlette ja mitä käytette itse, kun on aika laittaa vähän liftiä olemukseen?
Ystäväni kävi hypoxissa, mutta en kyllä huomannut suurta eroa, vaikka vyötäröltään senttejä lähtikin. Voisin senkin kyllä kokeilla, ja yhdistää ehkä johonkin muuhun hoitoon.
Kävin aikaisemmin semmoisessa alipaine-hoidossa 4 kertaa. Pukeuduin kertakäyttö-"sukkaan" ja sitten hoitaja hieroi vartaloa jonkinlaisella imurilla. Teki ihan hyvää, mutta muutaman kymmenen minuutin hoito pari kertaa viikossa ei kyllä laittanut minun selluliittejani mihinkään liikkeelle.
Kasvohoidon toki otan, varmaan jonkin kosteuttavan ja anti-age -vaikutusta antavan.
Rakastan thai-hierontaa, mutta sitä nyt ei täältä saa, joten ehkä menen tavalliseen hierontaan.
Mitä muuta suosittelette?
Olen laittanut 2 litraa vettä päivän juomamääräksi, nyt on mennyt vasta litra.
Kommentit (18)
Lähtisin varmaan jonnekin costa ricaan surffikurssille kuukaudeksi.
Sulla on sen jälkeen ihan uusi vartalo, ja uusi elämä muutenkin.
No sinuna aloittaisin varalonhoidon ihan vaan ostamalla salikortin tai lenkkarit. Mihinkään hypoxiin tai vartalohoitoihin en menisi. Ja saunoisin kotona.
Menisin kasvohoitoon osaavalle kosmetologille. Eli perus 60min tai 90min kasvohoito sarjoina.
Nää tuo sulle liftiä.
Personal trainer olis mun valinta, saisin vähän treeniin ja ruokavalioon lisäboostia, ja viikon sporttiloma ulkomaille, jotta saisi vähän väriäkin pintaan. Näyttäisin kuukauden jälkeen upealta!
Vierailija kirjoitti:
Tonnilla saa jo silmäluomileikkauksen, satasilla täyteaineita tai botoksia. Mitkään anti-age -naamiot ei tee mitään.
Nämä on jo tehty, tosin nenänpielen täyteaineet on jo poistuneet.
Haluaisin siis kuukauden tehokuurin, jolla koko olemus virkistyisi ja olisin freesimmän näköinen. Ja olin talvella kuukauden thaimaassa, joten aurinkoa on pohjalla kyllä.
En oikein saa noista pt:stä semmoista fiilistä,että he osaisivat neuvoa rapakunnossa olevaa 82 -kiloista naista. Heillä on ihan eri tausta ja heti niin kovat tavoitteet ettei niihin meikäläisen kropalla päästä millään.
Varasin huomiseksi tunnin hieronnan, jos sillä lähtis sitten alkuun. Lisäksi tuo kova vedenjuonti ehkä virkistäis kasvoja.
Uusia hyvin istuvia vaatteita myös
Jos on kuukausi aikaa ja rahaa, pitää lähteä ulkomaille. Ja nuo jotkut ihmeen vartalohoidot ovat humpuukia, miten joku voi mennä sellaiseen halpaan. Ap on onnekas, kun ei ole lapsia haittaamassa elämää ja voi vain lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mustan munan perään taas? Eikö riitä, että voi pelatas sählyä suomalaisen miehen kanssa?
?
Oletko joku mielenterveysongelmainen.
Etelän reissun jälkeen tarviit jo uuden naaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mustan munan perään taas? Eikö riitä, että voi pelatas sählyä suomalaisen miehen kanssa?
?
?
Oletko joku mustanmunanhaukka?
Olen ihan vain lesbo, joka on ollut saman naisen kanssa vuosia.
Netissä on muistaakseni sinunlaisille niitä jotain tukipalstoja, ilmoitin asiattomaksi viestisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
?
Oletko joku mustanmunanhaukka?
Olen ihan vain lesbo, joka on ollut saman naisen kanssa vuosia.
Netissä on muistaakseni sinunlaisille niitä jotain tukipalstoja, ilmoitin asiattomaksi viestisi.
Sinunlaisillesi? Taidat olla rasisti?
Muutaman viikon joogakurssi esim. Kun kohtaa sisimpänsä, hyvä olo näkyy myös ulospäin.
Oi että, kun olisikin rahaa :)
- Salikortti
- Joogakurssi!!!
- Meikkiopastus
- Kestorajaus, joku luonnollinen ripsienpidennys/tuuhennus/kohotus
- Hieronta
- Kasvohoito, manikyyri
- Oikein hyvä kirja
- Teatteri/ooppera/baletti/konserttiliput
- Ehkä joku kurssi, jolla syventyisi kiinnostavaan aiheeseen tai vaikka uuteen kieleen
- Se kelluntakuplajuttu, että mennään päältä suljettavaan ammeeseen lillumaan hiljaisuudessa, olisiko joku suolavesijuttu (meillä ei siis ammetta)
- Treffit itsensä kanssa - uudet vaatteet ja ravintolaillallinen
Jne jne jne. Oi että, oliskin! Nyt pitää tyytyä köyhän miehen versioihin eli kasvonaamioon, ihon kuorintaan, tukan pesuun itsetehdyllä hiusnaamiolla ja sen jälkeen leffan katsomiseen ihan himassa. :D Kiva kyllä sekin, mutta jos rahaa olisi niin kyllä sitä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnilla saa jo silmäluomileikkauksen, satasilla täyteaineita tai botoksia. Mitkään anti-age -naamiot ei tee mitään.
Nämä on jo tehty, tosin nenänpielen täyteaineet on jo poistuneet.
Haluaisin siis kuukauden tehokuurin, jolla koko olemus virkistyisi ja olisin freesimmän näköinen. Ja olin talvella kuukauden thaimaassa, joten aurinkoa on pohjalla kyllä.
En oikein saa noista pt:stä semmoista fiilistä,että he osaisivat neuvoa rapakunnossa olevaa 82 -kiloista naista. Heillä on ihan eri tausta ja heti niin kovat tavoitteet ettei niihin meikäläisen kropalla päästä millään.
Varasin huomiseksi tunnin hieronnan, jos sillä lähtis sitten alkuun. Lisäksi tuo kova vedenjuonti ehkä virkistäis kasvoja.
Ellanse pysyy pidempään, sanoin PRP-hoito!
Hullun hommaa tuo kosmetiikkahömppä. Lähde ulkoilemaan, 5 h liikuntaa päivässä ja olet uusi ihminen kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, PT:tä on moneen lähtöön. Olin vieläkin isompi kuin sinä ja yli viisikymppinen, kun palkkasin itselleni PT:n. Viisikymppinen mies, treenattu ja kovakuntoinen, laati minulle sellaisen ohjelman, että pari kertaa viikossa puuskutin ja hikoilin hänen kanssaan salilla ja lihakset tärisivät väsymyksestä tunnin jälkeen, mutta kyllä kannatti! Kilot karisivat huimaa vauhtia, kun samalla noudatin keyempää ruokavaliota. Aika pian olo oli kuin uudesti syntynyt.
Olosuhteiden pakosta jouduin luopumaan näistä treenitunneista, mutta nyt olen ajatellut kohtapuoliin palata samaan, kun saan muut projektit valmiiksi, juuri nyt aika ei vaan riitä.
Muuten normaalirutiineihini kuuluu kasvohoito kerran kuukaudessa, manikyyri 3 viikon välein, pedikyyri 5-6 viikon välein, hieroja 10 kerran kuureina useamman kerran vuodessa kerran pari viikossa. Sauvakävely maastossa, punttitreeni ja soutu kotioloissa. Rentoutuminen etelän lämmössä useamman kerran vuodessa golfia pelaten. Tunnen oloni hyväksi vaikken satsaa mihinkään kirurgisiin operaatioihin tai täyteaineisiin, koska hyväksyn itseni yli viisikymppisenä eikä minun tarvitse näyttää yhtään sen nuoremmalta.
Vedenjuontia minun pitäisi kyllä lisätä, se tuppaa unohtumaan.
Sanoisin, että jos olet tosiaan 82-kiloinen ja rapakunnossa, niin paras satsaus olisi oikea liikunta ja ruokavalio. Mikään täyteaine ei nuorenna yhtä paljon kuin paremman kunnon hankkiminen.
Ihana kuulla, että jollain on kerrankin rahaa itsensä hemmotteluun tai hoitoihin!
Minä ottaisin ranskalaisen manikyyrin, intialaista päähierontaa, lymfahoitoa ja radiofrekvenssihoitoa kasvoille. Lisäksi ulkoilua kevätsäässä ja elämäntaparemontti muutenkin. Sekä vielä sen luomileikkauksen ja botoxia otsaan. Mutta nehän sinulla jo olikin. Ja sitten seksiä jonkun komistuksen kanssa, se liftaa tehokkaimmin :-)