Amputaatio
Tietääkö kukaan missä voisi amputoida kaikki raajansa? Olen halunnut pitkään päästä eroon jaloista ja käsistäni.
Hoitaako suomessa kukaan raajojen amputaatioita? Olen vapaaehtoinen. Jos joku voisi tehdä palveluksen vaikka sahaamalla raajani irti. Olen kaksikymppinen jos jotakuta kiinnostaa
Kommentit (10)
Haluan tosissani jaloista ja käsistä eroon olen varma ettei kaduttais päivääkään. ap
Miksi haluat eroon raajoistasi? Kai ymmärät että se tulisi haittamaan elämän laatuasi huomattavasti. Siksi missään maassa ei tehdä tuollaisia hulluja juttuja. Lääketiede perustuu parantamiseen, ei minkään huonontamiseen.
Pärjäisin hyvin ilman jalkojani ja käsiäni, kun en muutenkaan ole saanut mitään aikaiseksi.
Oispa aika kaameaa olla kädetön ja jalaton kun alkaisi vänkätyttää :S
M
Mikä on huono? se että haluan poistattaa jalkani ja käteni?
Ei tarvitse kuin hiukan likainen haava sormessa ja vaan sitten antibioottia ja haava hoitoa jossa kandit lähinnä pällisteli niin hups heijaa niin puoli sormea lähti ja sorminäppäryys samalla.
No yks muistaakseni aussi mies laittoi jalan nestemäisen typpeen niin se oli pakko amputoida. Sit oli onnellinen.
Miten esimerkiksi raapisit takapuoltasi tai söisit, jos raajasi amputoitaisiin? Kyllä se voisi hieman vaikeuttaa elämääsi.
Kyllä se on sun varmaan lähdettävä reippaasti sirkkeli tai oksasilppuriostoksille.