Millaisia blogeja
tykkäätte lukea? Millaisia ette tykkää lukea?
En halua tietää mitä blogia, vaan MILLAISIA.
Ei tarvitse vastata jos et lue blogeja ollenkaan.
Kommentit (20)
Luen päiväkirjamaisia. Muoti ja "lifestyle" blogeja en jaksa lukea riviäkään.
Luen mielelläni ulkosuomalaisten hyvin kirjoitettuja blogeja.
Aika uhkaava aloitus.
Suosittelen aloittajalle vihanhallintablogeja.
Vierailija kirjoitti:
Aika uhkaava aloitus.
Ehkäpä sinun pitäisi miettiä miksi suhtaudut noin o.O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uhkaava aloitus.
Katso oma VIESTISI, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan.
Turha kirjoittaa mitään älyttömyyksiä, jos et käsitä.
Ymmärrätkö nyt, mitä tarkoitin?
Blogeja, joiden kirjoittajalla on hyvä verbaliikka ja kirjoittamisen taju.
Blogit ovat elämänmakuisia ja tekstiin on haettu myös taustatietoa. Hyvät kuvat ovat bonus, mutta luen myös sellaisia blogeja, joissa ei ole paljon kuvia, vaan teksti on riittävä tekemään siitä hyvän.
Eniten pidän ulkosuomalaisten blogeista, joissa tuodaan nykyisen asuinmaan kulttuuria esille höystettynä omalla suomalaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uhkaava aloitus.
Katso oma VIESTISI, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan.
Turha kirjoittaa mitään älyttömyyksiä, jos et käsitä.
Ymmärrätkö nyt, mitä tarkoitin?
Oh hoh... En ole ketjun aloittaja, kommentoin muuten vain. Relaa hei o.O
Historiablogeja ja muita tiede-ja tutkimusblogeja.
Muutamaa koira blogia tulee luettua
Täällä heti alettu nahistelemaan! Ehkä aloitukseni oli provoava, mutta halusin täsmällistä tietoa, en liipalaapaa.
Tämä alkoi kiinnostamaan: Historiablogeja ja muita tiede-ja tutkimusblogeja.
Onko niitä suomenkielisinä vai muilla kielillä?
ap
Normiarjesta kertovia. Sellaisia vältän jossa on paljon kuvia. Varsinkin jos on yhdestä samasta esim. maljakosta kymmenen kuvaa eri kuvakulmista, en ymmärrä niitä. Myös bloggaajasta otettuja kymmeniä kuvia en jaksa katsella.
Muutamaa blogia jaksan lukea, molemmat lähiseuduilla asuvien maastopyöräilijä/seikkailu-urheilijoiden tekemiä. Upeita kuvia ja inspiroivia retkiraportteja.
Silloiseen elämäntilanteeseen liittyviä eli laihdutus, sisustus, masennus, perhe.......
Luen enimmäkseen ruokablogeja ja muutamia matkailublogeja.
Tykkään päiväkirjablogeista eli normiarjesta kertovista sekä ruokablogeista. Minuakaan ei kiinnosta blogit, joissa yhtä kohdetta kuvataan monesta suunnasta. Ei myöskään sisustusblogit eikä shoppailublogit paitsi jos shoppailu tapahtuu kirpputoreilta.
Tykkään lifestyle-blogeista, joissa "lifestyle" tarkoittaa jotain muuta kuin shoppailua ja mainoslinkkejä. Bloggaajista, jotka käyttävät luovuutta enemmän kuin "näin stailasin nämä ketjuliikevaatteet" tai "järjestin huonekaluni taas uudelleen, katso kuvat (ja osta ihana kynttilänjalka)".
Esimerkkinä vaikka muotibloggaaja joka ompelee itse vaatteensa tai sisustusbloggaaja joka kunnostaa itse vanhoja huonekaluja. Siis ihmisiä, jotka oikeasti osaavat jotain.
Suosituksia otetaan vastaan :)
tällä hetkellä lempi lifestyleblogi: lainahoyhenissä, ehkä koska itselläkin on talonrakennus edessä
http://www.lily.fi/blogit/get-started-anonymous
Itse löysin nyt tälläsen... On kyllä kirjoittanut vast 2 tekstiä. Mutta ihan mielenkiinnolla odotan jo uusia.. Itse oon ajatellu kans koittaa tota nutraamist. Ilmeisesti uusi kirjoittelija.
🤙
Tykkään lukea elämänmakuisia muoti- ja lifestyleblogeja joihin voi samaistua ja joista huokuu tietynlainen vilpittömyys ja välittömyys vaikkea ihan kaikkea elämästä paljastettaisikaan.
En pidä liian siloitelluista lifestyle-bogeista koska koen ne hengettöminä vaikka toisaalta ymmärrän että kaupallinen blogi halutaan pitää houkuttelevan oloisena markkinoinnin kannalta.