Aion lähteä ulkomaille hankkiutumaan raskaaksi!
Olen 31v, vakityö ja asunto, ei miestä. Olen aina tiennyt että haluan lapsen mutta sopivaa miestä ei ole löytynyt. Nyt olen tullut siihen tulokseen että odottelu saa riittä ja lähteä vaikka kesälomalla ulkomaille nappaamaan baarista jonkun salskean isäehdokkaan geenit. Lapsethan saavat keskimäärin terveemmät ja vahvemmat geenit jos vanhemmissa on erilaista perimää. Minne kannattaisi suunnata? Tuttavapiirissäni on puoliksi Kolumbialainen tyttö joka on suloisin näkemäni lapsi; vihreät silmät, oliivi-iho, vaaleanruskea käkkärätukka ja isot pusuhuulet. Toki tiedän että en voi oman lapseni ulkonäköön hirveästi vaikuttaa, mutta mistä olisi mahdollista saada parhaat geenit? Minulla on varaa lähteä oikeastaan minne tahansa ja aikaa olla reissussa noin kuukausi. Tiedostan toki ettei heti välttämättä tärppää, mutta eiköhän uusi reissu sitten järjesty sillä tykkään muutenkin matkustelusta. Mihin suunnata? Etelä-Amerikkaan, Aasiaan, Yhdysvaltoihin ? Ja kiinostaisi myös tietää onko joku suunitellut tai toteuttanut vastaavaa?
Kommentit (33)
Eiköhän se raskaaksi tuleminen onnistu ihan Kaisaniemen puistossakin ?
Minun tuttavapiirissäni on muutamakin näitä yksin äidiksi ryhtyneitä. Aina muistavat selittää miten eno, naapurin Tauno tms. on sitten miehen mallina. Kumma juttu ettei näille naisille riitä sukulaisten tai kavereiden lapset lapsen malliksi.
Ihan virkistävä
Sanotaan 3/5 pistettä
Miksi et mene Tanskaan klinikalle? Tervettä spermaa saa ihan ostaa ja jopa valita luovuttajan ominaisuudet eli esim. pitkä, vaalea, siniset silmät, musikaalinen ym.
Eikös lapsella olekkaan oikeutta äitiin ja isään?
Ihmisellä on tarve tietää, mistä tulee. Ei ole oikein lasta kohtaan.
Ruotsi, Norja, Tanska ja Saksa. Ehkä Virokin.
Provohan tämä on, eikö niin? Vai asuuko täällä oikeasti tuollaisia?
Et voi tietää baarituttavuuksista, mitä sairausgeenejä suvussa on. Tulee mieleen tämä Frendien jakso, jossa Monica ja Chandler rupesivat kunnolla tenttaamaan mahdollista spermanluovuttajaa. Ulkomaille ei tarvitse tämän takia matkustaa, Suomessakin on ulkomaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, eikö niin? Vai asuuko täällä oikeasti tuollaisia?
Toivottavasti on provo tai joku vain testasi mieleensä pälkähtänyttä ideaa.
Miksi lähteä ulkomaille? Onhan täällä vastaanottokeskuksiakin.
Yksinäisten naisten hedelmöityshoidoilla saamat lapset pärjäävät koulussa yhtä hyvin kuin normaalien heteroperheiden lapset. Tosin yksinäisten naisten hedelmöityshoidoilla saamilla lapsilla on vähemmän mielenterveysongelmia kuin heteroperheiden lapsilla. Yksinhuoltajien lapsiin liitetyt ongelmat johtuvat useimmiten alhaisesta sosioekonomisesta asemasta ja varsinkin toisen vanhemman, yleensä isän, hylkäämisestä. Kannatan siis spermapankin käyttöä lapsen tulevaisuuden takia.
Lapsi kuitenkin jossain vaiheessa alkaa kaivata tietoa menneisyydestään ja toisesta puolesta historiaa. Tuolloin spermapankista hankkiminen olisi helpompaa selittää ja bonuksena lapsella olisi teoreettinen mahdollisuus saada isänsä henkilöllisyys selville kunhan tulee täysi-ikäiseksi.