Miksi jotkut polttavat autossa tupakkaa? :(
Niin tosiaan, miksi autossa pitää polttaa tupakkaa?? Se lemu on niin pienessä tilassa aivan kamala. Haju tarttuu kiinni vaatteisiin, hiuksiin ja auton sisälle...
Sääliksi käy lapsia, joita näkee sellaisessa autossa, jossa tupakoidaan... :(
Paha haju ei lähde ikinä, vaikea myydä sellaista "tuhkakuppia."
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan aina autossa se vaan on niin rentoa ja tyylikästä. Poltan myös toisten autoissa ellei omistaja ehdottomasti kiellä, mutta monet ei kehtaa kun vaan tylysti pistää palamaan.. Köhimällä on turha vihjailla.
Lol 😂
Hauska viesti. Luin miehellenikin.
Entinen mainos vaikutti mielikuviin: miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät.
Kauppaopistossa oli kuulemma aiemmin jopa tuhkakupit pulpeteilla. (Turussa siinä kellonsoittajankadulla. Kävin se aikaan, jolloin sitä ei oltu alennettu ammattikoulututkinnoksi. Tuolloin sanottiin, ettei siitä ole pitkäkään aika) å
Jos olen itse autoni maksanut, poltan siellä vaikka nuotiota halutessani.
Tupakoitsijat ei itse tajua, miten se haju tarttuu ja häiritsee kun eivät itse haista sitä.
Mitäpä se kenellekkään kuuluu mitä teen omassa autossa..
Tapailin vähän aikaa miestä, joka poltti tupakkaa. Käydessään kylässä poltti keittiön ikkunan luona. Vaikka pää oli ulkona, silti se haju tuli myös muualle asuntoon. Aika pian sitten lopetin tapailun. Hänen oma asuntosa haisi ihan kamalalle. En vois uskoa, ettei autossa haise vaikka ikkuna on auki.
Olen Jeesus! Kattokaa mua! Jeeeeesus!!! Koska en polta.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ei itse tajua, miten se haju tarttuu ja häiritsee kun eivät itse haista sitä.
No jos se hairitsee niin sopii kavella... :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tupakoimaton kyllä haistaa onko autossa tupakoitu vai ei.
Vaikka kuinka pitäisi ikkunat auki niin osa savusta ja sen sisältämistä ainesosista hajuineen ehtii imeytyä auton verhoiluun ja sitä hajua on todella vaikea saada pois. Otsonointi voi auttaa, mutta se on suhteellisen kallis toimenpide eikä välttämättä kertakäsittely riitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen itse autoni maksanut, poltan siellä vaikka nuotiota halutessani.
Polta vaan, mutta yhden korsteenin auton ostettuani päätin, että jos autossa haiskahtaa hiukankin tupakalle tai tervalle niin kaupat jää jatkossa tekemättä. Tämä tiedoksi autokauppiaille myös.
Vierailija kirjoitti:
Arkea mun lapsuudessa, Isä veti punaista norttia posket lommolla ja kakarat takapenkillä. Juu, ei TODELLAKAAN tulisi mieleen toimia näin omien lasteni kohdalla. Jotenkin tupakointi näyttää vaan niin juntilta tänä päivänä. Juuri muutama päivä sitten katselin, kun iäkkäämpi nainen (isoäiti) työnteli lastenvunuja kessu huulissa. Aika pahalta näytti...
Eikä näyttänyt (pahalta). Sinä ja kaltaisesi olette elämästä vieraantuneita valittajia, ja teitä kurittajaluonnetyyppejä vain kiukuttaa kun joku osaa nauttia elämän pikku nautinnoista ja elää easysti.
Te jaksatte rääkyä noista terveellisyyspakkomielteistänne niin että vaahto lentää suupielistänne ja sitten ne teidän mäkätyksestä, kaiken paheksunnasta (siis kaiken muunkin kuin paperossin polttelun: huikan ottamisen, rennon ja joutilaan "chillailun", hyvien ruokien jne.) sekä ilottomasta elämästä rasittuneet pumppunne prakaavat ja tappavat teidät kuitenkin nuorempina kuin niiden, jotka ovat koko pitkän elämänsä kuljeskelleet hyväntuulisina, henkosia vedellen, mättöä puputtaen aina kun nälkä on tullut sekä huikkaa kurkusta alas klumpsautellen.
