Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lähteä ulkomaille hankkiutumaan raskaaksi!

Vierailija
16.04.2018 |

Olen 31v, vakityö ja asunto, ei miestä. Olen aina tiennyt että haluan lapsen mutta sopivaa miestä ei ole löytynyt. Nyt olen tullut siihen tulokseen että odottelu saa riittä ja lähteä vaikka kesälomalla ulkomaille nappaamaan baarista jonkun salskean isäehdokkaan geenit. Lapsethan saavat keskimäärin terveemmät ja vahvemmat geenit jos vanhemmissa on erilaista perimää. Minne kannattaisi suunnata? Tuttavapiirissäni on puoliksi Kolumbialainen tyttö joka on suloisin näkemäni lapsi; vihreät silmät, oliivi-iho, vaaleanruskea käkkärätukka ja isot pusuhuulet. Toki tiedän että en voi oman lapseni ulkonäköön hirveästi vaikuttaa, mutta mistä olisi mahdollista saada parhaat geenit? Minulla on varaa lähteä oikeastaan minne tahansa ja aikaa olla reissussa noin kuukausi. Tiedostan toki ettei heti välttämättä tärppää, mutta eiköhän uusi reissu sitten järjesty sillä tykkään muutenkin matkustelusta. Mihin suunnata? Etelä-Amerikkaan, Aasiaan, Yhdysvaltoihin ? Ja kiinostaisi myös tietää onko joku suunitellut tai toteuttanut vastaavaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus taas mitä provoja...

Vierailija
2/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniin ja älykkään lapsen haluat, niin Afrikan voit ainakin unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan tilaa netistä siittiöitä? Tietäisit ainakin varmasti ettei tulee mitään tauteja kaupanpäälle.

Vierailija
4/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauniin ja älykkään lapsen haluat, niin Afrikan voit ainakin unohtaa.

Afrikan ja Lähi-Idän olen sulkenut pois ihan jo senkin takia ettei lapseni tarvitsisi kuunnella tuonkaltaisia rasistisia kommentteja ulkonäkönsä takia.

Vierailija
5/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen Gambiaa.

Vierailija
6/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat klinikalle, tilaat donor luettelon ja aloitat hoidot. Suomessakin onnistuu ulkolaisten siementen käyttö, joko luettelon avulla tai katsot itse/tilaat omalle klinikalle, esim. https://dk.cryosinternational.com

Vierailija
7/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iran

Vierailija
8/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan tilaa netistä siittiöitä? Tietäisit ainakin varmasti ettei tulee mitään tauteja kaupanpäälle.

Tämä on toki vaihtoehto mutta itseä arveluttaa että siittiöt eivät olisikaan sen kenen väitetään ja saisin jotain saunanlauteilta kaavittua sekundaa tai vanhan papan siittiöitä tms.

Vierailija
9/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumbia, Ruotsi, Norja, Ranska. Niistä itSe lähtisin etsimään.

Vierailija
10/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti auttaa. Antti on kohta 50, painoa 150. Pitkäaikaistyötön, ns. heikkolahjainen. Naimisissa kyllä, lapsia 5 (ainakin). Vaimo ei suostu enää enempää lapsia tekemään, joten haluaisi varmasti sun kanssa tehdä toivomansa kaksoset. Lahden lähettyviltä löytyy tämä helmi.

Vierailija
11/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toki vaihtoehto mutta itseä arveluttaa että siittiöt eivät olisikaan sen kenen väitetään ja saisin jotain saunanlauteilta kaavittua sekundaa tai vanhan papan siittiöitä tms.

Älä tilaa craigslististä, vaan joltain tunnetulta kuten cryosilta jota suomalaiset klinikatkin käyttää.

Vierailija
12/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet kehitysmaasta hakemaan saat todennäköisemmin aidsin kuin lapsen.

Vierailija
13/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että paljaalla ja riskillä otto on parempi vaihtoehto kuin laatu-takuulla varustettu hoito? Voit tehdä kantelun, jos dna-testi antaa osviittaa vilungista.

Vierailija
14/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sukupuolitaudeista?

Lapselle HIV synttärilajaksi.

Vierailija
15/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Venäjää.

Vierailija
16/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksistä voi tulla vaikka HIV - spermapankit auttavat, tanskalaiset taitavat toimittaa tuotteita jopa kotiin asti?

Mutta yritä hankkia mies ja isä lapselle - ota tavoitteeksi, rukoile.

Vierailija
17/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös MTK:n kautta saa keinosiementäjän?

Vierailija
18/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret riskit kirjoitti:

Irtoseksistä voi tulla vaikka HIV - spermapankit auttavat, tanskalaiset taitavat toimittaa tuotteita jopa kotiin asti?

Mutta yritä hankkia mies ja isä lapselle - ota tavoitteeksi, rukoile.

Perehdyn kyllä paremmin tuohon spermapankkisysteemiin. Miestä taas en elämääni aio epätoivoisesti yrittää hankkia vain siksi että saisin isän lapselle, se ei minusta ole hyvä lähtökohta yhdessä elämiseen ja pitkään rakastavaan parisuhteeseen. Eikä tässä ole hirveästi enää aikaakaan. Vaikka ihana mies huomenna löytyisi niin pari vuotta pitäisi seurustella ennen kuin alettaisiin yrittämään lasta.

Luotan itseeni sen verran että tiedän pystyväni tarjoamaan lapselle turvallisen, hyvän ja kokonaisvaltaisen lapsuuden yksinkin.

Vierailija
19/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs p@skiainen!

Vierailija
20/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen kolmen äiti. Ymmärrän sinua hyvin. Luultavasti suunnitteliskn tilanteessa samoin, tosin taudit huolestuttaisivat. Entäs ihan Keski-Eurooppa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän