Ylen euroviisurahat loppu.
Eivät maksa kappaleen tekijöiden matkaa ja majoitusta Lissaboniin, vaikka ilman heitä ei koko Monsterssia olisi. Tekijät eivät työskentele enää koskaan ylen kanssa.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/BJBdM0/finsk-tv-stoppar-svensk…
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut tyytyväinen Suomen aiempien vuosien edustajiin, mutta ainakin hommat on hoidettu aina asiallisesti, vai? Aaltoon olisin oikein tyytyväinen musiikillisessa mielessä, nyt kaikki muu sitten pielessä... Surullista... 😓
No ainakin ovat hoitaneet hommansa ja edustaneet Suomea. Euroviisut eivät heille ole olleet levyn promoamispaikka, jonka suomalaiset maksaa.
Sitten vielä haukutaan suomalaisia, kun luuseri ura takana.
Säälikäämme masentunutta Saaraa.
Hän on tehnyt niin paljon enemmän, kuin yksikään toinen Suomen edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Säälikäämme masentunutta Saaraa.
Hän on tehnyt niin paljon enemmän, kuin yksikään toinen Suomen edustaja.
Saimme kokea jotain ennennäkemätöntä.
Nyt mua hävettää, todella todella paljon! Siis tää on nolouden huipentuma potenssiin tuhat.... Aina on säveltäjät lähetetty euroviisuihin ja nyt YLE sanoo ettei ole varaa. Liput + hotelli ja päivärahat ei maksa paljon! Saara, toivottavasti et pääse edes finaaliin. Itse ryssit koko tämän homman. Olet nolo!
Tossahan sanottiin ihan suoraa, että Saara Aallon tiimi ja "levy-yhtiö" on päättäny jättää säveltäjän ja sanottajan ulos. Mielenkiintosta toimintaa artistilta, jos haluaa tulevaisuudessa tehdä töitä huippulauluntekijöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanottiin ihan suoraa, että Saara Aallon tiimi ja "levy-yhtiö" on päättäny jättää säveltäjän ja sanottajan ulos. Mielenkiintosta toimintaa artistilta, jos haluaa tulevaisuudessa tehdä töitä huippulauluntekijöiden kanssa.
Selvis muuten sekin, että ei Aallolla mitään maailman laajusta levy-yhtiöö oo takanaan vaan Warner music Finland.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvis muuten sekin, että ei Aallolla mitään maailman laajusta levy-yhtiöö oo takanaan vaan Warner music Finland.
Ei olekaan. Ja tän hikisen levydiilin se ilmeisesti sai kun maksaa puolet itse ja Yle auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi Saara ärsyttää niin monia - jatkuvaa tökeröä käytöstä.
Jos totuus on se, että Saara tiputti itse säveltäjät pois ja otti sinne mielummin vähemmän musiikillisesti lahjakkaat laahuksen kannattelijat niin en ihmettele jos kaikki kieltäytyvät hänen kanssaan yhteistyöstä. Itse ainakin tekisin niin.
Alkuperäisessä jutussa sanotaan että porukassa on niin paljon Saaran managereita ja pr-vökeä yms ettei näille ole enää sijaa.
Nauran ääneen!
Olen suurena Euroviisufanina katsonut paljon eri maiden esiintyjien haastatteluja ja ne on niin ammattilaisia ja hienoja edustajia mailleen.
Esimerkkeinä muutaman vuoden takainen Bulgarian Miro, joka ei osaa englantia ja tarvitsee tulkkia, mutta on ihan mahtava haastattelussa tai Kreikan komea miesjoukko Giorgos Alkaioiksen kanssa. Molemmat on tunnettuja kotimaassaan.Ja sitten tulee meijän Saara niinkö Oulusta ja vanavedessä seuraa Tango-Teemu tukka liehuen ja tietenkin manageri-Meri. Haastattelussa varmaan lähdetään siitä, että Suomesta ei ole Saaran kansanväliselle uralle tukea herunut, mitä nyt kansallinen televisioyhtiö on pistänyt rahaa palamaan, että Saara pääsisi Euroviisuihin.
Onhan velipuolelle muistettu ostaa lippu jo?
Kylöähä YLE maksaa koko Aallon epäsuomalaiselle suvulle ne liput.
Mites ne 300 muusikkoa? Olisko heidän joukosta löytynyt sellainen, josta suomalaiset pitää? Joiden lähipiiri pystyy kustantamaan itse lippunsa.
Olisko Tango-Teemu värvätty taustavoimiin juurikin siksi, kun rahat on loppu. Teemu kustantaa itse oman näkyvyytensä?
Kiva, että välit ovat hyvät, mutta unohtaisi Saaran jo. Tuossahan on kohta ammatillinen itsemurha kyseessä. Vai roikkuuko Teemu Saarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti. Miksi edes olisi? Ihe, että sai Suomesta levytyssopimuksen. (Jos sai)
Vierailija kirjoitti:
Yle on hoitanu tän koko Saara Aalto-keissin ihan päin peetä alusta loppuun.
Siis ei ole varaa? Onko Yle niin köyhä, ettei pysty hankkimaan paria lentolippua ja hotellihuonetta?
YLE on hoitanut Euroviiut päin p:tä koko Euroviiusen historian ajan. Ovat täyiä amatöörejä iellä viisutiimissä. Pari vuotta sitten, kun muut maat tekivät upeita taustaskriinejä ym niin mitä YLE antoi Sandhalle: luvan hankkia vähän erikoisemman mikkiständin.
Saara osaa niin ottaa yleisönsä. Buahha
Tainnut Ylellä olla "piikki auki", mutta nyt viimein huomannut että Saara ei hoida edustustaan kunnolla ja pisti rahahanat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Tango-Teemu värvätty taustavoimiin juurikin siksi, kun rahat on loppu. Teemu kustantaa itse oman näkyvyytensä?
Kiva, että välit ovat hyvät, mutta unohtaisi Saaran jo. Tuossahan on kohta ammatillinen itsemurha kyseessä. Vai roikkuuko Teemu Saarassa?
Huhujen mukaan Saaran levy on puoliksi omakustanne eli Teemulla on yhteisen levy-yhtiön kautta suora intressi levymenestykseen. Plus että kaikesta päätellen kaikki muut on saaneet jo tarpeekseen Saarasta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei mikään ihme, että rahat loppuu kun pikkuprinsessalle kustannetaan aivan kaikki....
Älä höpsi!
Rahat on loppu koska ruotsinkielinen ohjelmatuotanto Yle Fem ja pohjoismaiset sarjat joilla yritetään aivopestä kansaa pohjoismaisuuteen vievät kaikki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole varaa? Onko Yle niin köyhä, ettei pysty hankkimaan paria lentolippua ja hotellihuonetta?
Yle on varmaan käyttänyt jo nyt kymmenen vuoden budjetit tähän ”Tukekaamme Saara Aallon uraa” -kaivoonsa.
Toivottavasti viimein loppuisi tämä ’minua ei tuettu, lytättiin vaan, yhyy’.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on varmaan käyttänyt jo nyt kymmenen vuoden budjetit tähän ”Tukekaamme Saara Aallon uraa” -kaivoonsa.
Toivottavasti viimein loppuisi tämä ’minua ei tuettu, lytättiin vaan, yhyy’.
Juu ei. Juurikin tuota se jankutti viikonlopun pre partyissa Amsterdamissa. Minä pieni päähänpotkittu ressu. Minä. Minä. Minä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava esitys tulossa uskoisin: Meri hoitaa stailauksen, eli asuna uimapuku ja sukkahousut, kaljua on ajeltu hieman lisää, Saara polkee lavalla jalalla tahtia ja askeltaa ees taas, laulu menee nuotin vierestä huutona ja taustalla, jos ei peräti duona Saaran rinnalla, vetää Teemu komella tangoäänellä kertosäettä, päällään ylipitkä bleiseri ja tukka hulmuten.
Jossain oli ilmeisesti sanottu, että esitykseen olisi tulossa jonkin sortin taikatemppu. Ehkä sen suorittaa punaisessa hiippahatussaan Saaran setä, Simo-taikuri! Myös Saaran serkku ja puhuva apina vois olla kiva lisä.
Tän uutisen jälkeen toivon vielä vähän lisää, ettei tän kevään jälkeen tarvis kuulla Saarasta enää koskaan mitään.
Mahtava esitys tulossa uskoisin: Meri hoitaa stailauksen, eli asuna uimapuku ja sukkahousut, kaljua on ajeltu hieman lisää, Saara polkee lavalla jalalla tahtia ja askeltaa ees taas, laulu menee nuotin vierestä huutona ja taustalla, jos ei peräti duona Saaran rinnalla, vetää Teemu komella tangoäänellä kertosäettä, päällään ylipitkä bleiseri ja tukka hulmuten.