Kyllä tuo teidän elämäntapanne paljon kuluttavampi ja nuoremmalla iällä tappava on kuin kohtuullinen kessuttelu ja huikan särpiminen, arvoisat tupakanvastustaja-veeteet.
Autot on tehty käyttöön, jos tekee mieli polttaa niin poltan oli kyseessä uusi tai vanha auto.
Nettiautossakin pitäisi kyllä olla erikseen kohta "Tupakoitu: Kyllä/ei", kun kyllähän tuo nyt ostopäätökseen vaikuttaa jos tupakoimaton ostaja kyseessä. Sitä käryä nimittäin ei siedä kukaan puhdaskeuhkoinen. Vaikka sen pitäisi kyllä jo autoon istuessa huomata, vähintäänkin jos peruutuspeilissä roikkuu 10 wunderbalmia.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinun, joka polttelet vaikka savuttomalta kaveriltasi lainaamassasi autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkea mun lapsuudessa, Isä veti punaista norttia posket lommolla ja kakarat takapenkillä. Juu, ei TODELLAKAAN tulisi mieleen toimia näin omien lasteni kohdalla. Jotenkin tupakointi näyttää vaan niin juntilta tänä päivänä. Juuri muutama päivä sitten katselin, kun iäkkäämpi nainen (isoäiti) työnteli lastenvunuja kessu huulissa. Aika pahalta näytti...
Pakko sanoa tähän että tupakointi tuntuukin joskus juntilta. Esimerkiksi kun aamulla käyn pihalla imaisemassa päivän ensimmäiset savut pikaisesti päälle vedetyssä takissa, pyjama alla, tukka pystyssä, ja ohi kulkee reippaan ja aktiivisen näköinen naapuripariskunta iloisten ja hyvinkäyttäytyvien lastensa kanssa niin kyllä tulee ihan kauhea wt-olo siitä. Kuvitella että tupakointi oli joskus niin yleistä ja hyväksyttyä. Nykyään ei saa sisällä tupakoida, hädin tuskin ulkonakaan. Kun tupakoinnin vaaroista luennoidaan kouluissa, pitäisi kyllä siinäkin mainita miten persiistä on himoita röökiä tunnin välein ja sitten könytä pihalle etsimään hyvää paikkaa poltella. Saakeli sentääs kun siitäkin on niin vaikeata päästä eroon.
Olet taysin oikeassa. Koko ajan vahemman ja vahemman paikkoja, missa saa polttaa ja jos jostain semmoinen loytyy, muut katsoo kuin halpaa makkaraa.
Tupakoinnin vaikeus nykyaan oli yksi syy, miksi lopetin. Toinen oli, etta en enaa jaksanut hakea semmoista asentoa illalla sangyssa, missa keuhkot (hengitys) ei vingu. Ja kolmas oli se, etta se on ihan ALYTTOMAN kallista.
Olen ollut nyt kolme viikkoa polttamatta ja erittain tyytyvainen paatokseeni.
Jos mina pystyin lopettamaan, pystyt sinakin! Poltin yli askin paivassa liki 30 vuotta.
Avuksi hankin Champix-laakkeet. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinun, joka polttelet vaikka savuttomalta kaveriltasi lainaamassasi autossa.
1) en polttele enaa lainkaan
2) en ole koskaan elamassani lainannut kaverilta autoa. Omakin auto on, ja tarvittaessa auton voi vuokratakin.
Poltan autossa varsinkin jos auto ei ole oma niin hajun tarttumisella ei ole mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, miksi autossa pitää polttaa tupakkaa?? Se lemu on niin pienessä tilassa aivan kamala. Haju tarttuu kiinni vaatteisiin, hiuksiin ja auton sisälle...
Sääliksi käy lapsia, joita näkee sellaisessa autossa, jossa tupakoidaan... :(
Paha haju ei lähde ikinä, vaikea myydä sellaista "tuhkakuppia."(
Otsonointi on toimiva keino erilaisten hajujen poistamiseen.
Tehoaa kyllä tupakanhajuunkin.
Autossa polttaminen on vaan niin rentouttavaa. Jopa tupakoimaton poikaystäväni pitää sauhutteluani hänen autossaan seksikkäänä..
Poltan autossa bensaa.