Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Pepsi max lime oli pettymys

Vierailija
15.04.2018 |

Maistui samalta kuin tavan pepsi max 😒

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.04.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀs vaan hyvÀÀ.

Vierailija
2/52 |
15.04.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EipÀs vaan hyvÀÀ.

HyvÀltÀ maistui minunkin mielestÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.04.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ ainakin maistan tuossa tyyliin noin (sadasosasekunnin) pienen hivahduksen limeÀ mutta joo... ei tuo normi pepsi maxista eroa. Pepsi Max Cherry on IMO parempaa.

Vierailija
4/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidÀn Pepsi Max LimeÀ vuoden tulokkaana. Tuo aistikas makunautinto saisi itse Jeesuksenkin laulamaan hoosiannaa.

Vierailija
5/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bepiz Maz  on totaalia myrkkyĂ€ sielulle ja ruumiille, sama kuin lutkuttaisi hapotettua MILKEVOLIA

Vierailija
6/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pepsi max oli pettymys

Vierailija
7/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuoden vanha ketju. EipÀ tuo mikÀÀn uusi tulokas enÀÀ ole.

Minun mielestÀni on hyvÀÀ.

Vierailija
8/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse suosin bepiz limeĂ€ nautittuna suonen sisĂ€isesti tekee eetvarttia 

Vierailija
9/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystÀ ja huijausta, sekÀ ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bÀÀ bÀÀ bÀÀt ostaa. Vesi on elÀmÀn eliksiiri. Ei sokeripissa.

Vierailija
10/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun mielestÀni ei.

Vierailija
11/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuoden vanhaa Pepsi Max LimeÀkin minÀ tÀllÀ hetkellÀ juonkin. Ostin kun tuli markkinoille kellarin tÀyteen ja meinaan katsokaas myydÀ vuosikertatavarana tÀtÀ pullotettua kultaa. Muutaman saatan jÀttÀÀ juustojen kanssa tarjottaviksi. Suosittelen kokeilemaan pitkÀÀn kypsytettyjen luolajuustojen kanssa. NAMS!

Vierailija
12/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jÀlkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittÀnyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.

Vierailija
13/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan noin hiilihaoop sokerikusetusvedet on pettymystÀ ja huijausta, sekÀ ennen kaikkea tarpeetonta. Mutta bÀÀ bÀÀ bÀÀt ostaa. Vesi on elÀmÀn eliksiiri. Ei sokeripissa.

Olet varmaan ymmĂ€rtĂ€nyt jotain vÀÀrin, sillĂ€ itseasiassa **--Pepsi MAX Lime--**  on NIMENOMAAN SOKERITONTA

Vierailija
14/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten te voitte juoda noita Maxeja ja Zeroja? Aivan karsee kemikaalin jÀlkimaku suuhun. Pari kertaa olen yrittÀnyt reippain mielin ottaa tavaksi, mutta ei ei ei.

TykkÀÀn ite enemmÀn maxeista ja zeroista, koska varsinkin cokis on aivan liian makeaa enkÀ pysty edes juomaan sitÀ nykyÀÀn. Se on varmaan enemmÀn kuitenkin tottumuskysymys ja oon vaan tottunut noihin kemikaalinmakuisiin litkuihin. Mutta tÀÀ lime on tosi hyvÀ mun mielestÀ!

Vierailija
15/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀrkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissÀ!!!

Vierailija
16/52 |
25.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hammaspeikko123 kirjoitti:

JÀrkei hei haloo nyt! Keino makeutetut limukka juomat on hampaille paljon haitallisempia kuin sokeroidut juomat vaikka ei olisikaan sokeria niissÀ!!!

Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltÀ, joka ei yhdyssanojen kÀytön perusteella ole peruskouluja kÀynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!

Vierailija
17/52 |
26.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Steroin kirjoitti:

Hammaspeikko123 kirjoitti:

Vaikea ottaa argumenttia vastaan ihmiseltÀ, joka ei yhdyssanojen kÀytön perusteella ole peruskouluja kÀynyt, mutta kiitos huolenpidostanne!

Ompa tosi kypsÀÀ ja sivistynyttÀ henkilöön mennÀ , loppuiko jÀrkiperustelut kesken?? Sanompa sen ettÀ tÀssÀ maassa koulujen kÀyminen ei ole Àlykkyyden mittari. Vaan sivistyksen voi muualtakin saada kun omia aivoja kÀyttÀÀ.

Vierailija
18/52 |
26.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hommahan menee niin, ettÀ isot monikansalliset yritykset tekee sen, mitÀ kapitalistinen jÀrjestelmÀ niiltÀ edellyttÀÀ: jatkuvasti tuodaan markkinoille jotain nÀennÀisesti uutta jonka perÀÀn kuluttajat sitten ryntÀÀ. Bepis Max Lime on malliesimerkki. En halua edes ottaa kantaa Bepis Max Limen makuun, se on irrelevanttia. PelkkÀ uusi pullo ja markkinointi riittÀÀ alitajuisesti vaikuttamaan kuluttajamassaan, joka pitÀÀ markkinatalouden pyörÀt dynaamisessa liikkeessÀ. Sivuvaikutuksena kuluttajiem terveys kÀrsii ja luonto tuheutuu, mutta hei - who cares kunhan seuraavan kvartaarin tulos on plussalla enemmÀn kuin edellisen ja talouskasvu ei koskaan lopu!

Vierailija
19/52 |
26.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin laittaisi lime mehua normi pepsi maxiin, pettymys

Vierailija
20/52 |
26.02.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku muukin vois liputtaa tuon steroinin kommentit....Iham selvÀ trolli...

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn kuusi