Tuntuuko joskus siltä että on pakko nostaa jalat ylös? Listataan tähän mainoksia vuosien takaa jotka on jääneet soimaan päähän!
Ton lisäksi muistan "Viisas mies meidän isi on, hän on asiakas Vistavision".
Kommentit (141)
Ketterästi hässii Ossi Ossi käyttää Amirossia Vanha kondomi mainos
Hellä mietonen, niin puhdas on ja hellä, niin hellästi pesi pään, ja hellästi vaahtosi ~
En tosin ihan tarkkaan taida muistaa sanoja
Luin koko ketjun ja tajusin just, etten ole vissiin koskaan katsonut telkkaria.
”Seuraavaksi tahdot varmaankin yhden Rieseneistäni?”
Aina kun mä syön Jappii, mun on ihan pakko päästä joraa!
Ne kaks pissistä hengaamassa:
"Mun booty näyttää siis ihan himoisolta.."
"Hei mikä sen Tsögen numero on?"
"Fonecta finder tietää! Lähetä henkilön nimi tekstarilla numeroon 020202, niin saat paluuviestinä yhteystiedot ja lisäedun kaupan päälle!"
"Hei voitsä nainen lopettaa!"
"Anteeks!"
- Apua, tuolla se on, mä en kestä!
- Jätä jämät
(Mummot vetää valiojogurttia kauppakeskuksessa ja bongaa pappoja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla."
-TuplaSiis häh, tää on ollut tässä jo kai kolme kertaa, mun mielestä se oli ”Ei taida tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla”. Kummin päin mahtaa olla oikein?
Ja
”Marketan kautta kotiin”
Se on "ei taida.."
Vierailija kirjoitti:
..tahdon tosimiehen rinnalleni miehen riskin rinnalleni rakastajan vatsalleni piimä! Valio piimästä hyvä olo - itselle ja vatsalle".
Vuonna 1998.
Tämä on kyllä monta vuotta vanhempi. Oli uusinta kierroksella 1998
Citymarketeissa soi joskus 2004-2005 aikaan ärsyttävä mainoslaulu, josta en koskaan saanut kokonaan selvää. Kovin pirteä "On onni, on onni, on onni tää-äää..." Sitten jotain "kuulla voi..." ja loppu epäselvää. Nämäkin on voitu kuulla väärin, minulla on muutenkin huono kuulo... Muistaako joku, ja miten se oikeasti meni? Kylläpäs häiritsee näin monen vuoden jälkeen :D Sävelen muistan, ja sen ärsytyksen kun se aina pauhasi enkä koskaan kuitenkaan saanut kokonaan selvää :D
"Saanko rinnoistasi puristaa hieman kahvimaitoa."
Eikös tää ollu se valion entinen radiomainos?
Pitkää ikää - ja Valio-jogurttia
Reikiä nolla! (Pepsodent-mainos)
Kaunotarta mä katsastan Kulkurilla kun ratsastan... (Helkama polkupyörät)
13-19 finnihuolet pois....
Se mikä harmittaa että jotain lasten flunssalääkettä mainostettiin 1995. Sellainen kiva värikäs mainos ja tarttuva laulu enkä enää muista mikä enkä oo löytänyt juutuubesta.
Teetä ja sympatiaa
Mikset sä soita
Ja sitten tietysti Veikon koneen radiomainokset. Parhaita!
Ei tietty tuore mainos, mutta tämän hetken paha korvamato minulla.
"Oululainen on hapankorppu oikea, se on reilumpaa, se on rukiimpaa. Se ihmeitäkin aikaan saa, se on aito ja oikea".
Vierailija kirjoitti:
13-19 finnihuolet pois....
Se mikä harmittaa että jotain lasten flunssalääkettä mainostettiin 1995. Sellainen kiva värikäs mainos ja tarttuva laulu enkä enää muista mikä enkä oo löytänyt juutuubesta.
Olisikohan Bura-C tarkoittamasi mainos ja jinglehän menee, että "Kun kipu ja kuume purasee, muistaa silloin Bura-c, kunnon flunssalääke".
Siis häh, tää on ollut tässä jo kai kolme kertaa, mun mielestä se oli ”Ei taida tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla”. Kummin päin mahtaa olla oikein?
Ja
”Marketan kautta kotiin”