Miksi jotkut polttavat autossa tupakkaa? :(
Niin tosiaan, miksi autossa pitää polttaa tupakkaa?? Se lemu on niin pienessä tilassa aivan kamala. Haju tarttuu kiinni vaatteisiin, hiuksiin ja auton sisälle...
Sääliksi käy lapsia, joita näkee sellaisessa autossa, jossa tupakoidaan... :(
Paha haju ei lähde ikinä, vaikea myydä sellaista "tuhkakuppia."
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan aina autossa se vaan on niin rentoa ja tyylikästä. Poltan myös toisten autoissa ellei omistaja ehdottomasti kiellä, mutta monet ei kehtaa kun vaan tylysti pistää palamaan.. Köhimällä on turha vihjailla.
Minä poltan pikkusikarin saunan tai seksin jälkeen, eli muutaman viikossa terassilla. Tosi paha ketjupolttaja saa olla jos on koko ajan röökiä vedettävä. Tunnen pari tällaista ja olen ollut heillä kuskina niiden ja omalla autollani. Silloin on pidetty röökitauko max. kerran tunnissa tai ei lainkaan. Minusta jokainen saa polttaa omassa autossaan jos haluaa mutta ei minun autossa eikä meillä sisällä. Kyllä siitä vaan paha haju jää aina, eihän sitä tupakoitsija itse huomaa. Kyllä minä sanon heti että savuton auto ja sen jo tutut tietää. Muuten ei kenenkään tupakointi haittaa mitenkään, omapa on asiansa.
On se vaan coolia pistää röökiksi ja nostaa tennarit kojelaudalle hienossa autossa!
No katsokaa mitä porukkaa siellä mersussa on!
Oma tupa, oma lupa. Mitä se kenellekään kuuluu, ja myyntitappiokaan ei ole muiden murhe.
Vierailija kirjoitti:
Se tuhkiksien puute on vähän huono homma, mutta ei se toisten autossa haittaa täytyy vaan karistaa lattialla tai johonkin lokeroon. Siinähän siivoo jos ei tilannu autoa oikeilla varusteilla
Mun Sitikassa on oikeasti sellainen kannellisen mukin näköinen tuhkis ja sille oma pidike. En ole koskaan käyttänyt, enkä käytä, koska en tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan polttaa tupakkaa missään?
Niin. Tai juo alkoholia.
Mulla on autossa ihan alkuperäisenä varusteena tuhkakuppi. Myös takapenkkiläisille.
Siksihän se on että voi karistella tuhkat sinne kun ajelee ?
Miksi jotkut juo terassilla alkoholia =(
Sääliksi käy lapsia jotka näkee sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävelimme kahden lapseni kanssa jonkun baarin terassin ohi.
Hirveää örvellystä ja kiroilua.
Lapset kyseli että mitä nuo ihmiset tekee...No. Sanoin vaan että jatketaas matkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kyseli että mitä nuo ihmiset tekee...No. Sanoin vaan että jatketaas matkaa...
Niin. Taisi joku polttaa siellä sitä Tupakkaakin !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo juottolat pitäisi siirtää jonnekkin syrjään pois normaalien ihmisten ja lasten silmistä.
Tappelua. Huutoa. Örinää keskellä jalkakäytävää. Se lemu joka niistä tulee...Yök.
Se on meidän kauniiden etuja! Kukaan ei kehtaa sanoa mitään, vaikka mitä tekisi autolle. Otan siitä täyden ilon irti ;)
Joo nuorena ja nättinä voi tehdä mitä hyvittaa!
Aina voit mennä bussilla tai taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan aina autossa se vaan on niin rentoa ja tyylikästä. Poltan myös toisten autoissa ellei omistaja ehdottomasti kiellä, mutta monet ei kehtaa kun vaan tylysti pistää palamaan.. Köhimällä on turha vihjailla.
Oot cool!
Mitä sitten?
Oma maksettu auto joten teen siellä mitä tykkään.
Jälleenmyynti autoliikkeeseen jotka kyllä puunaavat ja otsonoivat sen.
Miksi ei? Oma auto, omat tavat. Vedä pääsi pois sieltä niin AP.
Vaikea myydä..
Mä en oo koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka jankkaa tätä mantraa.
Älä laita pinkkiä keittiötä, tosi vaikee myydä taloa. Älä polta autossa, tosi vaikea myydä. Älä aja fillarilla kurassa, tosi vaikee myydä..
Tavaroita täytyisi pitää hyvänä ja hieroa kuin kipeetä pillua seuraavaa omistajaa varten.
Minä ainakin hankin tavarat ihan itseäni varten, eikä vähääkään kiinnosta joku jälleenmyynti.
M42
"Paaaskan möivät" niin samapa poltellakin siellä ku ei niin väliksi oo 😖