Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät ja yrittäjien puolisot

Vierailija
15.04.2018 |

Mieheni on yrittäjä ja tekee töitä jokaikinen päivä. En edes muista, milloin hänellä
Olisi ollut vapaata.
Tilanne on kiihtynyt tässä parinvuoden aikana ja puhaltavan tämä tuntuu. Tavallaan ymmärrän, että hommat on hoidettava. Mutta ikävä ja yksinäisyys kalvaa.
Parisuhde tietenkin kovilla, vailla iltaisin aina yritetään viettää hetki kahdestaan.

Antakaapa vinkkejä, miten voin tukea miestäni hänen raskaassa tilanteessa? Miten pitää suhdetta yllä tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu itse tilanteeseen? Mitä hän haluaa tulevaisuudelta?

Läheisilläni on ollut kestämistä omassa pitkittyneessä kiirejaksossani ja ovat välillä menettäneet uskon sen päättymiseen, mutta itse tiesin, ettei se tule olemaan ikuinen enkä olisi tahtonut jatkaa sitä yhtään pidempään kuin pakko, että selvisin siitä läpi. 

Vierailija
2/3 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli vuosia tuollainen mutta sitten alkoi terveys reistailemaan niin nykyään tekee paljon vähemmän töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tällähetkellä mielestäni uupunut ja ehkä masentunut. Kireä ja selvästi pohtii asioita, mutta ei puhu niistä. Uskon itse, että tähän tulee stoppi joskus tavalla tai toisella. Joko mieheni sairastuu tai hän vaan päättää tehdä muuta. Itselläkin meinaa vaan voimat loppua

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme