Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät tulee ja suomalaisten tyylitajuttomuus puskee pintaan

Vierailija
16.04.2018 |

Tänä aamuna sain  "ihailla" pitkän matkaa edessäni kävelleen naisen  hyllyvää takapuolta ja alushousuja mustissa sukkahousulegginseissa. Tuollaiset vaatisivat yläosaksi muuta, kuin lyhyen nahkatakin !

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle. Mieluiten jonnekin vähän köyhempään maahan niin saat perspektiiviä sille, mistä asioista kannattaa OIKEASTI valittaa ja mistä ei.

Vierailija
22/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä yhdestä kokemuksesta vetäisit hienosti kaikkia koskevan yleistyksen? WAU! Tiiätkö - joka paikassa on tyylikkäitä ja tyylittömiä ihmisiä, ihan joka paikassa.

On varmaan, mutta etelämmässä (esim. Italia, Espanja, Ranska jne) ei todellakaan näy niin paljon legginssimammoja crockseissaan, kuin  täällä meillä. PIdänhän minä suomalaisista, mutta ei me kovin tyylikästä kansaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos laittautuisit itse tyylikkääksi ja näyttäisit hiljaa hyvää esimerkkiä. Tyylittömien seurassa sinun upeutesi pitäisi kait loistaa kirkkaammin? Miksi et halua erottua massasta positiivisesti? Etkö tykkää että Suomessa se on (sinun oman mielipiteesi mukaan) paljon helpompaa kuin jossain Italiassa tai Ranskassa?

Vierailija
24/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuuluu siihen paradoksit-ketjuun.

On takuulla itse 'tyylikäs ja viehättävä' näky....

Annas kun veikkaan: bootcut-farkut, läskipohjakengät ja pepun peittävä tuulitakki? Ja punaiseksi värjätty kouvolatukka?

Tää on itse asiassa aika hipster look. Voin hyvin kuvitella Kallion kaduille.

Vierailija
25/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalon ivaa (koska olen köyhä) aion silti pukeutua melko hyvin, tyylitajusta voidaan kiistellä.

Vierailija
26/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä avauksessa ap arvostelee ylipainoista ihmistä. Ihan turhaan. Kyllä hänelläkin on oikeus kävellä "sukkahousuleggareissa" ihan kuten timmillä fitness-naisellakin. Kunhan ihminen ei ole ihan alasti eikä haise pahalle, kaikki on hyvin.

Vierailija
27/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pukeudu tyylikkäästi (mitä se nyt toisaalta onkaan ja kaikille kait merkitsee eri asioita), mutta pukeudun puhtaisiin, ehjiin ja suht hyvin vartalooni sopivasti. Vaatteeni ovat vanhoja ja hyvin hoidettuja, mutta mallit ja kuosit eivät ehkä tätä päivää, mutta pakko käyttää, kun muitakaan ei ole.

Olen ylipainoinen ja tällä hetkellä työtön työmarkkinatuella, niin eipä ole mahdollisuuksiakaan tallustella tuolla missään "muotiluomuksissa". Nyt joku sanoo, että kirppareilta voi tehdä hyviä löytöjä, mutta kuulkaas, kun ne olen jo moneen kertaan kiertänyt (samoin olen käynyt kierrätyskeskuksessa), mutta minun kokoiselle näistä löytyy ehkä kerran vuodessa sopivaan hintaan muutama paita ja housuja ei koskaan.

En tilaa netistä, koska vartalotyyppiini on hankala sovitamatta ostaa sopiva vaate. Enkä jaksa alkaa tilaus -ja palauttelurumbaan. Prismat ja cittarit taitaa tarjota xxl-vaatteitakin, mutta osin nekin ovat tyyliä teltta ja eipä nuokaan enää edullisia ole...

Tämän vuodatuksen päätteeksi siis sanon vain, että koittakaa kestää tyylittömyyttäni ja jos se niin kovasti häiritsee, niin laittakaa vaikka aurinkolasit silmille tai katsokaa muualle. ;) :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän