Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät tulee ja suomalaisten tyylitajuttomuus puskee pintaan

Vierailija
16.04.2018 |

Tänä aamuna sain  "ihailla" pitkän matkaa edessäni kävelleen naisen  hyllyvää takapuolta ja alushousuja mustissa sukkahousulegginseissa. Tuollaiset vaatisivat yläosaksi muuta, kuin lyhyen nahkatakin !

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä yhdestä kokemuksesta vetäisit hienosti kaikkia koskevan yleistyksen? WAU! Tiiätkö - joka paikassa on tyylikkäitä ja tyylittömiä ihmisiä, ihan joka paikassa.

Vierailija
2/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso muualle jos vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa taas haukkua lähimmäisiäsi. Et nouse itse ”arvoasteikossa” yhtään korkeammalle solvaamalla muita. Päin vastoin. Keksi mieluummin itsellesi joku mukava harrastus.

Vierailija
4/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylejä on niin monta, kuin ihmisiäkin. Toisen tyyli ei välttis sovi toisen silmään. Kauheaa :)

Vierailija
5/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ap on takana niin se on hanka katsoa sitä puolta.

Vierailija
6/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hankala

Vierailija
7/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotit sitten uuden ketjun kun ”Marimekkolaukku, villakagastakki jne ”meni banniin? :D

Vierailija
8/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylittömiä ihmisiä on ihan kaikkialla, mutta harva matkailee jossain muun maan keravalla missä näitä juntteja näkisi pilvin pimein.

Pääkaupunkien keskustoissa tyylikkäät ihmiset ovat enemmistönä niin Helsingissä kuin missä tahansa muuallakin.

Vierailija
9/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ap on takana niin se on hanka katsoa sitä puolta.

Niin, suomalainen tuijottaa aina alaspäin. Ettei vahingossakaan kattois toista ihmistä silmiin.

Vierailija
10/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuluu siihen paradoksit-ketjuun.

On takuulla itse 'tyylikäs ja viehättävä' näky....

Vierailija
11/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuuluu siihen paradoksit-ketjuun.

On takuulla itse 'tyylikäs ja viehättävä' näky....

Annas kun veikkaan: bootcut-farkut, läskipohjakengät ja pepun peittävä tuulitakki? Ja punaiseksi värjätty kouvolatukka?

Vierailija
12/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on se jonka itse luo siksi esim. Lontoo on ihana paikka siellä näkee ja hyväksytään niin paljon tyylejä. Suomessa koko talven pukeudutaan suurimmaksiosaksi tummaan ja kun kevät iskee päälle niin tulee vastaan monenlaista mummoa ja mustikkaa, ehkä juuri se häikäisee liikaa jonkun totuttua katukuvaa. Eläkää enemmän ihmiset ja suokaa se vapaus muillekki ajatuksissa. Mitä väliä jos jollakin on liian piukkaa, paljastavaa tai värikästä, poikkeavaa päällänsä, eiköhän erikoisuudet rohkaise meitäkin ottamaan rennommin tai jos sinulla on nuttura liian kireällä vapaus se on sinullekkin, mutta suo muillekkin olla vapaasti se mitä on ja kokeilun halu tyyleissä on parasta, koska silloin voi löytää vielä paremmin oman tyylin, jossa viihtyy.

Vierailija
13/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pukeutua kauniisti ja naisellisesti ja välillä ihmettelen minkälaisia vaatteita ihmiset päällensä vetävät. Asia ei kuitenkaan minulle kuulu enkä ihmisten pukeutumista sen enempää ajattele. Ihmisillä on eri tyylejä ja omat syynsä pukeutua kuten pukeutuvat. Ei se kenellekään kuulu.

Vierailija
14/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin noin, jos pitää tyylikkyyttä päällimmäisenä arvona.

Vierailija
15/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin näkyy paljon turhan ohuita joogahousuja ja liian lyhyitä takkeja. Valitettavasti takamuksista 0% on ollut nättejä. Kun siinä takana kävelee niin suorastaan hypnotisoituu tuijottamaan kun selluliitit puristuu muhkuroiksi ja kuopiksi jokaisella askeleella.

En kyllä arvostele, pukeutukoot miten tahtovat.

Vierailija
16/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pukeutua mukavasti enkä välitä pätkääkään siitä, mitä muut siitä ajattelee.

Itseä vartenhan sitä pukeudutaan.

Vierailija
17/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylittömiä ihmisiä on ihan kaikkialla, mutta harva matkailee jossain muun maan keravalla missä näitä juntteja näkisi pilvin pimein.

Pääkaupunkien keskustoissa tyylikkäät ihmiset ovat enemmistönä niin Helsingissä kuin missä tahansa muuallakin.

Muistan aina ruotsalaisen eksäni kertoman jutun, eli hän sanoi ruotsalaisten maaseudulla pukeutuvan likaisiin verkkareihin ja reikäisiin t-paitoihin. Eli ne se maaseutu on aina maaseutu, Ruotsissakin :D

Vierailija
18/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset takapuolessa viipyilevät katseet voisi tulkita ahdisteluksi.

Vierailija
19/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä kommentit vain todistavat ihmisten tyylittömyyden ja ikävän asenteen. Miksi ette halua panostaa ulkonäköönne? Ei se poista henkisiä kykyjä tai vähennä niihin panostamista. Molempia voi tehdä elämässään ja molemmista voi nauttia!

Vierailija
20/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pukeutua mukavasti enkä välitä pätkääkään siitä, mitä muut siitä ajattelee.

Itseä vartenhan sitä pukeudutaan.

En mä ainakaan pukeudu itseäni varten. Jos se olisi vapaa valinta, olisin mieluiten lähestulkoon tai kokonaan nakuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän