Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pepsi max lime oli pettymys

Vierailija
15.04.2018 |

Maistui samalta kuin tavan pepsi max 😒

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs vaan hyvää.

Vierailija
2/52 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vaan hyvää.

Hyvältä maistui minunkin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin maistan tuossa tyyliin noin (sadasosasekunnin) pienen hivahduksen limeä mutta joo... ei tuo normi pepsi maxista eroa. Pepsi Max Cherry on IMO parempaa.

Vierailija
4/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän Pepsi Max Limeä vuoden tulokkaana. Tuo aistikas makunautinto saisi itse Jeesuksenkin laulamaan hoosiannaa.

Vierailija
5/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepiz Maz  on totaalia myrkkyä sielulle ja ruumiille, sama kuin lutkuttaisi hapotettua MILKEVOLIA

Vierailija
6/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi max oli pettymys

Vierailija
7/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha ketju. Eipä tuo mikään uusi tulokas enää ole.

Minun mielestäni on hyvää.

Vierailija
8/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin bepiz limeä nautittuna suonen sisäisesti tekee eetvarttia 

Vierailija
9/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystä ja huijausta, sekä ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bää bää bäät ostaa. Vesi on elämän eliksiiri. Ei sokeripissa.

Vierailija
10/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei.

Vierailija
11/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanhaa Pepsi Max Limeäkin minä tällä hetkellä juonkin. Ostin kun tuli markkinoille kellarin täyteen ja meinaan katsokaas myydä vuosikertatavarana tätä pullotettua kultaa. Muutaman saatan jättää juustojen kanssa tarjottaviksi. Suosittelen kokeilemaan pitkään kypsytettyjen luolajuustojen kanssa. NAMS!

Vierailija
12/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jälkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittänyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.

Vierailija
13/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystä ja huijausta, sekä ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bää bää bäät ostaa. Vesi on elämän eliksiiri. Ei sokeripissa.

Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin, sillä itseasiassa **--Pepsi MAX Lime--**  on NIMENOMAAN SOKERITONTA

Vierailija
14/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jälkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittänyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.

Tykkään ite enemmän maxeista ja zeroista, koska varsinkin cokis on aivan liian makeaa enkä pysty edes juomaan sitä nykyään. Se on varmaan enemmän kuitenkin tottumuskysymys ja oon vaan tottunut noihin kemikaalinmakuisiin litkuihin. Mutta tää lime on tosi hyvä mun mielestä!

Vierailija
15/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissä!!!

Vierailija
16/52 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaspeikko123 kirjoitti:

Järkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissä!!!

Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltä, joka ei yhdyssanojen käytön perusteella ole peruskouluja käynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!

Vierailija
17/52 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroin kirjoitti:

Hammaspeikko123 kirjoitti:

Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltä, joka ei yhdyssanojen käytön perusteella ole peruskouluja käynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!

Ompa tosi kypsää ja sivistynyttä henkilöön mennä , loppuiko järkiperustelut kesken?? Sanompa sen että tässä maassa koulujen käyminen ei ole älykkyyden mittari. Vaan sivistyksen voi muualtakin saada kun omia aivoja käyttää.

Vierailija
18/52 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan menee niin, että isot monikansalliset yritykset tekee sen, mitä kapitalistinen järjestelmä niiltä edellyttää: jatkuvasti tuodaan markkinoille jotain näennäisesti uutta jonka perään kuluttajat sitten ryntää. Bepis Max Lime on malliesimerkki. En halua edes ottaa kantaa Bepis Max Limen makuun, se on irrelevanttia. Pelkkä uusi pullo ja markkinointi riittää alitajuisesti vaikuttamaan kuluttajamassaan, joka pitää markkinatalouden pyörät dynaamisessa liikkeessä. Sivuvaikutuksena kuluttajiem terveys kärsii ja luonto tuheutuu, mutta hei - who cares kunhan seuraavan kvartaarin tulos on plussalla enemmän kuin edellisen ja talouskasvu ei koskaan lopu!

Vierailija
19/52 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin laittaisi lime mehua normi pepsi maxiin, pettymys

Vierailija
20/52 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin vois liputtaa tuon steroinin kommentit....Iham selvä trolli...