Huoh tuota Karalahtien uutta kämppää. Kelpais kyllä mullekin
Kyllä tuohon sisustukseen rahaa palaa... Ei voi kuin unelmoida , vaikka itsellänikin on ihan normaalit tulot.
Kommentit (47)
Mun mies ei ikinä suostuisi siihen että valitsisin joka ainoan esineen ja tavaran kotiin. Ja siksi meillä onkin vähän rouheaa ja monenkirjavaa.
No remontti on maksanut,mutta paljon on Ikeaa joten ei nyt mitään megakallista ole...Nättiä oli kyllä.Saakohan pikkuinen sotkea yhtään?
Ihan sama mikä kämppä, pilalle menee kun hullu ukko röhnöttää sohvalla..
Perinteistä wt/nousukas/keravatyyliä😂 kristallia, valkoista.... ei tippaakaan tyyliä tai vanhaa rshaa ja näkeehän sen asukkaistakin.
Tuo voisi olla kenen tahansa sisustussuunnittelijan tekemä luomus. Se ei suoranaisesti kuvasta omistajansa persoonaa tai siis kuvastaa ainoastaan persoonallisuuden puutetta. Siistiähän tuolla sinänsä on.
No jaa, ihan kiva. Plussaa oli vaatehuone oven vieressä, tykkäsin myös siitä kuinka mausteet oli kaapissa ja vieressä oli folio ja leivinpaperi siististi omilla paikoillaan. Myös pojan huoneen kiipeilypuut ja liukumäki oli kivannäköiset.
Tuolit pöydän ääressä oli aivan kamalat. Halvannäköiset. Typerä se 'tiiliseinä' keittiössä
Miksi Nanna näytti noin oranssilta tuossa videolla?
En tykännyt siitä, että lapsenkaan huoneessa ei ollut värejä. Sinne olisi varmasti voinut laittaa pari muutakin väriä ilman, että se olisi pilannut yhtään mitään. En myöskään nähnyt mitään muuta persoonallista kuin sen taulun, jonka ripustamista suunnitteli.
En ole kade, minulla on rahaa tuohon halutessani. Olen vain halunnut vähän toista.
Pahasti tulee pintasuorittaja-perfektionistin fibat tuosta. Kaikki hyvin kun kun pinta vaan näyttää ulos hyvältä... Samoin oli siinä edellisessä kämpässä (mm. lapsen vaatteet sellaisessa ojennuksessa). Ikävä kyllä tästä huolimattavaikea povata tuolle suhteelle edelleenkään onnellista tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä wt/nousukas/keravatyyliä😂 kristallia, valkoista.... ei tippaakaan tyyliä tai vanhaa rshaa ja näkeehän sen asukkaistakin.
Mitä hienoa on "vanhassa rahassa"? Sehän on yleensä ahneudella ja muiden selkänahasta (torpparien, orjien ym) käärittyä.
Mitä hienoa on sileuttomuudessa ja ahneudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on "vanhassa rahassa"? Sehän on yleensä ahneudella ja muiden selkänahasta (torpparien, orjien ym) käärittyä.
Mitä hienoa on sileuttomuudessa ja ahneudessa?
Sieluttomuudessa
Kuinka paljon tuo liesi lämmittää alapuolella laatikossa olevia mausteita? Ei varmaan mitenkään ole hyväksi niille.
Persoonaton tusinakoti. Asujiensa näköinen.
Mä en pidä tuollaisesta harmaa-valkoisesta sisustuksesta. Jotenkin liian kliinistä.
Tosin pitää ottaa huomioon, että tuohan on sellainen esittelyvideo eikä tuokaan kämppä näytä oikeasti ihan tuollaiselta. Melkein kaikilla kerääntyy pikkusälää pöydille ja lapsen lelut ovat välillä sekaisin lattialla.
Jere rassukka ei varmaan tunne oloaan kotoisaksi tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuo liesi lämmittää alapuolella laatikossa olevia mausteita? Ei varmaan mitenkään ole hyväksi niille.
Varmaan vähemmän kuin perinteisessä maustekaapissa. Lämpö nousee ylöspäin.
Mun mielestä aivan ihana. Kelpais kyllä mulle tuommonen
Hieno on. Mitä sitä kieltämään. Kateelliset vaan väittää muuta. Ei olisi varaa