Pepsi max lime oli pettymys
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
EipÀs vaan hyvÀÀ.
HyvÀltÀ maistui minunkin mielestÀ.
MÀ ainakin maistan tuossa tyyliin noin (sadasosasekunnin) pienen hivahduksen limeÀ mutta joo... ei tuo normi pepsi maxista eroa. Pepsi Max Cherry on IMO parempaa.
Henkilökohtaisesti pidÀn Pepsi Max LimeÀ vuoden tulokkaana. Tuo aistikas makunautinto saisi itse Jeesuksenkin laulamaan hoosiannaa.
Bepiz Maz on totaalia myrkkyÀ sielulle ja ruumiille, sama kuin lutkuttaisi hapotettua MILKEVOLIA
Vuoden vanha ketju. EipÀ tuo mikÀÀn uusi tulokas enÀÀ ole.
Minun mielestÀni on hyvÀÀ.
Itse suosin bepiz limeÀ nautittuna suonen sisÀisesti tekee eetvarttia
Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystÀ ja huijausta, sekÀ ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bÀÀ bÀÀ bÀÀt ostaa. Vesi on elÀmÀn eliksiiri. Ei sokeripissa.
Vuoden vanhaa Pepsi Max LimeÀkin minÀ tÀllÀ hetkellÀ juonkin. Ostin kun tuli markkinoille kellarin tÀyteen ja meinaan katsokaas myydÀ vuosikertatavarana tÀtÀ pullotettua kultaa. Muutaman saatan jÀttÀÀ juustojen kanssa tarjottaviksi. Suosittelen kokeilemaan pitkÀÀn kypsytettyjen luolajuustojen kanssa. NAMS!
Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jÀlkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittÀnyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystÀ ja huijausta, sekÀ ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bÀÀ bÀÀ bÀÀt ostaa. Vesi on elÀmÀn eliksiiri. Ei sokeripissa.
Olet varmaan ymmÀrtÀnyt jotain vÀÀrin, sillÀ itseasiassa **--Pepsi MAX Lime--** on NIMENOMAAN SOKERITONTA
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jÀlkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittÀnyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.
TykkÀÀn ite enemmÀn maxeista ja zeroista, koska varsinkin cokis on aivan liian makeaa enkÀ pysty edes juomaan sitÀ nykyÀÀn. Se on varmaan enemmÀn kuitenkin tottumuskysymys ja oon vaan tottunut noihin kemikaalinmakuisiin litkuihin. Mutta tÀÀ lime on tosi hyvÀ mun mielestÀ!
JÀrkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissÀ!!!
Hammaspeikko123 kirjoitti:
JÀrkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissÀ!!!
Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltÀ, joka ei yhdyssanojen kÀytön perusteella ole peruskouluja kÀynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!
Steroin kirjoitti:
Hammaspeikko123 kirjoitti:
Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltÀ, joka ei yhdyssanojen kÀytön perusteella ole peruskouluja kÀynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!
Ompa tosi kypsÀÀ ja sivistynyttÀ henkilöön mennÀ , loppuiko jÀrkiperustelut kesken?? Sanompa sen ettÀ tÀssÀ maassa koulujen kÀyminen ei ole Àlykkyyden mittari. Vaan sivistyksen voi muualtakin saada kun omia aivoja kÀyttÀÀ.
Hommahan menee niin, ettÀ isot monikansalliset yritykset tekee sen, mitÀ kapitalistinen jÀrjestelmÀ niiltÀ edellyttÀÀ: jatkuvasti tuodaan markkinoille jotain nÀennÀisesti uutta jonka perÀÀn kuluttajat sitten ryntÀÀ. Bepis Max Lime on malliesimerkki. En halua edes ottaa kantaa Bepis Max Limen makuun, se on irrelevanttia. PelkkÀ uusi pullo ja markkinointi riittÀÀ alitajuisesti vaikuttamaan kuluttajamassaan, joka pitÀÀ markkinatalouden pyörÀt dynaamisessa liikkeessÀ. Sivuvaikutuksena kuluttajiem terveys kÀrsii ja luonto tuheutuu, mutta hei - who cares kunhan seuraavan kvartaarin tulos on plussalla enemmÀn kuin edellisen ja talouskasvu ei koskaan lopu!
Ihan sama kuin laittaisi lime mehua normi pepsi maxiin, pettymys
Joku muukin vois liputtaa tuon steroinin kommentit....Iham selvÀ trolli...
EipÀs vaan hyvÀÀ.