Vanheneminen
Tuntuu, että ihmiset elävät jonkinlaisessa kuplassa, jossa nuoruutta ja ulkonäköä arvostetaan ja trimmataan. Silti jo nuorilla ihmisillä on pettämistä ja salasuhteista puhumattakaan (minusta oksettavasta) flirttikulttuurista. Ymmärrän, että on kiva olla kavereita ja lämminhenkistä, mutta se vaan oksettaa, kun toisen puolisoja haikaillaan. Onko joku oikeasti onnellinen. Erityisesti naisille voi tulla kovat paineet. Viimeistään ennen nelikymppistä alkaa ulkonäön muuttuminen vanhemmaksi. Miten ihmiset kestävät muutoksen, kun on totuttu, että pitää olla nuori ja kaunis.
Itse en himokuntoile, mutta liikun paljon ja olen hyväksynyt ulkonäköni vanhenemisen. Silti pelottaa, vaikka mieskin rupsahtaa, onko tämä elämä nykyään sellaista, ettei naisella vanhempana ole oikeutta kokea olevansa miehen silmissä kaunis ryppyineen.. ja voiko varmasti luottaa, ettei mies käytä huoria milloinkaan (en olisi yhdessä sellaisen kanssa) vai hyväksyttekö te naiset, että mies saa vanhetessa olla muissa suhteissa myös? Itse en milloinkaan suostuisi sellaiseen