Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh tuota Karalahtien uutta kämppää. Kelpais kyllä mullekin

Vierailija
15.04.2018 |

Kyllä tuohon sisustukseen rahaa palaa... Ei voi kuin unelmoida , vaikka itsellänikin on ihan normaalit tulot.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere rassukka ei varmaan tunne oloaan kotoisaksi tuolla.

Mulla ei kyllä riitä yhtään sääliä Jerelle tässä asiassa, tuskin osallistuu mihinkään kotona. Sisustaminen itse, jos haluaa "narkkarityyliä" tai jotain jääkiekkomailoja nurkkiinsa. Jere rassukka lähtee menen heti, kun häntä ahdistaa.

Vierailija
42/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 viestin jälkeen tiedämme siis, että paskaa oli:

- Mies

- Sisustus (värimaailma, kalusteet, yksilöllisyys)

- Nainen (värimaailma)

- Maustekaappi

- Sijainti

AV ei petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren kanssa en asuisi palatsissakaan.

Vierailija
44/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren kanssa en asuisi palatsissakaan.

Varmaan kuitenkin tuusulaan antaisit? Yännämiehen kutsua on vaikea vastustaa tositilanteessa. Se on naisen geeneihin kirjoitettu.

Vierailija
45/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asunnossa vikaa eikä väreissäkään, kaunis koti jos semmoisesta tykkää.Oma maku hieman värikkäämpi ja mulla ainakin muksut sais aika sotkun aikaan noin vaaleassa asunnossa eli käyttännöllisyys kun on vaaleaa joutuu siivoamaan koko ajan ja musta lasten pitää saada touhuta ilman et joutuu kieltää älä nyt mene tai tee kun on valkoinen pöytä tms. Ja kun nyt tähän vedettiin Nannan oranssi väri niin luulis hällä olevan varaa hieman laadukkaampiin itseruskettaviin joista ei tuu tommonen oranssi väri,ei näytä luonnolliselta jos sitä kumminkin tavoitellaan

Vierailija
46/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kalsean näköinen talvella. Itse tykkään että talvella on kodikkaan ja mukavan näköistä, pehmeitä tekstiilejä, paksummat verhot ja väriä. Kesällä tuollainen valkoinen kiiltävä tyhjä tila vielä menettelee.  Muodin perässä kun juoksee niin tuollainenhan se sitten on. 

Vierailija
47/47 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne Karalahdet eronneet? 

Siis oonko mä seonnut vai eikö ne kertoneet eroavansa? Nyt sitten "onnellisesti yhdessä" uudessa kodissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi