Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit mieluummin, isomunainen ja ruma vai pienimunainen ja komea?

Vierailija
15.04.2018 |

Kumpi olisit mieluummin?
Nainen, kumman valitsisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen isomunainen mutta ruma ja olen tehnyt havainnon että parisuhteen tai seksin saaminen on todella kovan työn ja tuskan takana joten olisin mielummin komea ja pienimunainen koska sitten ainakin saisin naiset kiinnostumaan.

Vierailija
2/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti isomunainen.

Ei olisi elämässä nöyryytyksiä ja jättämisiä peniksen koon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isomunainen ja komea, näin on ihan hyvä.

Vierailija
4/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna ja paljon rahaa, niin ulkonäyllä ei merkitystä. Laihduttaminen, jos painoa ja hampaat saa rahalla. Parta, hiukset ja vaatteet kuntoo. Uus mersu alle ja naisiin...

Vierailija
5/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna, tottakai. Mitä tekee ulkonäöllä jos naiset nauraa pienelle pilille.

Vierailija
6/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko ole kaikki. Itse ottaisin ennemmin pienen munan jos muu on hyvää. Vertailu, mun miehel on keskivertoa paljon paksumpi juuresta, lihakset hyvin jumpattuna enkä halua seksiä sen kanssa syistä jotka ei asiaan kuulunut niin seksi sattuu alussa koska ei ole kiihottumu eikä tarpeeksi kostunu. Nyt vuosien huonon suhteen ja huonon seksielämän innoittama olen etsinyt rakastajan, no sanotaan et sillä on paljon pienempi ku mun miehellä. Sanotaan suoraan että pieni. En ole ikinä nähnyt niin pientä.. Silti seksi on paljon paremman tuntuista koska on kiihottunut.

Vierailija
7/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko pienumunainen, mutta komea. Näin on hyvä!

Vierailija
8/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna on miehen mitta. Sitä tehostaa lompakon paksuus. Ulkonäkö on sivuseikka, paitsi pissiksille.

Vierailija
9/14 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienimunainen ja ruma, joten vaihtoehdot ovat minulle win-win. Ehkä kuitenkin mieluummin komea, koska sitä komeaa naamaa pääsee esittelemään useammalle naiselle.

Vierailija
10/14 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienimunainen ja komea. Näin on ihan hyvä. Koska olen komea, naiset suhtautuvat lähestymisyrityksiini suopeasti. Koska olen supliikki, naiset nauttivat seurastani. Ja koska olen kielitaitoinen, naiset hykertelevät myös vällyjen välissä. Täytyy vain osata käyttää vahvuuksiaan ;)

Vierailija
11/14 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaiset ovat tyhmempiä, joten pieni kiitos.

Vierailija
12/14 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isomunainen, ruma, pieni ja rahallisesti köyhä.  Vaikka olenkin isomunainen, minulla on näppärät sormet ja vikkelä kieli. Nuolen vaimoni taivaisiin ja annan bonuksena vielä isolla kalulla. Vaimo tykännyt kovasti saadessaan sekä että.  Toisilla on bemareita ja muita kalunjatkeita, oman egoni ollut ihan tarpeeksi suuri ilmankin, kaikkea kun ei saa edes rahalla.

Vierailija
13/14 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isomunainen ja ruma. Olen oikein tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen!!!

Vierailija
14/14 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne olis silleen, jos olis valittava tollasesta yhdistelmästä ja miehet olis muuten ihania. Toisaalta vois pidemmän päälle olla hiukan rasittavaa katella rumaa, mut on sekin surkeeta, jos miehellä on nysä.

Mä ainakin haluun, et mies tuntuu sisälläni kunnolla edes joskus. Ei tietenkää aina tarvii. Jotenki tuntuu nyt, et ihan vakipanoksi en haluis nysää. Tota rumaa olis kyl hirveetä esitellä naisystäville, vaikka toisaalta ne varmaan tajuis heti, et kaverilla täytyy olla tosi iso, jos mä hänen kanssaan seukkaisin. Varmaan kysyisivätkin heti, et kuinka iso se oikein on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme