Pepsi max lime oli pettymys
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan hyvää.
Hyvältä maistui minunkin mielestä.
Mä ainakin maistan tuossa tyyliin noin (sadasosasekunnin) pienen hivahduksen limeä mutta joo... ei tuo normi pepsi maxista eroa. Pepsi Max Cherry on IMO parempaa.
Henkilökohtaisesti pidän Pepsi Max Limeä vuoden tulokkaana. Tuo aistikas makunautinto saisi itse Jeesuksenkin laulamaan hoosiannaa.
Bepiz Maz on totaalia myrkkyä sielulle ja ruumiille, sama kuin lutkuttaisi hapotettua MILKEVOLIA
Vuoden vanha ketju. Eipä tuo mikään uusi tulokas enää ole.
Minun mielestäni on hyvää.
Itse suosin bepiz limeä nautittuna suonen sisäisesti tekee eetvarttia
Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystä ja huijausta, sekä ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bää bää bäät ostaa. Vesi on elämän eliksiiri. Ei sokeripissa.
Vuoden vanhaa Pepsi Max Limeäkin minä tällä hetkellä juonkin. Ostin kun tuli markkinoille kellarin täyteen ja meinaan katsokaas myydä vuosikertatavarana tätä pullotettua kultaa. Muutaman saatan jättää juustojen kanssa tarjottaviksi. Suosittelen kokeilemaan pitkään kypsytettyjen luolajuustojen kanssa. NAMS!
Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jälkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittänyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystä ja huijausta, sekä ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bää bää bäät ostaa. Vesi on elämän eliksiiri. Ei sokeripissa.
Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin, sillä itseasiassa **--Pepsi MAX Lime--** on NIMENOMAAN SOKERITONTA
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jälkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittänyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.
Tykkään ite enemmän maxeista ja zeroista, koska varsinkin cokis on aivan liian makeaa enkä pysty edes juomaan sitä nykyään. Se on varmaan enemmän kuitenkin tottumuskysymys ja oon vaan tottunut noihin kemikaalinmakuisiin litkuihin. Mutta tää lime on tosi hyvä mun mielestä!
Järkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissä!!!
Hammaspeikko123 kirjoitti:
Järkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissä!!!
Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltä, joka ei yhdyssanojen käytön perusteella ole peruskouluja käynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!
Steroin kirjoitti:
Hammaspeikko123 kirjoitti:
Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltä, joka ei yhdyssanojen käytön perusteella ole peruskouluja käynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!
Ompa tosi kypsää ja sivistynyttä henkilöön mennä , loppuiko järkiperustelut kesken?? Sanompa sen että tässä maassa koulujen käyminen ei ole älykkyyden mittari. Vaan sivistyksen voi muualtakin saada kun omia aivoja käyttää.
Hommahan menee niin, että isot monikansalliset yritykset tekee sen, mitä kapitalistinen järjestelmä niiltä edellyttää: jatkuvasti tuodaan markkinoille jotain näennäisesti uutta jonka perään kuluttajat sitten ryntää. Bepis Max Lime on malliesimerkki. En halua edes ottaa kantaa Bepis Max Limen makuun, se on irrelevanttia. Pelkkä uusi pullo ja markkinointi riittää alitajuisesti vaikuttamaan kuluttajamassaan, joka pitää markkinatalouden pyörät dynaamisessa liikkeessä. Sivuvaikutuksena kuluttajiem terveys kärsii ja luonto tuheutuu, mutta hei - who cares kunhan seuraavan kvartaarin tulos on plussalla enemmän kuin edellisen ja talouskasvu ei koskaan lopu!
Ihan sama kuin laittaisi lime mehua normi pepsi maxiin, pettymys
Joku muukin vois liputtaa tuon steroinin kommentit....Iham selvä trolli...
Eipäs vaan hyvää.