Tuntuuko joskus siltä että on pakko nostaa jalat ylös? Listataan tähän mainoksia vuosien takaa jotka on jääneet soimaan päähän!
Ton lisäksi muistan "Viisas mies meidän isi on, hän on asiakas Vistavision".
Kommentit (141)
”Taitaa tyttö tietää että ois seinän takana patukkaa tarjolla”
”NMT-GSM, NMT-GSM!”
Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne pannaan Suvi-Kultaan.
Kiertäisin vähän mualimaa hohoho
(mieleenpainuvin seiskytluvun lottomainos, jossa oikein metsäperän maalaisen oloinen setä osittain hampaattomana suunnittelee lottovoittajan elämää)
Sampo!
(70-luvulta jolloin ulkomaalaisen näköiset ihmiset oli vielä jotain mitä mummot osoitti sormella nähdessään. tässä oli joku afrikkalainen rento mies, joka käveli rannalla, tuli kameran eteen ja sanoi tuon kuolemattoman sanan nauraen. tätä toisteltiin sitten ala-asteella koulun pihalla hohottaen leveästi ja kättä heiluttaen. ooh, miten ihana junttimuisto :D)
Hei etelän mies, elä huio, käytä ohvia.
Okei. Saat tulla mun sänkyyn!
Lambi-mainos
Lontoonraetta, niin Lontoonraetta...
Suurihampainen mies mainosti, Mennään bussilla-näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Kari Grandi!
Jambooo!
Älä viitti, oliko se Jambo eikä Sampo?!
Kun taas saapuu hetki siiiiniiiineeeen
Ne vanhat Shell-mainokset, joissa oli se Ääni. Sellainen erittäin överimiehekäs testosteroniääni, joka monotonisesti ja tiukasti mainosti Shelliä. Jonnet sanois varmaan alfa-ääneksi.
En muista mitä se sanoi, mutta muistan sen ääneen.
Miten niin Sampo?
Se mainos jossa Viktor Kalborek mainosti Jambo-suklaata?
Sanoi siinä kyllä *tsjambooo*, mutta ei kait Sampoon mitenkään liittynyt?
Shell-mainoksissa oli ennen Shell-tytöt.
Vaihdettiin aina välillä, muistaakseni SeijaTyni oli joskus ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, ei tee mieli auttaa Sanoman toimittajaa jutunteossa (taaskaan). Kun ei tomittaja viitsi kertoa että on toimittaja eikä itse jaksa juttuaan koostaa.
Oon tylsistuynyt opiskelija enkä tiedä miten vuosien takaisilla mainoksilla vois tehä jutta. :D Hauskuutta hain!
-Ap
Pouttu, Pouttu on aidosti maukasta!
"En oo koskaan juonnu maitoo enkä juo"
Arvoisa miinustaja, tämä on Tupla-mainos