Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen heittää lasi- ja metallipurkit sekajätteeseen?

Vierailija
15.04.2018 |

Tai pahvin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän. Ei vain jaksa lajitella kun kyse on yleensä yhdestä purkista tai pahvinpalasta.

Vierailija
2/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän lasipurkit sekajätteeseen. Meillä ei ole lasikierrätystä taloyhtiössä ja lähimpään pisteeseen matkaa. Ei ole autoa enkä ala bussilla menemään sitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ihminen?

Vierailija
4/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laiska keski-ikäinen. Meillä ei suostuta hankkimaan tarvittavia kierrätyspisteitä roskakatokseen, niin olkoot. En mä rupee jalan raahaamaan niitä tuonne kilsojenkaan päähän. Ennen vein töiden kierrätykseen, mutta nyttemmin olen vaihtanut duunia.

Vierailija
5/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairas.

Vierailija
6/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen käyttää lentokonetta? Se tuottaa enemmän päästöjä kuin lasipurkit sekäjätteessä.

Vierailija
7/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön, tyhmä tai masentunut.

Vierailija
8/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ja ajattelematon.

Sellainen, joka asuu kaukana kierrätyspisteistä.

Autoton.

Itse kierrätän, koska mulla on siihen hyvät mahdollisuudet. Lähin kierrätyspiste on n. kilsan päässä ja minulla on auto.

Vierailija
9/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin metallikierrätysloota on noin 3km päässä. Vaikka peltipurkit eivät juuri mitään painakaan, on niitä silti ikävä lähteä lasten kanssa tuplarattaita työntäen kuskaamaan. Tunnin reissu, pidempikin jos esikoinen (2v) on pakko päästää itse kävelemään. Pyrin kyllä kaupassa valikoimaan metallittomia pakkauksia. Paperin, kartongin ja lasin lajittelen. Biojäteastia olisi ihan oman kerrostalonkin pihassa mutten ole keksinyt miten ne jätteet kotona saisin kivasti ja kotoa ulos sotkematta rappukäytävää. Biopussit kun "maatuvat" mikromuoviksi niin se ei ole mikään hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea, kaunis ja menestyvä. Mitä erityisesti haluaisit tietää?

Vierailija
11/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia lasipurkkeja ei voi lasinkeräykseen laittaa.

Pari pientä metallipurkkia muutaman kuukauden välein, ei tee kenestäkään sysip4skaa ihmistä.

Jos pahvin keräykseen heittelee biojätettä/lasia/metallia, niin on sekaisin/tyhmä/sairas/idiootti