Mitä olisit tehnyt elämässäsi (erilailla), jos sinulla olisi ollut (kaltaisiasi) ystäviä?
Minulla ei ole koskaan ollut ystäviä, ei ainakaan kaltaisiani, ja vasta aikuisena olen uskaltautunut tekemään jotain yksinkin. Elämäni on lähinnä sitä, että seuraan facesta, kuinka muut tekevät haluamiani asioita. Miten erilainen elämäni olisikaan ollut sitä ystävien kanssa eläessä!
Koko lapsuuteni ja nuoruuteni haaveilin ulkomailla asumisesta ja toivoin ystävää/kumppania, joka olisi jakanut haaveeni. Olisi ollut ihanaa ja turvallisempaa yhdessä lähteä kokeilemaan siipiään ja tutustumaan maailmaan. En oikein yksin uskalla lähteä ihmisten ilmoille, mutta ystävän kanssa olisin voinut lähteä ja tutustua paikallisiin jne.
Olisin matkustellut ympäri maailman, jos olisi ollut seuraa.
Olisin kokeillut vaikka mitä urheilulajeja ja käynyt myös aktiivilomilla, jos olisi ollut seuraa.
Olisin viettänyt monta hauskaa iltaa kaupungilla, jos olisi ollut seuraa. En voi olla ajattelematta kuinka monta hauskaa vkl:a elämääni olisi voinut mahtua.
Olisin voinut saada paljon enemmän seksiä, jos olisin enemmän tavannut ihmisiä. Yksin en halua lähteä ihmisten ilmoille.
Olisin osannut lähteä huonoista suhteista, jos olisi ollut ystävä tukena ja kertomassa, että olen arvokas. En olisi jänyt totaalisen yksin rakentamaan korkeampaa muuria minun ja maailman väliin.
Olisin käynyt keikoilla ja tapahtumissa.
Jos minulla olisi ystäviä, niin olisi nyt valokuva-albumit täynnä mahtavia kuvia (myös itsestäni, nythän niitä ei ole) ja pää täynnä muistoja. Tuntisin eläneeni ja kokeneeni!